החבילה הגיעה: קנייה שווה מ-cheapsmells.com

*המחירים המוצגים להלן נכונים ליום פרסום הפוסט
החודש אני חוגגת יום הולדת, כך שהייתה לי סיבה מספיק טובה לבקש במתנה "סיבוב קניות" און-ליין מבעלי היקר. זו הייתה הזדמנות מעולה בשבילי לבדוק כמה מוצרים מסקרנים, שטרם יצא לי לנסות, ושכבר שמתי עליהם עין זמן מה...

חלק מהרכישות כבר הגיעו, חלקן עדיין בדרך, והחלטתי לכתוב עכשיו על מה שכבר הגיע, כדי שהפוסט לא יהיה עמוס מדי. 

אז נתחיל...
בחודש שעבר פרסמתי בדף הפייסבוק שלי לינק למבצע החודש באתר CheapSmells.com. האתר הציע מאות מוצרים במחירים של בין 2-10 פאונד בין 12 ל-60 שקלים), ולא היה סיכוי שאני אפספס את המבצע הזה. 

שוטטתי בין המוצרים המוצעים, קראתי את ייעודם, וגם חוות דעת עליהם, וכך צמצמתי את הרכישה לשבעה מוצרים. דאגתי שעלות המוצרים יחד עם עלות המשלוח לא תעבור את ה-75$ (כדי שלא אצטרך לשלם מיסים שונים).

אז מה בחבילה?



כפי שניתן לראות בתמונה, הזמנתי שבעה מוצרים. לא את כולם ניסיתי, ולכן אני אתחיל במה שכן ניסיתי וגיבשתי דעה מסוימת עליו:

הראשון (ותסלחו לי שאני מתחילה דווקא עם המוצר שדורש תיאורים קצת מגעילים) הוא ה-Zit Zapper של Skin Doctors, מסדרת Daily Essentials.

ה-Zit Zapper (שבעברית נשמע קצת פחות טוב- בתרגום חופשי: קוטל החצ'קונים), מבטיח להעלים נקודות בעייתיות תוך שמונה שעות, לייבש חצ'קונים, ולהרגיע "חברים" דלקתיים. מאחר שאני עדיין "זוכה" לביקורים של "חברים" כאלה מדי פעם, המוצר ממש סקרן אותי, ורציתי לבדוק האם באמת קיימת נוסחה שיכולה לזרז העלמת פצעונים מנוולים. 

הזאפר בא במיכל בצורת טוש, שהראש שלו עשוי ממן ספוגית סיבית כזו, שיש לה תחושה של שטיח על הפנים... איך שפותחים את הזאפר מיד מריחים את הריח החריף, שלא משאיר מקום לספק לגבי מידת הקטלניות של התכשיר. (אני לא כימאית, אז תסלחו לי שאיני מפרטת את המרכיבים. את מה שאני לא יודעת אני מעדיפה להשאיר לחכמים ממני).  

הנחתי את הזאפר על מספר נקודות בעייתיות ולהלן הממצאים: התכשיר אכן מייבש פצעים במהירות! הנחתי את התכשיר בלילה והתוצאות נראו בבוקר: הפצעונים שכבר היו במצב סופני פשוט התקלפו , ואלו שהיו בראשית פריחתם- נבלמו והתחילו להתייבש. מה שאי אפשר להגיד על התכשיר הוא שהוא "מעלים" סימנים בעייתיים או סימני פצעים על הפנים תוך שמונה שעות, כי זה פשוט לא נכון. הוא לא הצליח להעלים שום דבר, רק לייבש ולמנוע התפתחות של פצעונים חדשים. ואתן יודעות מה? זה מספיק לי בשביל לדעת שאני מאד מחבבת את המוצר ושיש סיכוי סביר שארכוש אותו שוב בעתיד. 

איפה וכמה עלה? כאמור ב-CheapSmells.com במחיר מבצע: 5.99 פאונד. עכשיו תמצאו אותו ב-8.75 פאונד. לרכישה באתר הקליקו כאן.

המוצר השני שהזמנתי וניסיתי הוא ה-Cream Puff של מקס פקטור. מדובר במייק-אפ פודרה שמבטיח לספק מראה מט נקי וקורן- הודות לחלקיקים קטנטנים מנצנצים. כבר זמן מה שרציתי לנסות מייק-אפ פודרה, והמחיר המפתה- 4.49 פאונד, היה הסימן שהגיע הזמן. 

על פי מה שכתוב על המוצר באתר, יש לו כיסוי גבוה, הוא מתאים לכל סוגי העור, וניתן להניחו ישירות על גבי קרם לחות, או על המייק-אפ. 

אז מה גיליתי כשניסיתי? האמת היא שהרושם הראשוני של המוצר לא היה ממש חיובי, כי כשפתחתי את האריזה נדף ממנה ריח חזק- אמנם לא ריח רע של משהו מקולקל, אבל ריח כזה שקצת הפריע לי, וחששתי שאם אני אניח את המייק-אפ על הפנים, אני אריח אותו כל היום וזה ישגע אותי. האמת היא שלעניין הריח הייתי מוכנה, כי קראתי על המוצר ביקורות טרם ההזמנה, וכל המבקרות התייחסו לריח- חלק ממש לא אהבו, ולחלק הוא לא ממש הפריע. החלטתי שלמרות שלא מתתי על הריח אני אתן ל-Cream Puff צ'אנס. 

ואז לקחתי את הספוגית, וגם כאן הייתה אכזבה קטנה- יש לה תחושה קצת זולה, ואין לי ספק שאני מחליפה אותה תוך כמה ימים. אבל גם לזה לא הנחתי למנוע מבעדי את הניסוי.

ועוד מילה על המרקם: למוצר אמנם קוראים Cream Puff, אבל התחושה שלו בכלל לא קרמית, היא יותר פודרתית.

אז הנחתי את המייק-אפ על הפנים לאחר שהזנתי אותם בקרם לחות, והנחתי פריימר. קודם כל גיליתי שבחירת הצבע שלי הייתה מדויקת- הפתעתי אפילו את עצמי וכבר חזרה לי ההתלהבות. עוד גיליתי שלמייק-אפ, בניגוד למובטח, כיסוי בינוני מינוס. הגימור הוא אכן מט (טוב, זה די מתבקש כשמדובר במייק-אפ פודרה), וממבט מקרוב מאד הבחנתי בחלקיקים הקטנים והמנצנצים על הפנים- מרחוק לא רואים אותם. 

המבחן האמיתי היה האם המייק-אפ ישרוד את היום, והאמת? הוא הפתיע ושרד, ובכלל לא הרגשתי שאני צריכה לחדש אותו גם שעות ארוכות לאחר הנחתו (בניגוד למייק-אפ נוזלי שבאיזשהו שלב תחושת השמנוניות גוברת ודורשת פידור). הריח-אגב בכלל לא הורגש לאחר שהנחתי את המייק-אפ על הפנים, מה שתיקן את הרושם השלילי שהיה לי עליו בהתחלה.

בשורה התחתונה- מדובר במוצר חביב שלדעתי יתאים יותר למי שאין לה הרבה בעיות בעור, ולמי שצריכה מוצר שיעניק כיסוי זריז. האם ארכוש שוב? לא בטוחה, אבל אני בהחלט אשתמש שוב בזה שיש לי עכשיו. 

מי מכן שנמנעת ממוצרים המכילים פארבינים- זה לא המוצר בשבילה. 

אז איפה אתן כבר יודעות, וכמה עלה לי אתן גם יודעות, וגם עכשיו הוא נמכר באותו המחיר. ושימו לב לזה:

באתר (CosmeticsOnline (co.il (לפי הסיומת אתן יכולות להבין שמדובר באתר ישראלי, ותאמינו לי שאני עושה לכן טובה שאני לא מצרפת קישור), אותו המוצר בדיוק עולה 89 שקלים! ב-CheapSmells.com מציינים שהמחיר המלא של המוצר הוא 5 פאונד- שלושים שקלים. שישים (!!!) שקלים פחות ממחיר האתר הישראלי. שאני שוב אפתח את הדיון על החמדנות, העושק והגזל בישראל?!?!?!
לרכישה מהאתר הבריטי הקליקו כאן

לאחר עליית הטורים בואו נשוב ונרגע עם המוצר הבא:

ה- Pore Minimizing Serum מסדרת דרמה ג'נסיס מבית לוריאל משך את תשומת ליבי בגלל שמו- אני מחפשת בנרות את המוצר שיגרום לנקבוביות שלי להיעלם (אני יודעת, אני יודעת, הן לא ייעלמו באמת, אבל אולי רק יראו מכווצות יותר). הסרום, אגב, גם מבטיח לטשטש קמטים וסימנים אחרים על העור, ובעיקרון אמור לגרום לעור להראות אחיד וחלק יותר. ואז עברתי לקרוא ביקורות ב-Makeup Alley, וגיליתי שרוב הבנות שניסו לא גילו שינוי משמעותי, אם בכלל, במראה העור, אבל כמה ציינו שהמוצר הצליח לשלוט ממש בשמנוניות של העור- וזה מה שקנה אותי בסופו של דבר. אם המוצר יצליח לגרום לעור שלי להפריש פחות שומן, ואני לא אצטרך לפדר את הפנים אחרי כמה שעות מזמן הנחת המייק-אפ, מבחינתי המוצר יוכתר כהצלחה.

עד כה ניסיתי אותו רק פעמיים, ולא הבחנתי בהתנהגות יוצאת דופן של העור, אבל זה גם לא פייר להעביר ביקורת על מוצר אחרי שני ניסיונות, אז אם אני אבחין בשינוי מפליא אני מבטיחה לעדכן. 

המוצר, שתכולתו 15 מ"ל, עלה לי 6 פאונד, ועכשיו הוא נמכר ב-6.99. לרכישה הקליקו כאן

ה- KeraSilk של Goldwell -  הוא מסיכת הזנה אינטנסיבית לשיער פגום או שיער שעבר החלקה. השיער שלי "רק" צבוע וסובל מקצת קצוות מפוצלים, ואלה תירוצים מספיקים בשבילי כדי לנסות מסכה עשירה כזו. את המסכה יש להניח על שיער חפוף שיובש במגבת, לחכות 5-15 דקות ולשטוף. 

לאחר השימוש אני יכולה להגיד רק שני דברים: ראשית- הריח ממש נעים! שנית, השיער מרגיש חלק ומשיי- בדיוק מה שציפיתי שיקרה (זו בדיוק התחושה שאני מצפה לה ממסכה טובה). האם המסיכה תסייע במניעת קצוות מפוצלים ופגמים בשיער? אני אצטרך להשתמש תקופה ארוכה ולעקוב. אבל נכון לעכשיו- אני מרוצה מהתוצאות המיידיות. 

במבצע רכשתי את המסכה (150 מ"ל) ב-6 פאונד. עכשיו היא עולה 6.75 פאונד באתר. לרכישה הקליקו כאן

את המוצרים הבאים שרכשתי טרם ניסיתי, אז אני אספר עליהם בקצרה וביקורת תגיע בהמשך:

Great Lash Mascara- המסקרה הידועה וחביבת המאפרים של מייבלין. בתור מאפרת הייתי חייבת לנסות בעצמי, ומשום שהמחירים בארץ ממש מופרזים נמנעתי מלעשות זאת וחיכיתי להזדמנות הנכונה- והנה היא הגיעה ורכשתי אותה תמורת 3 פאונד (18 שקלים!). עכשיו היא נמכרת ב-CheapSmells.com רק בצמד, ומחיר שתי מסקרות הוא 6.99 פאונד (42 שקלים- שזה יותר זול ממחירה של מסקרה אחת כזו בארץ). 


עוד לא ניסיתי כי כבר יש לי שתי מסקרות שחורות אחרות בשימוש...


צילום מסך

אגב, אני בטוחה שאם תחפשו באתרים אחרים תמצאו גם אפשרות לרכישת מסקרה בודדת.
לרכישת צמד מסקרות ב-cheapsmells הקליקו כאן.

לא הסתפקתי במסקרה אחת ורכשתי גם את ה-Custom Eyes של רבלון, עמידה במים בצבע חום-שחור. הסתקרנתי ורכשתי בגלל הצבע, וגם בגלל המחיר (3 פאונד במבצע). טרם ניסיתי מאותה הסיבה שבגללה לא ניסיתי את המסקרה של מייבלין, ומשום שיש לי גם מסקרה חומה בשימוש. 
ביקורת מקיפה על המסקרות תבוא, כאמור, בעתיד...
לרכישה הקליקו כאן


המסקרה של רבלון, צילום מסך מ-cheapsmells.com

המוצר האחרון שרכשתי הוא Mama Bee- חמאה לבטן מבית Burt's Bees, מותג שמאד מסקרן אותי, במיוחד בגלל האריזות המתוקות והמדליקות של מוצריו, ואני מתכוונת לנסות מוצרים אחרים שלו בעתיד. 


המוצר אמור למנוע סימני מתיחה בבטן, שנוצרים בתקופת הריון. כרגע הוא עוד לא רלוונטי לי, אך כשיגיע הזמן אני אנסה אותו בעצמי. הביקורות שקראתי עליו היו מאד חיוביות, ולכן חשבתי שיהיה נחמד שהוא ימצא באמתחתי...

זהו, אגב, גם המוצר הכי יקר שרכשתי בקנייה הזו, והוא עלה לי 10 פאונד. עכשיו אריזת 185 גרם נמכרת תמורת 11.49 פאונד. לרכישה הקליקו כאן

אז מה היה לנו? שבעה מוצרים שסכומם הסתכם ב-230 שקלים. המשלוח עלה לי 28 שקלים נוספים. אני לא יודעת מכמה שקלים הייתי צריכה להיפרד אם הייתי רוכשת את אותם המוצרים בארץ, אבל אני מרשה לעצמי להעריך שזה היה נגמר בין 300 ל-400 שקלים, עם נטייה ל-400. 

ועוד כמה מילים על חוויית הקניה ב-CheapSmells.com: אני מאד נהינתי מהשוטטות באתר בין מאות המוצרים שהיו במבצע- הם מאד פינקו שם באתר וחייבים לציין זאת לטובתם. החבילה הגיעה בארגז קטן- ובתוכו כל המוצרים היו ארוזים בקפידה- היה ממש כיף לקבל ולפתוח חבילה כזו. למשלוח לקח שלושה שבועות להגיע, אולי אילולא חג הפסחא שלהם וחג הפסח שלנו היא הייתה מגיעה מהר יותר...