חור בכיס: סדרת האור של לוריאל פריז- אור בפנים חושך בארנק

אני רוצה לפתוח ולהוביל אתכם לפרסומת החדשה של לוריאל במסגרת מוצר החודש, שפורסמה לפני כמה ימים בפייסבוק- לצפייה הקליקו כאן.  

ראיתן? נראה מפתה נכון? מבצע שווה כזה שגם יגרום לנו להראות ממש טוב, נכון? ומה אם אני אגיד לכן שזו עבודה בעיניים ואראה לכן איפה בדיוק תוכלו לקנות את אותם המוצרים ולחסוך הרבה כסף? עניינתי אתכן? אז המשיכו לקרוא.

לפני שאני עוברת לקישורים ומחירים, חשוב לי שתבינו מה מניע אותי.
מבצעים זה דבר מבורך, אבל בכל פעם מרגיז אותי מחדש לראות את מודעות הפרסומת המפונפנות האלה, לא רק של לוריאל, אלא של כל חברת איפור וטיפוח אחרת, שמפתות אותנו לרכוש מוצרים מפתים במחירים כביכול מוזלים.

כמו שכבר כתבתי ואמרתי, ואני אמשיך לכתוב ולהגיד, גם בתחום הקוסמטיקה, כמו בכל תחום אחר במדינה הזו, גוזלים ועושקים אותנו. לעיתים מדובר באחוזים בודדים, או בעשרות אחוזים. בתחום הקוסמטיקה מדובר גם במאות אחוזים. אבל היתרון שיש בתחום הקוסמטיקה הוא מגוון אתרי האינטרנט שמציעים, לרוב, את אותה התוצרת, אך במחירים הרבה יותר שפויים. האתרים האלה משמשים אלטרנטיבה מעולה לרכישת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, וכדאי לנצל אותה, במיוחד בימים כאלה שכולנו מדברים על יוקר המחיה ועל לחסוך, לחסוך ולחסוך.

ועוד נקודה שחשוב לי להבהיר לגבי המוצרים של לוריאל: אני מחסידי החברה הזו, יש באמתחתי מוצרים רבים של לוריאל, אם מדובר באיפור ואם בטיפוח. את המוצרים הספציפים האלה לא ניסיתי, למרות שהם נשמעים מאד מעניינים, ויש סיכוי לא רע שארכוש אותם בעצמי, במיוחד אחרי שקראתי את הכתבה המהללת במאקו. הבעיה שלי היא עם לוריאל ישראל, ועם רשתות הפארם שסוחטות לנו את הכיסים עם תחפושות המבצעים שלהם. מה שעצוב בעיני הוא שהן עושות עבודה ממש טובה ומפילות אלפי (אם לא עשרות אלפי) לקוחות בפח.

ועכשיו לעסק:

אם כן, אנו מדברים על חמישה מוצרים: שלושה מסדרת Lumi Magique, ושניים מסדרת Youth Code.

*המחירים המוצגים להלן נכונים ליום פרסום הפוסט

היילייטר לומי מגי'ק
עלות מקורית בארץ: 94.99 שקלים. מחיר "מבצע" 54.99 שקלים.
באיביי בריטניה, מצאתי את אותו המוצר ב-4.99 פאונד+ 3.20 פאונד משלוח, סה"כ 8.19 פאונד שהם כ-49.14 שקלים. חסכנו כמה שקלים... ממשיכים...
 * אני רוצה להבהיר שהקישורים שאני מצרפת הם אך ורק למוכרים שמדורגים כהכי אמינים באיביי, ושהקניה מבוטחת מצד איביי במסגרת התוכנית להגנת קונים.

מייק-אפ לומי מג'יק

עלות מקורית בארץ: 169.99 שקלים. מחיר "מבצע": 84.99 שקלים.
באתר הבריטי Feelunique.com, אותו המייק-אפ עולה 9.35 פאונד, שהם כ-56 שקלים, והמשלוח ארצה הוא חינם. הבדל של 29 שקלים (!) ממחיר המבצע בארץ, והבדל של 114 שקלים (!!!) מהמחיר הרגיל בארץ. מכאן שבארץ המחיר הרגיל הוא 200 אחוזים יותר מהמחיר בחו"ל!!!

פריימר לומי מג'יק

עלות מקורית בארץ: 149.99 שקלים. מחיר "מבצע" 79.99 שקלים.
שוב באיביי בריטניה, אצל אותה המוכרת, ניתן לרכוש את אותו המוצר ב-8.79 פאונד+ 3.20 פאונד בעבור משלוח (אבל אם החלטתן להזמין גם את ההיילייטר ממנה המשלוח עבור מוצר נוסף הוא 0.5 פאונד). סה"כ כ-72 שקלים (או כ-56 שקלים אם קניתן גם את ההיילייטר מאותה המוכרת).
סרום לומייר

מחיר מקורי בארץ: 219.99 שקלים. מחיר מבצע: 99.99 שקלים.
מאותה המוכרת באיביי ניתן לרכוש גם את הסרום הזה תמורת 11.97 פאונד + 4.15 פאונד עבור משלוח. גם במקרה הזה, אם תחליטו לרכוש יותר ממוצר אחד עלויות המשלוח של המוצר השני והשלישי יפחתו). סה"כ: 16.12 פאונד, שהם כ-97 שקלים. נכון, במקרה הזה לא חסכנו הרבה בכלל לעומת המבצע בארץ, אבל תסכימו איתי שממש מרגיז לראות שהמחיר הרגיל בארץ הוא יותר מכפול מהמחיר בחו"ל. אגב, את המוצר ניתן למצוא גם כן תמורת 100 שקלים ב- Feelunique.
קרם לחות לומייר

מחיר מקורי בארץ: 209.99 שקלים. מחיר "מבצע": 99.99 שקלים.
ב-Feelunique.com עולה אותו המוצר בדיוק כ-10 פאונד או 60 שקלים.

עכשיו בואו נסכם:

בהנחה שאנו מעוניינות בכל החבילה, נשלם עליה בארץ 419.95 שקלים במחיר מבצע.
אם נזמין את אותה החבילה דרך האינטרנט נשלם כ-318 שקלים. בערך מאה שקלים פחות. ושימו לב שאנחנו מדברים על השוואה לעומת המבצע בארץ. במידה והייתן קונות את כל החבילה ללא מבצע, סכומה היה עומד על, שימו לב, 844.95 שקלים!!! יותר מ-500 שקלים מהעלות בחו"ל!!!

לי כל זה לא נראה הגיוני, ואם המבצע הזה קנה אתכן ואם גם אחרי מה שקראתן כאן תמצאו את עצמכן מעמיסות בסופר-פארם את מוצרי לוריאל- זה יהיה עצוב מאד.

ולסיום כמה שאלות ללוריאל: מדוע לעזאזל התמחורים ההזויים? למה אתם לא מאפשרים לנו, בנות ישראל, להנות ממחירים דומים למחירים בשוק בעולמי? למה המבצעים שאתם עושים לנו עדיין יותר יקרים מהמחירים בחו"ל? איפה הצדק?!?!?!

ולכל הרוכשות- מקווה שאכן תמצאו שהמוצרים מאירים לכן את הפנים, ושגם הצלחתי להכניס לכן קצת אור לארנק.