החבילה הגיעה: ליפסטיקים של Rimmel ושפתון של Yes To Carrots

זהו הפוסט יומולדת השני, והפעם אני אספר לכם על רכישה אביבית במיוחד שעשיתי מ-feelunique.com

אז כמו שהזכרתי בפוסט הקודם, בחודש שעבר חגגתי יום הולדת, וכמתנה הזמנתי מבעלי "סיבוב קניות" און ליין. אני מתה על קניות ברשת, אני אוהבת למצוא דברים חדשים מעניינים, ולנסות אותם בעצמי- אני ממש נהנת מזה! והנה הזדמן לי סיבוב שיכולתי לקנות בו מה שאני רוצה, והחלטתי שאני מזמינה רק דברים שאני לא מכירה, ושלא ניסיתי בעבר.

סיבוב הקניות כלל בערך שש או שבע הזמנות מאתרים שונים, והפוסט הזה יעסוק בהזמנה שעשיתי, כאמור, מ-feelunique.com. 

*המחירים המוצגים להלן נכונים ליום פרסום הפוסט

אז מה בחבילה? 


לרגל האביב התחשק לי להצטייד בכמה ליפסטיקים ורדרדים. חשבתי גם שזו תהיה הזדמנות טובה לבחון מקרוב את המוצרים של Rimmel London, מותג האיפור הבריטי שעשה עלייה לא מזמן. מי שעוקבת אחרי הבלוג בטח כבר הבינה שיש לי אנטי לקניית מוצרי איפור וטיפוח בארץ, וכשראיתי שהשפתונים עולים באתר 30 ש"ח כל אחד, ידעתי שלא משנה מה- אני לא אמצא אותם בזול יותר בארץ (ואכן מברור בסופר פארם הליפסטיקים נמכרים במחיר של בין 40-48 שקלים- לאחר 40% הנחה!).

מוצר נוסף שרכשתי הוא ה-Lip Tint של Yes To Carrots- הרחבה בהמשך...




החלטתי שאם כבר אני מנסה, אז לנסות ליפסטיקים משתי סדרות. אז הזמנתי שניים מסדרת Lasting Finish הרגילה, ושניים מקולקציית האביב של קייט מוס.

מהקולקציה הרגילה החלטתי ללכת על ליפסטיק אחד אדום- Alarm 170, ואחד ורוד כהה ושימרי- Drop of Sherry 058. ברימל מבטיחים שמדובר בליפסטיקים עמידים במיוחד, שמספקים צבע עצמתי שמחזיק 8 שעות. 

מקולקציית האביב התחשק לי ללכת על שני ורודים- אחד ורוד מסטיקי- מספר 16, ואחד יותר ניודי- מספר 08.
ברימל מספרים שהודות לשילוב של פיגמנט יהלום שחור בפורמולה, הליפסטיקים מספקים מראה מהפנט שיגרום לאנשים להסתכל ולהסתכל...

למעלה: צילום בלי פלאש, למטה: צילום עם פלאש
ומה בפועל?
אני אתחיל מהסוף, ואגלה שהופתעתי מאד לטובה מהליפסטיקים האלה. אני לא ממש מאמינה לכל הבולשיט שחברות הקוסמטיקה מספרות על המוצרים שלהן, ולכן לא ציפיתי שהליפסטיקים ימלאו את מה שמובטח. 

ציפיתי לליפסטיקים שאינם יוצאי דופן במיוחד, ובגלל המרקם המבריק שלהם ציפיתי שהם יהיו לחותיים, ולא יחזיקו הרבה זמן מעמד על השפתיים. ולמרות שהמרקמים נראים מאד לחותיים, הליפסטיקים איכשהו נתפשים על השפתיים, ויושבים חזק משהו כמו שעתיים. הם גם מאד נעימים על השפתיים, לא מייבשים ולא מאד מורגשים. אבל- אחרי שעתיים הצבע מתחיל לדהות אט אט, וכן התחלתי להרגיש שהשפתיים מתייבשות קצת, וככל שהשעות חלפו הצורך להעביר לשון על השפה הלך וגבר- עד שנשברתי...

החיסרון הגדול שלהם מבחינתי הוא הריח. נראה לי שברימל ניסו להתחכם עם ריח פירותי ומתקתק שילווה את כל הליפסטיקים שלהם, וחשבו שבזה הם יעשו לנו טוב. לי, אישית, הריח מזכיר את הליפסטיקים לילדות שקנו לי כשהייתי בת ארבע, בערכת איפור בכאילו כזו, והוא בכלל לא עושה לי את זה.

אז בשורה התחתונה הליפסטיקים באמת טובים אבל לא התהפנטתי ולא התעלפתי מהם. אני כן אשקול לקנות עוד כמה כדי להגדיל את פלטות הליפסטיקים שלי, בגלל מבחר הצבעים ובמיוחד בגלל המחיר. 

אני מאד מרוצה מהבחירות שלי: בשלושה גוונים אני בהחלט אשתמש על עצמי (170, 058 ו-08). אתמול הגעתי עם 058 לעבודה- והוא גרף ים מחמאות. לעומת זאת, הליפסטיק הוורוד מס' 16 ממש לא מתאים לי, אבל הוא יהיה מעולה לצילומים ולתיק העבודות.



Kate 16- התהפנטתם? כי אני לא...


Alarm 170
אז איפה וכמה?
כאמור, באתר feelunique.com, אבל אני בטוחה שתוכלו למצוא גם באתרים אחרים.
השפתונים מהסדרה הרגילה עולים 5 פאונד (כשלושים שקלים), לרכישה הקליקו כאן.
השפתונים מהסדרה של קייט עולים 5.5 פאונד (בערך 33 שקלים), לרכישה הקליקו כאן.

ועכשיו לקינוח. חלקכן וודאי תהה מה זה המוצר החום הזה שם למעלה בתמונות עם השם המוזר?


אני נתקלתי לראשונה במותג Yes To באתר הקניות הבריטי, אבל התפלאתי לגלות שמדובר במותג כחול לבן, הנשען על בוץ ומינראלים מים המלח! חלק מהמוצרים מיוצרים בארץ וחלק בסן-פרנסיסקו. ל-Yes To יש מגוון מוצרים לעור הפנים, לגוף, לשיער ולתינוקות, המחולקים גם לארבע סדרות: Yes To Carrots, בה מוצרים המתאימים לעור רגיל עד יבש; Yes To Cucambers, בה מוצרים המתאימים לעור רגיש ולשיער צבוע; Yes To Tomatos, בה מוצרים המתאימים לעור שמן ומעורב, ולשיער דק ורגיל; ו- Yes To Blueberries, בה מוצרים לעור בוגר.
מהשיטוט בין מוצרי השפתיים ב-feelunique נתקלתי במוצר הצבעוני הזה וישר נדלקתי. נדלקתי על העיצוב ועל השם, והתחשק לי מאד לנסות.
מדובר בשפתון מרכך שפתיים עם מעט צבע, 95% אורגאני ונטול פראבינים. אני בחרתי להתנסות ראשונית את גוון Chocolate Kiss, בשל היותי חובבת גוונים בז'יים וחומים למיניהם.


לא התאכזבתי! לדעתי זה אחלה מוצר, הוא ממש נעים על השפתיים, יש לו ריח של מנטה, וכאשר מורחים אותו מרגישים מן קרירות כזו על השפתיים- מאד נעים! גם הגוון ממש טוב לי, מתאים לכל מראה יום-יומי ולא מחייב. כמו כל מרכך שפתיים הוא לא מחזיק מעמד למעלה משעה- שעה וחצי ככה, ודורש חידוש. אבל הוא ממש כיפי ומשמח.


אז איפה אתן כבר יודעות, וכמה- 5 פאונד (נכון, לא הכי זול למרכך שפתיים, אבל בשביל החידוש והרעננות בעייני הוא שווה). לרכישה הקליקו כאן.

אני גם מפנה אתכן לאתר של Yes To לקריאה נוספת על המותג ולהתרשמות (הם לא שולחים ארצה, אז אל תנסו).

המשלוח מ-feelunique.com הוא חינם, והחבילה הגיעה תוך שבוע וחצי.

עד כאן להפעם, ובנימה אופטימית זו- שיהיה המשך שבוע נעים לכווווולם:)