במיוחד ללקוחות איל מקיאג': פלטת הצלליות לא חייבת להיות כל כך יקרה

פלטת 20 הצלליות (הריקה) של איל מקיאג' יקרה להחריד. קבלו מדריך לקנית פלטה מתאימה ושדרוגה- כל זאת בפחות מ-25 שקלים. 


רבות (וטובות יותר ופחות) נאמר על איל מקיאג', חברת האיפור המקצועי, שסניפיה הצבעוניים פרוסים ברחבי הארץ. דובר על המחירים, על השירות, על האיכות, על המכללות ועל מה לא.


נראה שהקהל של הרשת הזו נחלק בין מעריצות מושבעות לבין שונאות שנשבעו שלעולם לא ידרכו בחנויות הנושאות את שמה. כבוגרת אחת המכללות של איל מקיאג', יצא לי לבקר לא פעם ולא פעמיים בחנויות הרשת, ואני חושבת שמניסיוני אני יכולה לשפוט ולהבין מדוע הרשת הזו כל כך שנויה במחלוקת. יש כל כך הרבה דברים מרגיזים בהתנהלות הרשת, כמו השירות המעיק, שיטת המכירות האגרסיבית והדוחה, וגם המחירים המופרזים. מצד שני יש בה גם המון דברים טובים, כמו המוצרים, שרובם באמת מעולים ואיכותיים, המבצעים השווים שהרשת עורכת לעתים די תכופות (שלפעמים מכפרים על המחירים המופרזים ולפעמים לא), המתנות והפינוקים שהיא מרעיפה על לקוחותיה במועדים שונים, וגם צריך לומר שלפעמים באמת אפשר ליפול על מוכרת טובה באמת שבא לך לחבק אותה לפני שאת יוצאת מהחנות. 

על מוצרי החברה אני מתכננת לכתוב ולספר בעתיד, כי אני באמת חושבת שיש לה המון כאלה שכדאי לכל מאפרת להחזיק בתיק, ולמרות שהרשת מעוררת רגשות לא כל כך חיוביים בקרב רבות, חבל לא לנצל מבצעים טובים ולהרחיב את תיק האיפור עם מוצרים איכותיים. אבל על אלה, כמו שכתבתי, בעתיד.

הפוסט הזה יעסוק בפריט אחד ספציפי, שנמכר בחנויות הרשת במחיר הזוי במיוחד, ובתחליף המאוד ראוי שמצאתי עבורו: פלטת הצלליות. באיל  מקיאג' מחירה של הפלטה מתקרב ל-300 שקלים, וממש לא ברור לי למה. בסך הכל מדובר בחומרי גלם מאד זולים, ולא הכי עמידים, אם יורשה לי לציין. תהרגו אותי, אבל אני לא מבינה איך חברה מעזה לתמחר קרטון, נייר שעוטף אותו, שתי חתיכות פלסטיק עם שקעים ושתי חתיכות מגנט- בלמעלה מחמישים שקלים. זה פשוט לא הגיוני. גם אחרי ההנחות הכי גדולות שהרשת מעניקה לפעמים, יוצא שהפלטה נמכרת במחיר מוגזם. ההיגיון שלי אומר לי, שהסיבה היחידה לכך היא שאיל מקיאג' פשוט יכולה- כי אין לה תחרות. גודל הפֶּנים שלה הוא ייחודי בארץ (קוטר 37 מ"מ), וכמעט שלא ניתן למצוא כאן פלטה מתאימה שתכיל את גודל הצלליות שלה. מכיוון שתלמידות המכללה קונות את צלליות החברה בכמויות, ומן הסתם צריכות מקום לאחסן אותן, בסופו של דבר אין להן ברירה אלא לרכוש את הפלטה (הריקה! למען השם!) רק בחנויות איל מקיאג' במחיר מטורף. אז זהו, שיש ברירה, והרבה הרבה יותר זולה. 


מדובר בפלטה מפלסטיק קשיח, מצע הפֶּנים שלה ספוגי אך לא רך מדי, עם ציפוי עמיד בפני מים- שקל לנקות, והיא מתאימה ל-15 צלליות בקוטר 36 מ"מ, שנמכרת באיביי בסביבות ה-6 דולר, כולל משלוח ארצה. את הפלטה מצאה והזמינה חברה באיביי, וכשנוכחתי לדעת שהצלליות של איל מקיאג' אכן נכנסות בה, על אף שהשקעים בה קטנים במ"מ אחד- הזמנתי אחת לעצמי. 

הפלטה שרכשתי מאיביי. הצלליות להמחשה. 

אז איך מתאימים את הפלטה החדשה לצלליות של איל מקיאג'?
...הרי הפנים קטנים מדי עבור הצלליות, והם גם לא מגנטיים- כמו הפלטה המקורית של איל מקיאג'. או! בדיוק על השאלות האלה אני הולכת להשיב "במדריך המזורז לפלטת צלליות של איל מקיאז' בפחות מ-25 שקלים". 


שלב ראשון:
הכיני כרטיס אשראי או חשבון פייפאל (עדיף), והקליקי על הקישור הזה: זהו קישור למוכר הספציפי ממנו אני רכשתי את הפלטה באיביי , ורכשי את הפלטה. 

שלב שני:
המתיני בסבלנות שבועיים.  

שלב שלישי:
החבילה הגיעה :) איספי את החבילה, וגשי למלאכה!


החומרים: פלטה חדשה שעשתה אלייך את כל הדרך מהונג קונג, כמה מגנטים מיותרים שמודבקים לך על המקרר, מספריים, דבק (רצוי סופר גלו או משהו בסגנון) ו-צלליות. 

ועכשיו לעבודה האמיתית...


על מנת להתאים את השקעים לפֶּנים של הצלליות עלינו להיפטר מהפנים המתכתיים שמוטבעים בספוגית הפלטה. אפשר לעשות זאת על ידי קילוף הספוגית מבסיס הפלסטיק בזהירות, כך:


כמובן שאחר כך תצטרכנה להדביק אותה בחזרה למקומה. אם הספוגית דבוקה מדי, אפשר להעזר בכלי חד כלשהו להוצאת הפנים ממקום מושבם. אני פשוט נעזרתי בציפורניים שלי...



וזה מה שקיבלנו בסוף התהליך:


עכשיו הפלטה מתאימה לצלליות בקוטר 37 מ"מ, הן יכנסו לשם די בקלות וישבו טוב. אפשר לעצור כאן, אבל אם אתן רוצות להפוך את הפלטה למגנטית, ולשפר את אחיזת הצלליות בה, המשיכו איתי...

קחו את המגנטים שאספתן מהמקרר, וגיזרו אותם למרובעים שיוכלו להיכנס ולשבת בתוך השקעים. 




הניחו דבק בתוך שקעי הפלטה, והדביקו את המגנטים שגזרתן. שימו לב שהצד של המגנט יהיה כלפי מעלה! חכו לייבוש מוחלט. 


וזהו, עכשיו כל שנותר הוא לסדר יפה את הצלליות שלכן בתוך הפלטה. תתחדשו :)




אז הנה לכן פלטת צלליות מגנטית בפחות מ-25 שקלים. תעשו לעצמכן טובה ותחסכו עד 250 שקלים, ותזכרו שלא כל דבר שדוחפים לכן פה בחנויות צריך לקנות! 

לרכישת הפלטה מאיביי- הקליקי כאן

*המחירים המוצגים לעיל נכונים ליום פרסום הפוסט