אתרי קוסמטיקה נוספים שכדאי להכיר- חלק ראשון

מאז פרסמתי את רשימת האתרים ששולחים ארצה, במדריך לקניית קוסמטיקה ברשת, מצאתי עוד כמה אתרים כאלה, וכדאי גם לכן להכיר אותם. האמת היא, שמדובר ברשימה די ארוכה של אתרים חדשים, ולכן החלטתי לכתוב עליהם בשני חלקים. 


לפני שנגיע לאתרים, הרשו לי לפתוח במונולוג קצר:

מאז שגיליתי את האפשרות להזמין קוסמטיקה ברשת אני עושה את קניות האיפור שלי רק בדרך הזו. למדתי שאני שואבת הנאה רק מעצם השוטטות והחקירה של כל החברות והמוצרים החדשים שאני פוגשת בהם לראשונה. למדתי גם שאני הרבה יותר נהנית מבניית עגלת קניות מסקרנת, מהציפייה להגעתה, ומפתיחת החבילה כשהיא סוף סוף כאן- מאשר קניות מזדמנות ואימפולסיביות בפארמים השונים. כשאני משוטטת בחנויות באינטרנט אף אחד לא דוחק בי או עומד לי על הראש, ואומר לי שהליפסטיק נראה מהמם עלי, כשאני באמת נראית כמו ליצן, או שגוון התוחם שחיפשתי לא קיים במלאי "אבל תראי את הצבע הזה (ומציגים לי ורוד במקום הניוד שחיפשתי), זה ממש דומה, יפה ועמיד", ואף אחד גם לא דוחף לי קונסילר בהיר מדי- כי הטון הכהה יותר אזל.
כשאני קונה מהבית אני יכולה להאזין למוסיקה בסבבה תוך כדי גלישה, אבל כשאני מסתובבת בפארמים עם אזניות (מבחינתי רמז ענק לרצוני להתנתק מהעולם) אי אפשר ליהנות מסריקת מדפים שקטה ומשמיעת שיר אחד מתחילתו עד סופו, מבלי לקבל עצות והמלצות שלא רצויות לי משלוש מוכרות שונות לפחות. כנראה שבפארמים כאן לא מבינים רמזים... 

למדתי שאני טובה בדחיית סיפוקים, ושגם אם אני מוצאת משהו שאני ממש אוהבת על סטנד של אחת החברות, אני אחזור הביתה ואעשה הזמנה באינטרנט שתחסוך לי לא מעט שקלים, ואחכה בסבלנות להגעת הפתק המיוחל מהדואר. 

אני מבינה את מי שיגידו שהן לא מסוגלות לקנות מוצר "על עיוור", מבלי שניסו אותו על עצמן, אבל מי אמר שאי אפשר לנסות טסטר על עצמך ורק אחר כך להזמין? הרבה פעמים גם ניתן למצוא ולהזמין מוצרים מוקטנים להתנסוּת, אם לא בטוחים שרוצים להוציא סכום גדול על משהו שלא בטוח יתאים. וחוצמזה לדעתי כל כך חבל להסתפק במעט שיש לנו כאן, כשיש בחוץ עוד עולם שלם להכיר ולנסות.

בכל אופן, בכל פעם שאני מגלה אתר חדש ששולח ארצה, שמחה קטנה ממלאת את ליבי, ואני מתה כבר לבדוק מה יש לו להציע לי. אז אחרי שחקרתי ובדקתי, הגיע הזמן לחלוק את המידע גם אתכן.
חלקכן ודאי יכירו אתר זה או אחר, ואשמח לחוות דעת משלכן על האתרים האלה. שנתחיל?

*לנוחיותכן המרבית, האתרים המרוכזים כאן בפוסט כבר מעודכנים ברשימת האתרים שרק הולכת ומתארכת -במדריך לקניית קוסמטיקה ברשת.

*המחירים המוצגים להלן נכונים ליום פרסום הפוסט

זה שעושה משלוחים בחינם


eChemist

לא ברור לי איך לא מצאתי את האתר הזה לפני כן. eChemist הוא עוד אתר שבסיסו בבריטניה. לאתר הזה יתרונות רבים, והראשון הוא המשלוח החינמי לכל העולם. 
Echemist. צילום מסך

אז מה תמצאו ב-eChemist? באתר הזה יש מאות מותגים- מוכרים יותר ופחות, ואלפי מוצרים- איפור, טיפוח לפנים, לגוף, לשיער, לגבר ולאישה, אביזרים ועוד. תמצאו שם בית מרקחת שמוכר פתרונות למעשנים, תוספי מזון, ויטמינים ועוד, תמצאו מוצרים לתינוקות- לאמבטיה, מזון, ואפילו צעצועים. יש שם גם מבחר של אריזות מתנה ועוד ועוד. מצאתי שם מותגים שהיה לי קשה למצוא באתרים אחרים- כמו Vichy למשל. 

המחירים באתר מאד נוחים, לפחות לגבי החברות המוכרות שאני בדקתי והשוויתי- המחירים הרבה הרבה יותר זולים מהמחירים בארץ. בעצם המחירים באתר די דומים למחירים ביתר האתרים ששולחים מבריטניה, אבל הוא מציע משהו שלא מציעים בהרבה אתרים אחרים- צבירת נקודות על כל קניה. כדי ליהנות מהטבה זו חייבים להיות חברים רשומים. דבר נחמד נוסף הוא שבאתר הזה לא משלמים מע"מ (VAT), ולכן כשתגיעו למעמד התשלום המחיר יתעדכן והמע"מ יופחת מהחשבונית. אגב, לנוחיות הגולשים, יש באתר אופציה לבחור הצגת מחירים עם או בלי מע"מ, כפי שניתן לראות בתמונה להלן:
הצגת המחיר- עם או בלי מע"מ
לגבי המשלוח עצמו: כאמור, המשלוח חינם- אבל שימו לב שזה לחבילות במשקל של עד 2 ק"ג. חריגה גוררת תשלום נוסף וגבוה, ועדיף כבר לפצל חבילות (12.5 פאונד על המשלוח+ 3.5 פאונד על כל חצי קילו נוסף). חוצמזה שכשמדובר באיפור אז שני ק"ג זה משקל מכובד, ואני בספק אם קונה ממוצעת תצטרך יותר מזה... 
זמן ההגעה המשוער של המשלוח הוא שבועיים. 

החזרות: ניתן להחזיר מוצרים שלא נפתחו בלבד, ויש להודיע על כוונתכן להחזיר- בכתב ותוך שבעה ימים מיום קבלת החבילה. 

האתר לא מקבל פייפאל. 

זה שיוסיף לכן צבע


Cherry Culture

cherryculture.com
הוא אתר לאיפור- נקודה. תמצאו שם אך ורק מוצרי איפור ואביזרי איפור. זה גם אולי האתר הכי צבעוני שנתקלתי בו. כשתכנסו לשם כבר תבינו. 
Cherry Culture. צילום מסך

באתר הזה, שבסיסו בארה"ב, תמצאו כארבעים מותגי איפור, שסביר להניח שלא תכירו את רובם, אבל ניתן לקרוא קצת על כל מותג ועל כל מוצר, ולהכיר קצת יותר לעומק. באתר מסבירים שהם בוחרים מותגים בעלי קונספט מיוחד וצבעוני. ואתן יודעות מה? הצבעוניות הזו מקסימה בעיני, ועושה חשק לקנות את ה-כל, אפילו שלא שמעתי על מרבית החברות שמוצגות שם. 

מחירים ומשלוח: המחירים ממש מפתים, מחיר המשלוח קצת פחות, אבל הוא לא נורא. משלוח עבור המוצר הקל ביותר יתחיל ב-10.5$ והוא עולה ככל שהנפח והמשקל של החבילה עולים. המשלוח אמור להגיע תוך שבועיים וחצי. 

החזרות: אין החזרות על משלוחים בינלאומיים.

מה עוד מעניין שם? באתר תמצאו מדריכים וטיפים לאיפור, רק חבל שאין תמונות הדגמה... 
האתר גם מציע "פרסים" או נקודות ללקוחות חוזרים, וזה העיקרון של התכנית: על כל דולר שתבזבזו תקבלו נקודה. כשתגיעו ל-250 נקודות (יענו- כשתבזבזו 250$), תקבלו 10$ לבזבוז באתר. ממש שווה? אני לא כל כך בטוחה... אבל טוב לדעת. אגב- מיסים ודמי משלוח לא נחשבים לקבלת נקודות. 

האתר מקבל פייפאל.

זה שיעשה לכן כיף


Coastal Scents


קשה לי להאמין שיש מאפרת או חובבת איפור מושבעת שלא מכירה את האתר הזה. את coastalscents.com הכרתי מזמן, אבל נמנעתי מלהוסיף אותו לרשימה בגלל העלות של המשלוח. אבל במחשבה שנייה, אני חושבת שלכל אחת כדאי להכיר את האתר הכיפי הזה, ולבדוק מה יש לו להציע. כי למרות שהרבה פעמים דמי המשלוח יהיו יותר גבוהים מעלות המוצרים שבחרתן, עדיין תרעננו את מזוודת או תיק האיפור שלכן עם מוצרים חדשים, ושבסופו של דבר, למרות המשלוח- לא היו כל כך יקרים, בהשוואה לארץ כמובן. 
Coastal Scents. צילום מסך

קוסטל סנטס, שאגב, גם בסיסה נמצא בארה"ב, היא חנות איפור אינטרנטית שמשווקת מוצרים שונים תחת  שם החברה. לא תמצאו שם חברת איפור כזו או אחרת. לעיתים על המוצרים יהיה רשום שם המותג coastal scents ולעיתים רק את שם המוצר ומספרו. 

אז מה תמצאו שם? מה לא בעצם... יש באתר הזה כל מה שמאפרת צריכה, מאות מוצרי איפור, רגיל ומינראלי, במבחר עצום של גוונים, המון אביזרים לאיפור, ולמאפרת, מברשות, פלטות מלאות וריקות, אפשר למצוא שם חמרי גלם כמו סיליקון, שעווה, חמאת שיאה, אבקות כמו מיקה, פיגמנטים ועוד- להכנה ביתית ועצמאית של איפור. יש בחנות גם מוצרי טיפוח לגוף, כמו שמנים וסבונים. 

קוסטל סנטס ידועים בעיקר בזכות שני דברים: ה-Hot pots שלהם, ופלטות הצלליות שלהם.  ה-hot pots הן צלליות (או סמקים) פן, כל אחת עולה 2$, יש מבחר ענק של צבעים, ואפשר להרכיב איתן פלטה לטעמך האישי. 
לגבי הפלטות- הכי מפורסמות הן 88 Original palette ו-Ultra Shimmer palette, שמכילות 88 צלליות כל אחת (יש לי את שתיהן, ואני אעלה פוסט נרחב עליהן בהמשך). אבל יש שם, באתר, מבחר גדול של פלטות אחרות, של צלליות טבעיות, צלליות בגוונים חמים, אודמים, סמקים, קונסילרים ועוד. 

מכיוון שהמוצרים והחברה לא מוכרת לכולם, תשמחו לדעת שניתן למצוא רשימת רכיבים מתחת לכל מוצר, וגם לקרוא ביקורות של מי שניסו, ואפילו לצפות בסרטונים של החרוצות שטרחו לצלם עצמן מתאפרות עם מוצרי החברה. 

בקוסטל סנטס מעניקים 15% הנחה למאפרים שנרשמים לאתר. כדי לקבל את ההנחה הזו יש לשלוח לשירות הלקוחות שלהם הוכחות לעיסוק במקצוע, כמו תעודות, כרטיס ביקור וגם תעודה מזהה. שימו לב שהנחה זו מבטלת הנחות אחרות באתר. מלבד זאת כמעט בכל שבוע יש מבצעים והנחות על מוצרים אחרים באתר, אז כדאי לעקוב. 

מחירים ומשלוח: המחירים בחנות הזו לרוב מאד מאד זולים. הבעיה היא דמי המשלוח שמתחילים בסביבות ה-10$ עבור הפריט הקטן והקל ביותר. למרות זאת, אפשר להעמיס מכל טוב בעלויות נוחות, ובסופו של דבר גם המשלוח הגבוה עשוי להיות לא כל כך נורא בהתחשב בכל מה שהעמסתן. תמיד אפשר גם לחבור לעוד חברה ולהזמין יחד וכך להתחלק בעליות המשלוח. רעיון נוסף- מכיוון שמשלוח מעל 50$ מקנה משלוח חינם בתוך ארה"ב, אולי כדאי לשקול שימוש של חברות שילוח- ואז זה אולי יחסוך כמה דולרים. כמובן שכל מקרה לגופו. 
על פי ניסיוני לחבילות לוקח בערך שבועיים להגיע ארצה. 

החזרות: ניתן להחזיר מוצרים תוך 30 יום מיום הקניה. 

ניתן לשלם עם פייפאל. 

זה שמוכר מוצרים טבעיים


Essentials Pharmacy

האתר Essentials Pharmacy בעצם שייך לבית מרקחת בלונדון, והוא מוכר מאות מוצרים אורגאניים וטבעיים, וגם מוצרי בית מרקחת. 
באתר תמצאו בעיקר מוצרי טיפוח לעור ולשיער. גם איפור יש שם אבל לא הרבה.  מבחר המותגים לא גדול- תמצאו שם עשרות מותגים מוכרים ופחות מוכרים, אך בינהם מותגים כמו (שוב) Vichy שנורא יקרים בארץ, וששם אפשר למצוא במחירים יותר טובים. 
Essentials Pharmacy. צילום מסך

מחירים ומשלוח: כמו שכבר למדנו על האתרים הבריטיים, המחירים בהם מאד נוחים, וכך גם כאן. הבעיה של האתר היא (שוב) דמי המשלוח. משלוח של הזמנה עד סכום של 45 פאונד יעלה לכן 10 פאונד. אבל יכול מאד להיות שדמי המשלוח עדיין יהיו עדיפים מקניה בארץ!
בקניה בסכום של 45-80 פאונד תשלמו 20 פאונד דמי משלוח שזה המון (!!) וזה גם אומר שיש סיכוי לא רע בכלל שתשלמו מכס. 
המשלוח אמור להגיע תוך שבועיים. 

החזרות: ניתן להחזיר מוצרים סגורים ולא משומשים. אם ברצונכן להחזיר מוצר יש להודיע על כך לשירות הלקוחות תוך שבעה ימים מיום קבלתו.

עוד דברים נחמדים שכדאי לדעת: באתר יש מבצעם והנחות שונים, שתפגשו בהם בטור השמאלי בדף הבית, וישנה גם אפשרות לקבל מתנה בחינם, במינימום קניה של 40 פאונד. כל מתנה מותנית בסכום מינימאלי שונה, ובקניה של אחד ממוצרי מותג המתנה שבחרתן.  

לא ניתן לשלם בפייפאל.

זה העממי


BuyMeBeauty

ב-BuyMeBeauty.com האמריקאי תמצאו בעיקר חברות טיפוח עממיות במחירים מאד מאד זולים. תמצאו שם את לוריאל, מייבלין, רימל, קאבר גירל ועוד, וגם חברות יוקרתיות יותר כמו אסתי לאודר ולנקום. עוד יש שם מגוון רחב של אביזרים- לאיפור בפרט ולטיפוח בכלל. 
BuyMeBeauty. צילום מסך

אין לי יותר מדי מה לכתוב על האתר אז נעבור לפרטים הטכניים: 

משלוח: גם באתר הזה דמי המשלוח מייקרים מאד את הקניה, והוא מתחיל ב-20$ לחבילות במשקל של עד 2 פאונד (בערך 900 גרם). אבל- אם קונים מוצרי איפור בכמויות, סביר להניח שעדיין קנייה באתר תשתלם על פני קניה בארץ. 
יחד עם זאת- האתר מציע משלוח חינם בתוך ארה"ב בקניה מעל 35$. אם עגלת הקניות הגיעה לסכום הזה אז אולי כדאי לשקול שימוש בשירות חברת שילוח. 
לא צוין זמן משלוח משוער. 

החזרות: ניתן להחזיר מוצר סגור תוך 30 יום מיום קבלתו, ולהודיע על כך תוך 7 ימים מיום הקבלה. אבל שימו לב שלא תקבלו החזר על דמי המשלוח היקרים. 


**לפני סיום הייתי רוצה להפנות את תשומת לבכן לכמה דברים חדשים בבלוג:

- בטור הימני של הבלוג הוספתי כלי להמרת מחירים, שיעזור לכן לבדוק ולחשב עלויות של מוצרים- מפאונד, מדולר או מכל מטבע אחר- לשקלים.
- בטור הימני גם הוספתי תיבת פייסבוק, היא מקשרת לדף הפייסבוק של הבלוג, ואני יותר מאשמח לקבל מכן לייק!
- בעמוד "איפור מקצועי" הוספתי כמה תמונות חדשות של העבודות שלי, וגם הצעה לקוראות הבלוג.  
- אל תשכחו לבקר בדף המבצעים ולבדוק איזה מבצעים חמים יש עכשיו באתרים השונים. 


עד כאן להפעם. להתראות בחלק הבא!