החבילה הגיעה: הזמנה זולה במיוחד מ-MUA וגם הגרלה קטנה

בפוסט הקודם כתבתי על אתרים טובים לקניית קוסמטיקה באינטרנט, אחד מהם הוא  MUAstore.co.uk- אחד מאתרי הקוסמטיקה הכי זולים ברשת. המחירים בו ממש מצחיקים, יש מבחר רחב של מוצרים וצבעים, וכשלאחרונה הציעו באתר משלוח חינם ועוד 25% הנחה לא יכולתי להתאפק. חשבתי שזו הַ הַ הַ-הזדמנות לבחון את המוצרים של Make Up Academy מקרוב, ולבדוק האם ישנה התאמה בין המחיר לבין איכות הפרודוקטים, או האם התמורה מפתיעה ועולה על המחיר. על כך בפוסט הזה. אהה כן, ובסוף גם יש הגרלה :)

ההזמנה לא הייתה גדולה במיוחד כי בעיקר רציתי להתרשם, וחשבתי שאם אני אוהב את מה שיגיע אני אשקול להמשיך ולרכוש מהאתר הזה דברים נוספים בעתיד.

*המחירים המוצגים להלן נכונים ליום פרסום הפוסט

הראשון שהכנסתי לעגלה היה הפריימר לצלליות שלהם, שנאמר עליו שהוא אחד הפריימרים הכי חזקים שיש, אחר כך בחרתי גם פודרה, סומק, אייליינר נוזלי, שני שפתונים, שני ליפ-באלמים ועיפרון לשפתיים (שלא מופיע כאן בתמונה). אז בואו תקראו מה באמת חשבתי על...

השפתונים
באתר מבטיחים רק דבר אחד לגבי השפתונים שלהם: הם מאד פיגמנטיים. על כך בהחלט אפשר להתווכח, וכנראה שזה מאד תלוי באיזה גוון בחרנו. טוב הם עשו שלא הבטיחו שם עוד דברים, כנראה הם מודעים לכך שלשפתונים האלה אין באמת הרבה מה להציע...



לשם ההתנסות בחרתי בשני גוונים: מס 15' הכתמתם, ומס' 3 שהוא וורוד כהה ונועז. לוורוד יש פיגמט חזק, בדיוק כמו שמצפים, הכתמתם הרבה יותר בהיר ממה שהוא נראה, ועל השפתיים הוא יותר שקוף מאשר פיגמנטי. עם אלה אפשר להסתדר...
אבל החיסרון הגדול של שניהם הוא חוסר העמידות המשווע. טוב, זה די ברור מהתמונה של הסווטשים שמדובר בשפתונים לחותיים. הם לא סתם לחותיים- הם סופר-לחותיים, ולא נתפשים על השפה בכלל. אם החלטתן לשים אותם, קחו בחשבון שלא תוכלו לאכול או לשתות מבלי שהם יתפוגגו, ולכן מאד מומלץ לקחת את השפתון אתכן בתיק, ולבדוק את מצבו במראה כל חצי שעה... 
מחיר: 1 פאונד (בערך שישה שקלים). נראה לי שבמקרה הזה אפשר לומר שיש תמורה בעד האגרה, אבל לא יותר מזה... 

האבקות
בגזרת האבקות הזמנתי שני מוצרים: פודרה (גוון 3) וסומק ורדרד (גוון 2). מדובר בשני מוצרים די טובים בסך הכל.

לפודרה תת גוון צהבהב, כך שהיא משתלבת יפה מאד עם המייקאפ שלי ולא מכהה או מחווירה את אותו. היא סופחת שומנים, אבל לא מחזיקה לעד... צריך לעשות טאצ'אפים מדי פעם. בעצם אין כאן הפתעה- כי היא מתנהגת כמו כל הפודרות האחרות שניסיתי עד כה.


גם הסומק לא הפתיע ולא אכזב- בסך הכל הזמנתי גוון ורדרד בהיר וזה בדיוק מה שקיבלתי. הפיגמנט שלו זהה לגוון שלו בקופסא: 

סווטשים של הפודרה (מימין) ושל הסומק

הבעיה שלי עם שני המוצרים האלה היא אחת: הריח. יש להן ריח "זול" כזה, אולי של הטלק... בכל אופן הוא מאד מזכיר לי את הריח של האיפור צעצוע לילדות קטנות. זה לא היה כל כך נורא אם לא הייתי מרגישה את הריח ברגע שהנחתי את האבקה על הפנים- אבל למרבה הצער אני כן מריחה את האבקה עלי וזה קצת מפריע לי. 
אף אחד  מהמוצרים לא מגיע עם אפליקטור כלשהו, כך שאם אתן צריכות מוצר לנשיאה בתיק דעו שתצטרכו לקחת אתכן גם מברשת או שתיים. 
לגבי האריזות הפלסטיקיות הזולות הייתי מעזה להתלונן אם המוצרים היו עולים יותר מפאונד אחד- אז אני סותמת :)

מחיר: כאמור- 1 פאונד (כל אחד), שוב- You Get What You Paid For... 

הליפ-באלמים
אם תהיתן מה יש באריזות הוינטג'יות העגולות והמהממות בתמונה למעלה- אז אלה הליפ-באלמים.

מדובר במרככים לשפתיים, עם רמיזה של צבע. הם מגיעים בחמישה גוונים, ואני בחרתי בשניים הכהים יותר: Kiss Me האדום, ו-Hot Lips הוורוד הכהה. 



אני חושבת שבסה"כ מדובר במוצר די מוצלח. הם מתנהגים בדיוק כמו לאבלו או כמו כל ליפ-באלם אחר שאינו מכתים את השפתיים, לכן אין לצפות לא לעמידות ולא לפיגמנטיות, שכן הם די שקופים עם גוון קל בלבד- אך מקסים. 
יש להם ריח מתקתק, עדין ביותר ובקושי מורגש. הם מחליקים על השפתיים, לא דביקים בכלל, והם נהדרים לאיפור קליל ויומיומי. אפשר גם להניח אותם על גבי שפתון מאט, ולהפוך אותו לג'וסי יותר... 


הליפ-באלם השני, Kiss Me, נותר סגור באריזתו ואחת מכן, הקוראות, תקבל אותו במתנה. 

הבאלמים ארוזים בצנצנת פלסטיק- יפה, אך כאשר מבריגים אותם מרגישים את הפלסטיקיות הזולה... אבל בעבור 2 הפאונד ששילמתי על כל אחד מהם- אין לי באמת זכות להתלונן. :) אני חושבת שבמקרה הזה בהחלט יש תמורה בעד האגרה. 



האייליינר

האייליינר הנוזלי של MUA הוא מבחינתי ההפתעה של החבילה. האייליינר הזה מגיע בשישה צבעים, אני הלכתי על השחור. ב-MUA מבטיחים שהאייליינר עמיד- והם לא מאכזבים. האייליינר הזה יושב שעות על העפעף ולא זז. בשביל הניסוי הקרבתי את עיניי (זה לא כזה דרמטי כמו שזה נשמע) והלכתי לישון מבלי להסיר את האיפור. בבוקר האייליינר עדיין ישב לו בגאווה על העפעפיים- אולי דהה טיפ-טיפה. בהחלט מרשים, ובמיוחד בהתחשב בעובדה שהעפעפיים שלי מאד שומניות. 



הבעיה היחידה בעיניי עם האייליינר הזה היא המברשת. מדובר באפליקטור פלסטיקי גמיש, שהוא יחידה אחת (לעומת מברשת שיש בה הרבה שערות), והאמת היא שהוא לא מרגיש כל כך נעים כשהוא בא במגע אם אזור רגיש כמו העיניים. גם מכיוון שזהו אפליקטור קשה ולא רך כמו מברשת רגילה, יש לחכות לייבוש החומר לפני שמחזקים בשכבה נוספת, אחרת נוצרת "חריטה" או "שריטה" בקו האייליינר שכבר הנחנו...
אבל אני חייבת להודות שלמדתי לאהוב מאד את האפליקטור הזה משום שהוא מאפשר דיוק מירבי, ויצירת שפיצים מאד חדים בקלות, ומבחינתי היתרונות שלו עולים על חסרונותיו. 


מחיר: 1 פאונד. שישה שקלים לאייליינר כזה- שווה ביותר!

הליפ-ליינר
אם האייליינר היה ה-הפתעה של החבילה, אז עיפרון השפתיים הוא ה-אכזבה. מדובר בתוחם שפתיים קרמי, שנמרח בקלות, אך העמידות- ממנו והלאה. הוא מגיע עם פקק-מחדד, שזה מאד נחמד, אך הבעיה היא שבאתר צילמו את העפרונות עם הפקק הזה עליהם, ולכן קשה לראות את הגוון האמיתי של העיפרון.


ישנם ארבעה גוונים מהסדרה הזו, ואני הזמנתי את Pink Me Up- עיפרון ורוד כהה. אני חשבתי שמדובר במוצר מאט, כשבפועל קיבלתי מוצר שימרי ביותר שאת תחושתי לגביו אני יכולה להביע רק בדרך אחת: בעעעעעעע. הדרך היחידה שבה אני אניח על עצמי צבע כזה היא כבסיס לאודם אחר.  


התמונה משקפת את הגוון בנאמנות 
מחיר: 1 פאונד. 

הפריימר לצלליות
את הטוב ביותר שמרתי לסוף. על הפריימר לצלליות של MUA שמעתי רבות וטובות, וכשביוטי בלוגריות רבות שיבחו את עמידותו, באמת שהיה לי קשה להאמין שפריימר כל כך זול יעשה משהו שפריימרים יקרים לא עשו. כמו שציינתי מקודם, העפעפיים שלי מאד שומניות, וצלליות על פריימר מחזיקות לי מקסימום 8-9 שעות לפני שהן מתחילות להראות סימני גסיסה. משום שרבים הם הימים שאני מבלה למעלה מעשר שעות מחוץ לבית- ידעתי שאני חייבת לשים את ידי על פריימר אחד כזה. 

תקשיבו ותקשיבו לי טוב: אין דברים כאלה! החומר הזה הוא כמו דבק נגרים- עמיד בטירוף! האיפור עליו שורד שעות ארוכות ביותר, מבלי להיכנס לקפלי העין. הצלליות יושבות עליו טוב טוב, הן נראות חזקות ובעלות נוכחות מרשימה ביותר.

בשביל הספורט נכנסתי להתקלח עם האיפור על העיניים, דאגתי שהפנים והעיניים יירטבו טוב טוב, וחיכיתי לראות מה יקרה כשאצא ואתבונן במראה. תאמינו או לא- האיפור לא זז! לא הצלליות ולא האייליינר. ואז שטפתי את העיניים עם סבון פנים- זה לא עזר. האיפור החל לזוז, אבל הסבון לא הצליח להסיר אותו. עברתי למגבונים- כלום. הבנתי שאני אצטרך לשפשף טוב טוב את העיניים עם המגבונים אם אני רוצה שמשהו באמת יקרה, וזה רק היה מזיק ומציק. אז הוצאתי את הנשק הסופי- מסיר איפור העיניים השומני של גרנייה- ורק ככה הצלחתי להוריד את האיפור סופית. 

לפריימר מרקם קרמי-נוזלי וקליל מאד, אך כשמניחים אותו על העפעף הוא מרגיש קצת דביק וכבד, והוא מתייבש די מהר, כך שצריך לעבוד איתו מהר. החומר בגוון קרמי, אולם הוא הופך לשקוף עם הנחתו על העפעף. 

האפליקטור שלו הוא כמו אפליקטור של ליפ-גלוס. לא ממש נוח כדי למרוח איתו את החומר על העפעף באופן אחיד. עדיף להוציא באמצעותו חומר ואז לטפוח את הפריימר על העפעף עם האצבעות. 



לבקשת הקהל: רשימת המרכיבים של הפריימר

מחיר: 2.5 פאונד. אני חושבת שמדובר במוצר חובה לכל מאפרת ומתאפרת. אני הפסקתי לחפש אחר הפריימר המושלם. רוצות אחד כזה לעצמכן? אולי תקבלו :)

אז מה בשורה התחתונה? 
אני חושבת שכשקונים מ-MUA צריך לזכור שהולכים לקבל מוצרים שדי תואמים את העלות, ולא יותר מזה. בהחלט יש מציאות- כמו האייליינר והפריימר למשל, אבל אל תצפו ליותר מדי. אם תבואו בגישה של "אני הולכת לקנות איפור זול לשימושי האישי, ואם אני לא אוהב את מה שאקבל אז לא נורא"- אז לא תתאכזבו כל כך. 
יחד עם זאת, כמו תמיד אני ממליצה לכן לקרוא ביקורות לפני שאתן מזמינות. חיפוש קצר בגוגל יעשה את העבודה, ותמיד כדאי לבדוק ביקורות ב- Makeupalley.

אז אני די נהינתי ממה שהגיע, אבל מלבד הפריימר והאייליינר- אני  לא חושבת שאני אקנה שם שוב- אבל זה טעמי האישי בלבד! מה גם שאני לא ניסיתי את הצלליות של MUA. פלטות הצלליות קוצרות שבחים מצד בלוגריות רבות, אבל לא הזמנתי משום שאני ממש לא צריכה עוד צלליות לאוסף... ביקורות על הפלטות שעולות 3-4 פאונד תוכלו לקרוא כאן וכאן

הבטחתי מתנה :)
התחשק לי לפנק את אחת הקוראות במתנה צנועה, ואני מגרילה שניים מהמוצרים שראיתן כאן: את הליפ-באלם האדום Kiss Me, ואת הפריימר לעיניים. שניהם חדשים דנדשים ולא נפתחו. 

אם בא לכן לנסות את מזלכן ולהשתתף בהגרלה עליכן לעשות שני דברים בלבד:

  1. להצטרף לדף הפייסבוק של הבלוג, באמצעות מתן "לייק" בגאדג'ט המתאים בטור הימני של הבלוג, או בדף הפייסבוק עצמו.
  2. לכתוב לי בתגובות איזה חטיף שוקולד אתן הכי אוהבות. 

* אם אתן רוצות לתת לעצמכן עוד נקודות ולהגדיל את הסיכוי לזכות, ישנם שני דברים נוספים שאתן יכולות לעשות- שימו לב שהם לא חובה! ניתן להרשם כעוקבות או קוראות בבלוג בחלוניות הייעודיות בטור הימני של הבלוג, ו/או להזמין חברה נוספת לעמוד הפייסבוק. אם הזמנתן עוד חברה בקשו ממנה לכתוב לי בהודעה את שם המפנה. כל אחת מהפעולות הנ"ל תזכה בנקודה נוספת. 

** ההגרלה תסתיים בעוד שבועיים בדיוק, וביום ראשון ה-2/09/12 אכריז את שם הזוכה בדף הפייסבוק.

זה הכל, מקווה שנהנתן, ובהצלחה!