הגרלת ה-300 הגדולה!

- ההגרלה הסתיימה-
תודה לכל המשתתפות :)


הבטחתי, ואני מקיימת! הבלוג חוגג 300 לייקים, בעצם בזמן כתיבת שורות אלה הוא חוגג קצת יותר, וזו סיבה מצוינת לפנק אתכן, קוראות יקרות שלי, ולתת לכן הזדמנות לזכות במתנה :)

אני לא לוקחת את כמות החברים בבלוג כמשהו שהוא מובן מאליו. כל לייק קטן מסב לי אושר, ואני רואה בו תמורה קטנה לעבודה הרבה שאני משקיעה בבלוג הזה. 

פתחתי את הבלוג עם אג'נדה. המטרה הייתה ועודנה לקדם צרכנות נבונה בתחוםהקוסמטיקה, לפתוח לאנשים בארץ את העיניים, ולגרום לכל מי שמוכן להקשיב להבין איך עובדים עלינו כאן כל הזמן עם מבצעים שקריים ואיך מפגיזים פה במחירים- כמו בכל תחום אחר בעצם... גם אם גרמתי למעט מכן לפתוח את הראש לאופציות האחרות שעומדות בפנינו, הצרכניות הישראליות, אז כבר הרווחתי :)

כדי להודות לכן על שאתן עוקבות. וגורמות לי לרצות להמשיך לכתוב, להרחיב את הבלוג, ולחפש לכולנו את הקניות המשתלמות ביותר, אני רוצה להגריל ביניכן קופסת גלוסי משודרגת (מאד משודרגת)!

כל שעליכן לעשות כדי להשתתף הוא לעקוב אחר כמה הוראות פשוטות, אך לפני כן אתן בטח רוצות לדעת מה יש בקופסא? אם כן אז צפו בסרטון הבא:



כדי להשתתף בהגרלה יש כמה פעולות שאתן חייבות לעשות, וכמה פעולות רשות שיגדילו את סיכויי הזכייה שלכן:

פעולות חובה:
1. עליכן לכתוב לי כאן בתגובות למטה מהי סדרת הטלוויזיה האהובה עליכן. אני מחפשת סדרה חדשה להתמכר אליה והמלצותיכן יכולות לעזור לי מאד :) אם אין לכן סדרה- המליצו על סרט!
שימו לב שרק אם שמכן יופיע בתגובות אני אבין ואדע שאתן רוצות להשתתף בהגרלה.

2. אם טרם עשיתן זאת- תנו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג. ניתן לעשות זאת בהקלקה על כפתור ה"אהבתי", בגאדג'ט של הפייסבוק פה מצד ימין, או להיכנס לדף הפייסבוק בקישור הזה
השתדלו שתהיה התאמה בין שמכן בתגובה לבין שמכן בפייסבוק- כי רק משתתפות ששמן מופיע בעמוד הפייסבוק יהיה זכאיות להשתתף בהגרלה!

פעולות רשות:
כל אחת מהפעולות האלה תוסיף לכן נקודה- ככל שיהיו לכן יותר נקודות, כך יהיה לכן סיכוי גדול יותר לזכות. 

3. הירשמו כקוראות בבלוג בתיבה המיועדת מצד ימין. כקוראות תהיו הראשונות לקבל את הפוסטים שאני מפרסמת. במידה ואין התאמה בין שמכן לכתובת האימייל שלכן, אנא כתבו לי בתגובה את כתובת המייל כדי שאוכל לאתר אתכן. 
שימו לב שכתובת אימייל שלא עברה תהליך של אימות לא תחשב!

4. הצטרפו כעוקבות ב-Google Friends Connect בגאדג'ט המיועד בטור הימני של הבלוג. 

5. בעמוד הפייסבוק פרסמתי את ההגרלה. כנסו ועשו שיתוף (share) לפרסום הזה.

* כל מי שהשתתפה במשחקון בפייסבוק וקלעה באחד מהמוצרים תקבל נקודה נוספת. (כמובן שמרגע פרסום הפוסט הזה אין צורך לנחש יותר :)

בסך הכל כל אחת יכולה לצבור עד חמש נקודות!

את שם הזוכה אכריז בעוד שבועיים, ביום ראשון ה-16/9/2012. 

שיהיה בהצלחה לכולכן, ואני מחכה לשמוע את ההמלצות שלכן :)