היי את, כן את- מה את עושה עם כל האיפור הזה?

מתי בפעם אחרונה קנית לעצמך אודם? וצללית? ומתי לאחרונה קנית קרם ידיים או קרם גוף נעים? והאם לאחרונה קנית לעצמך לק? אה, אפילו שניים? 

הפעם הפוסט יעסוק במשהו שונה. אנחנו עדיין מדברות על טיפוח ואיפור, אך מזווית אחרת ולא פחות חשובה! אז בואו נניח את האשראי בצד לרגע, ונענה על השאלות שהעליתי למעלה.

אני חושבת שאני לא אגזים אם אניח שרובכן קניתן מוצר כזה או אחר ממש לאחרונה, ואני אפילו אעז להמר שבעודכן קונות קרם ידיים חדש, יושב לו קרם ידיים דנדש בארון אחסון הממתקים שלכן, עדיין סגור הרמטית. הזכרתי לכן? ברור, שכחתן מקיומו!

סוף השנה הוא זמן מצוין לעשות קצת סדר, להוציא הכל מהארונות, מהמגרות והמדפים, ולעשות חשבון נפש. אתן באמת צריכות את כל זה? רוצות כן, אבל צריכות באמת?

יזמת פייסבוק חדשה ומקסימה (הקליקו) מעניקה לכן הזדמנות מצוינת להיפטר מכל הדברים הקטנים והנעימים האלה שיש לכן אותם בסטוקים וערימות, אך שאתן לא ממש צריכות, ועל הדרך גם לעשות מעשה טוב, ולפתוח את השנה החדשה ברגל ימין.

"נגיעה אחת רכה" הוא פרוייקט איסוף תרומות בדיוק מהסוג הזה, לנשים נפגעות אלימות. הפרוייקט נולד השבוע ממש במקרה, כששרון בלום, יועצת תקשורת מרמת גן, עשתה סדר בארון מוצרי הטיפוח והטואלטיקה שלה, והבינה שאין סיכוי בעולם שהיא תצליח באמת להשתמש בכולם. מי באמת צריכה ארבעה קרמים לידיים בארון? מי צריכה שלושה בקבוקי פילנג לגוף, ומי צריכה שמונה לקים אדומים? אה הם בגוונים שונים? אדום זה אדום!

עושים סדר. ושנהיה לראש ולא לזנב!
יחד עם נועה רון, חברתה למשרד, הקימה שרון חמש נקודות איסוף: בחדרה, בזכרון יעקב,ברמת גן, בטבעון ובתל אביב, והיא מספרת על היענות מפתיעה ומרגשת: "האירוע נפתח בפייסבוק, ועד מהרה קיבלנו עשרות תגובות נלהבות מגברים ונשים כאחד, שרוצים לדעת איך ולאן להביא את המוצרים. אין לי מילים לתאר את ההתרגשות בעודי משוחחת עם אנשים טובים באמצע הדרך. 'יש לי שק של מוצרים מעולים', 'סוף סוף יהיה לקרמים שלי שימוש טוב', 'אני יכולה לעשות נקודת איסוף בבית שלי'- התגובות לא איחרו לבוא, והיה מקסים לגלות את כל האהבה הזאת."

מממ... מגירת הממתקים...
על מה נוותר?
מוצרי טיפוח, כידוע לכן, הם בדרך כלל מוצרים יקרים. רובינו לוקחות אותם כמובנים מאליהם, וכבר ממזמן שילבנו אותם אצלנו בשגרה היומיומית. לצערי לא כל אישה יכולה להרשות לעצמה ליהנות מהתענוג שבפתיחת בקבוק בושם חדש, מההנאה שמספק קרם גוף ריחני, ומהאושר שגורם ליפסטיק ורוד חתיכי. כאן אנחנו נכנסות לתמונה, מתגייסות ותורמות את כל הפינוקים שיושבים להם בדד ומעלים אבק, ונותנות למישהי אחרת את ההזדמנות להתפנק, ולפתוח את השנה החדשה עם חיוך.

המוצרים יועברו לעמותת ל.א.- לחימה באלימות נגד נשים, שפועלת מאז שנת 1978 וכבר העניקה סיוע ללמעלה מ-10,000 נשים נפגעות אלימות ולילדיהן. "כל מה שביקשנו בתרומה היא להעניק לאותן נשים 'נגיעה אחת רכה' נגיעה כזו שייתכן ולא זכו לה מעולם," מוסיפה שרון, "אני באמת מקווה שהמוצרים יעלו חיוך על פניהן, שהן יופתעו לקבל אותם, שידעו שחושבים עליהן, ושיקחו לעצמן כמה רגעים של אהבה. אנחנו מעבירות את התרומה מכל הלב."

את השקיות הקטנות או השקים הגדולים שהצלחתן למלא, תוכלו להעביר עד ליום ראשון הקרוב, ה-16/9,  אל אחת מנקודות האיסוף:


כמו כן, מי שרוצה לתרום ונקודות האיסוף רחוקות ממנה, יכולה לשלוח חבילות לכתובת: שרון בלום, רחוב הדקלים 10, רמת גן. שימו לב שבמקרה של חבילות אתן צריכות להזדרז!

לקבלת פרטים נוספים התקשרו למספר: 052-4588955, או שלחו מייל לשרון: blumshar@gmail.com.

אני כבר הכנתי את החבילה שלי, ומה אתכן?


*** הפוסט שהובטח בעמוד הפייסבוק פשוט נדחה לסופ"ש, אל דאגה! :)