שפתיים ורודות: שלושה מוצרים מדהימים לשפתיים שיעשו לנו טוב בעין וגם בלב, וגם: הגרלה קטנה!

איזה מוצר איפור יש לכן הכי הרבה? אם אתן מאפרות או מתאפרות מכורות אני מניחה שתגידו "צלליות". אם אתן מתאפרות בקטנה, אני מתערבת שתִספרו יותר שפתונים או ליפ-גלוסים.
אני לא יודעת איך להסביר את זה, אבל נראה שדווקא בתחום השפתיים כל הגלוסים והשפתונים שיש לנו- בחיים לא יספיקו, ותמיד נרצה עוד ועוד ועוד.

בעיניי המוצר הכי אטרקטיבי על הסטנדים של האיפור בחנויות הוא הליפ-גלוס. הנוזל הסטיקי והמנצנץ שקורץ לי מבעד לאריזה השקופה עושה לי את זה. גם אם בחופשה האחרונה קניתי חמישה גלוסים חדשים, שעדיין שוכבים סגורים במזוודת האחסון, כשאני רואה את הגלוסים בסטנדים תמיד יש לי תחושה שאני צריכה עוד אחד- כי "גוון כזה בדיוק עדיין אין לי" (ורוד הבהיר ברבע טון מהורדרד שקניתי בחודש שעבר).

רק לאחרונה רכשתי שלושה מוצרים חדשים לשפתיים, ואני הולכת להציג אותם ממש עכשיו בפניכן.

את שלושתם הזמנתי מחו"ל, מאתרים שלצערי לא עושים משלוחים ארצה, כשחברה טובה נסעה לארה"ב, ושלחתי את החבילות לכתובת בה היא התגוררה. אז מכיוון שלצערנו הרב לא לכולנו יש חברים ובני משפחה כאלה שיכולים להביא לנו קניות מחו"ל, ומכיוון שרובינו נחווה דיוטי-פרי אולי פעם- פעמיים בשנה, אני אתן לכן כאן גם אפשרויות אחרות להזמנת המוצרים האלה.


*המחירים המוצגים להלן נכונים ליום פרסום הפוסט

Burt's Bees Tinted Lip Balm, Hibiscus

אם אתן מחפשות שפתון מרכך לשפתיים עם "קיק" של צבע, ואם אתן אוהבות את השפתונים הצבעוניים של לבלו- המוצר הזה בשבילכן.


השפתון הזה של ברט'ס ביז בגוון היביסקוס, הוא מרכך שפתיים עם רמיזה ורדרדה של צבע, שדי קרוב לצבע הטבעי של השפתיים. יש לו ניחוח נעים ביותר של סוכריה (זוכרות את הסוכריות על מקל מפעם במרקם גירי, שהיו להן שתי שכבות של צבע? אז זה בדיוק הריח שהשפתון שלף מזכרוני), והוא מותיר את השפתיים חלקות ונעימות.

על השפתיים הוא נשאר כמו כל מרכך שפתיים אחר, לא נמצאו רשמים מיוחדים או תופעות יוצאות דופן.

השפתון מגיע ארוז בתוך גליל קרטון חמוד- כמו בכל דבר, מקפידים בחברה הזו להיות ידידותיים לסביבה, ואני חייבת לציין שהם הצליחו להפוך אריזה קרטונית שבקלות יכולה הייתה להראות זולה ומכוערת, למשהו שנראה טוב ואפילו מזמין.
השפתון עצמו מגיע בתוך אריזת פלסטיק אוטומטית, שמאד מזכירה את האריזה של הביליסטיקס, והיא מכילה 4.25 גר'.

השפתון עשוי 100% חמרים טבעיים.

כמה עולה? 6.99$ ב-drugstore.com, אבל תמיד יש שם מבצעים, והוא עלה לי 5.59$ אחרי ההנחה. האתר הזה, כאמור, לא שולח ישירות ארצה, אז את השפתונים תוכלו להשיג גם ב:

FeelUnique.com. שם תמצאו מבחר רחב של גוונים. המשלוח בחינם.
לצפייה הקליקו כאן.

CheapSmells. מבחר מצומצם של גוונים.
לצפייה הקליקו כאן.
תמצאו אותם גם ב-HQhair.com.


Revlon ColorBurst Lip Butter, Raspberry Pie

אחחחח.... איזה דבר זה הליפסטיק הזה... כמה ביקורות טובות קראתי עליו בטרם הזמנתי אותו, וכמה כיף זה כשהניסיון עולה על הציפיה.

הליפ-באטר של רבלון, הוא אחד השפתונים היותר נעימים ויותר טובים שניסיתי בזמן האחרון, ועם הניסיון המוצלח הראשון אין לי ספק שאני ארכוש עוד כמה גוונים ממנו בעתיד.


הליפ-באטר של רבלון מגיע בשלושה עשר גוונים יפהפיים, ובאמת שהיה לי קשה לבחור עם איזה מהם אני רוצה להתחיל. מכיוון שבזמן האחרון אני במוּד ורדרד בחרתי בגוון Raspberry Pie, שהוא ורוד כהה למראה זוהר ושקסי.  

עם הנחתו על השפתיים, מיד מבינים מדוע הוא נקרא כמו שהוא נקרא: המגע שלו נעים, הוא נמרח כמו חמאה ומותיר אחריו שפתיים מבריקות, לחותיות ורכות לאורך זמן.

לשפתון פיגמנט ממש טוב, בתמונה ניתן לראות את התוצאה אחרי מריחה אחת, אבל ניתן לבנות אותו וליצור שפתיים קצת יותר כהות.

השפתון לא נחשב לעמיד, ואם תאכלו ותשתו מיד אחרי הנחתו, הוא ימרח ויעלם. אבל מאד הופתעתי לגלות שכאשר לא נוגעים בו משהו כמו שעה, הוא מתקבע על השפה ולא זז במשך שעות ארוכות. אני הנחתי אותו לפני יום עבודה, והוא החזיק מעמד עד לסופו, אולם כן הייתה דהיה מסוימת, והשפתיים לא הרגישו לחותיות במשך כל היום. אקיצר, ניתן לומר שהשפתון "מכתים" את השפתיים.

אחרי הנחות הוא עלה לי ב- Drugstore.com 5.99$ (כ-24 שקלים. רק השבוע צילמתי אותו בחנויות שונות בירושלים, ולא מצאתי אותו בפחות מ-49.99 שקלים- פער של למעלה מ-100% בין הארץ לארה"ב!!!).

אתן תוכלו למצוא את השפתונים האלה גם באיביי- בקישור הזה.


Stila Lip Glaze (Trio)

אחד הדברים שאני הכי אוהבת בקניית איפור אונליין הוא שאפשר לנסות המון מוצרים ממותגים שטרם עשו עלייה ארצה. סטילה היא אחת החברות שהכי קרצו לי בשיטוטי בין אתרי הקניות, המוצרים תמיד נראים צבעוניים, אלגנטיים ומושכים. המותג סטילה נחשב למותג high end, יוקרתי. על פי המחירים הייתי מדרגת אותו איפשהו בין העממיים (לוריאל, רבלון) לבין היוקרתיים (אסתי לאודר, לנקום).

בכל אופן, כששוטטתי באתרי הקניות האמריקאים, מאד קרצה לי אריזת הגלוסים הזו: שלושת הצבעים מאד לטעמי, המחיר (12$) עוד יותר לטעמי, וגלוס הוא אחלה מוצר להתנסות בו כשפוגשים בחברה חדשה: לא מחייב מדי, אבל עשוי להשאיר רושם מספיק כדי להבין האם אנחנו אוהבים ומתחברים או לא.


שלושת הגוונים שמגיעים באריזה הם (מימין לשמאל בתמונה למעלה):  Hibiscus, גוון ורדרד חם עם גליטרים, Tropical Punch הורוד-סגול והנועז שבין השלושה, ו-Guava - ורוד בהיר וניודי, שכל קשר בינו לבין פרי הגויאבה מקרי בהחלט. 

אני כבר אספר לכן שמדובר בגלוסים מדהימים, מיד עם השימוש הראשון אהבתי אותם. אבל נקודת התורפה שלהם היא האריזה שלא הכי מצאה חן בעיני:
הגלוסים מגיעים באריזת עט/טוש אוטומטי, כשמסובבים את התחתית החומר נדחף כלפי מעלה- למברשת.
המברשת סינטטית, די נעימה ונוחה למריחת הגלוס, ומקבלים גם מין מסמרון מפלסטיק שמשתמשים בו לאטימת הטוש, ומניעת החומר מלדלוף.
הבעיה שלי עם האפילקטור מהסוג הזה היא שהרבה פעמים יוצא יותר מדי חומר, מאד קשה לשלט במדוייק בכמות הרצויה, וגם ההתעסקות עם המסמרון בסופו של דבר מלכלכת את האצבעות- מה שלא קורה עם אפליקטורים רגילים של גלוסים.

מברשת סינטטית ומסמרון לסגירה.
 Stila Tropical Punch Lip Glaze


להתרשמות מהחומר עצמו פתחתי שניים מהגלוסים (Guava, Tropical Punch), ואת השלישי אני אתן במתנה לאחת מכן :)
מימין: Tropical Punch; משמאל: Guava
כמו שניתן להבחין בתמונה, הגלוסים מבריקים וג'וסיים ביותר, הם מאד מאד נעימים על השפתיים, בדיוק במרקם הנכון: לא דביקים ולא נוזליים מדי. הדובדבן שבקצפת מבחינתי הוא הריח הפירותי מהעלף, כזה שרוצים להסניף ממנו עוד ועוד.
הגלוסים לא עמידים, אך בלי אוכל מחזיקים משהו כמו שעה- שעה וחצי, ואז הם מתחילים להרגיש טיפה דביקים, עד שלבסוף הם מתחילים להתקלף מהשפה.
למרות החסרונות- מדובר בגלוסים מפנקים וכיפים ביותר, ואין מה להגיד- הם פשוט יפהפיים.

את השלישיה קניתי מהאתר המעולה Beauty.com שלצערי לא שולח ארצה, תמורת 12$. הגלוסים שמגיעים באריזה המיוחדת הזו הם קטנים מגלוסים שנקנים כבודדים, והם מכילים 1.5 מ"ל כל אחד.

גלוסים בסדרה ניתן למצוא:
Beauty Bay - המשלוח ארצה חינם

feelunique.com - המשלוח ארצה בחינם בקניה ב-60£

הגרלה!
ועכשיו לחלק בו גם אתן יכולות להשתתף ואולי גם לזכות בגלוס בגוון Hibiscus של סטילה!


תנאי ההשתתפות בהגרלה:
2. הרשמה לקבלת עדכונים במייל בגאדג'ט המתאים בטור הימני של הבלוג (בתיבה שמעליה כתוב: לעדכונים: הרשמו כקוראים בבלוג). שימו לב: תקבלו מייל אליכם לתיבה, בו תתבקשו לאשר את ההרשמה. מייל שלא יאושר לא יופיע ברשימת המיילים שלי, ולא תתאפשר השתתפות בהגרלה.
3. בתגובות למטה ענו על השאלה: מהו מוצר השפתיים המנצח שלכן, זה שתמיד נמצא אצלכן בתיק האיפור. (למשתמשות בדפדפן אקספלורר- יש בעיה להגיב, עדיף לנסות להיכנס דרך דפדפן אחר).

רוצות להגדיל את סיכויי הזכיה?
הנה שתי פעולות רשות:
4. בפרסום של ההגרלה בפייסבוק רשמו במילה אחת (או שתיים) את הגוון לשפתיים שאתן הכי אוהבות.
5. הצטרפו כעוקבות בגאדג'ט של גוגל בטור הימני של הבלוג.

בסך הכל ניתן לצבור שלוש נקודות: אחת על כל פעולות החובה יחד, ועוד נקודה על כל אחת מפעולות הרשות בנפרד.
שימו לב: במידה והיוזר שלכן בתגובות שונה מהשם שלכן בפייסבוק או מהשם שלכן במייל-אנא ציינו זאת בתגובה או שלחו לי מייל פרטי או השאירו הודעה פרטית בפייסבוק עם הפרטים שלכן ועם היוזר שלכן- כך אדע לזהות אתכן בכל אחד מהשלבים).

ניתן להצטרף להגרלה עד ליום שבת ה-13/10/2012 כולל. על הזוכה אכריז ביום ראשון שאחריו בעמוד הפייסבוק. 

זה הכל! שיהיה לכולן יום ורוד, ובהצלחה :)