גלוס עמיד- יש חיה כזאת!

אחת השאלות שאני נשאלת הכי הרבה פעמים, ואחת השאלות הכי נשאלות בפורומים השונים היא: האם יש ליפ-גלוס עמיד, או איזה גלוסים עמידים באמת קיימים בשוק? 

התשובה שלי היא תמיד אותה התשובה, ואני תמיד ממליצה על אותה סדרת גלוסים: Glam Shine 6H של לוריאל. אז חשבתי שמגיע להם לקבל פוסט משלהם, קצר אבל ענייני!
מימין לשמאל: 303, 432, 300

גלוסים, באופן כללי, הם מטבעם יצורים לא עמידים, הם מאד נוזליים, נמרחים, ונעלמים אחרי שלוק מים. לכן כשרכשתי כמה מהגלוסים האלה בדיוטי פרי של תאילנד, ממש ממש לא ציפיתי לאיזושהי עמידות, והאמת? בכלל לא התייחסתי למה שהיה כתוב על האריזה, קניתי אותם סתם כי הם נראו לי יפים...
לכן מאד הופתעתי כשגיליתי שהגלוסים האלה שורדים על השפתיים, ובצורה ממש יפה, שלוש שעות ויותר (כן, כן.. הם אמורים להחזיק שש שעות- אם את בצום אולי!). זו גם הסיבה שבחרתי באחד מהגלוסים האלה ביום חתונתי, כי ידעתי שאני פשוט לא אצטרך להתעסק עם השפתיים יותר מדי... 

הלגלוסים בסדרה לא כל כך דביקים, או דביקים באופן נסבל בהחלט בהשוואה לגלוסים עמידים אחרים שניסיתי.  הם מאד ג'וסיים, יש להם מרקם מאד מבריק שנותן לשפתיים מראה זוהר ועסיסי, וה"עסיסיות" הזו היא שמחזיקה כשלוש שעות על השפתיים. אחר כך הפורמולה של הגלוס הופכת לקצת דביקה מדי, הברק אמנם נשאר עוד שעות, אבל הג'וסיות הנעימה כבר לא. אז לגבי ההבטחה לשש שעות- יש על זה חילוקי דעות...  

חלק מהפורמולות הן שימריות, וחלקן לא. אני באופן אישי מעדיפה את האופציה השנייה. 

לכל הגלוסים יש ריח עדין ונעים, אפילו הייתי מגדירה אותו כטיפה מתקתק. 

הגלוסים מגיעים עם אפליקטור בצורת לב- כלומר הוא מחודד בקצה שלו, וזה הופך את חוויית המריחה לקלה נעימה ומדוייקת. 
אפליקטור בצורת לב. ה-Glam Shine 6H של לוריאל. 

הגלוסים מגיעים בקשת רחבה שלל גוונים מהממים, ואני בטוחה שכל אחת תוכל למצוא גוון להתחבר אליו. 

הגוונים שנמצאים אצלי בשימוש קבוע הם שלושת אלה המופיעים בתמונה למעלה, והנה הסווטשים שלהם: 




303 Everlasting Beige- גלוס ג'וסי ולא שימרי, בגון טבעי/ניודי. 




432 Creamy Peach- גם כן גלוס בלי שימר, בגוון ורדרד, על השפתיים הוא מתקבל מאד דומה לגלוס הקודם. להבלטת הגוון הורדרד ניתן להניח עיפרון ורדרד על השפתיים, ומעליו את הגלוס הזה. 


ג'וסי ג'וסי


300 Golden Tatoo- גלוס שימרי, בצבע מוקה. 




לסיכומו של עניין: אם אתן מחפשות גלוס עמיד ליומ-יום ואפילו לאירוע- זה הגלוס הראשון שאני ממליצה עליו. יחזיק לכן עם שתייה ובלי אוכל שלוש שעות כאילו מרחתן עכשיו, אבל אם אתן מתכננות יותר משלוש שעות מחוץ לבית, קחו אותו אתכן בתיק לחידוש. 

** את הגלוסים ניתן לרכוש ב-All Beauty בקישור הזה (משלוח החל מ-1.7£).
*המחירים המוצגים לעיל נכונים ליום פרסום הפוסט

איזה גלוסים עמידים אתן מכירות? שתפו שתפו!