החבילה הגיעה: על שתי פלטות צלליות של Stila ו-Too Faced, וגם על האהבה שלי לפלטות!

מאז שהתחלתי לכתוב את הבלוג נפתח אצלי צוהר לעולם חדש שלא הייתי מודעת אליו קודם לכן: עולם שכולו מותגי איפור צבעוניים ומסקרנים אחד אחד, שמעולם לא שמעתי את שמם קודם לכן, שלא לדבר על זה שבקושי ידעתי איך להגות אותם :)

למי שעדיין לא התוודעה לחנויות הקוסמטיקה האינטרנטיות אני רוצה להגיד: את פשוט לא יודעת מה את מפסידה. ואיך באמת תדעי? הרי עולם האיפור שלנו בארץ (ואני עדיין לא מדברת על טיפוח בכלל, כן?) מתרכז לאולי עשרה מותגים מובילים, ועוד כמה... ועד שלא רואים בעיניים כמה גדול הוא ההיצע בחו"ל- פשוט אי אפשר לקלוט עד כמה השוק כאן הוא קטן ומצומצם (ויקר, יקר מאד... )

בכל אופן, מאז שנגלה אלי כל העולם הזה- הגיע הבלבול: "רגע, Stila זה לא רק טיפות לעיניים? ו-Urban Decay- איך אני אמורה לקרוא את זה בקול רם? ומה יותר שווה- Benefit או NARS? ועם כל הצבעים האלה, והמבחר-- את מה אני מנסה קודם? להזמין צלליות? סמקים? או אולי אייליינר? אבל מה עם פריימר? אני חייבת לנסות את הפריימר! אההההההההההההההה!!!!"

אז למי שמצאה את עצמה אובדת עצות אל מול ים האיפור כמוני, הנה כמה טיפים להתגבר על ההלם:
  1. ראית משהו שמוצא חן בענייך ומסקרן אותך? הגיע הזמן לקרוא מה לבנות אחרות יש להגיד עליו. חפשי בגוגל את שם המוצר + המילה Review,  ומיד תמצאי המון קישורים לביקורות של בלוגריות. דרך אחרת היא להיכנס לאתר הנהדר Makeup Alley ולמצוא שם ים ביקורות ודרוגים של כמעט כל מוצר שקיים בשוק הגלובאלי. 
  2. אם מדובר במוצר צבעוני, חפשי בגוגל את שמו + המילה Swatches, בחרי באפשרות הצגת תמונות של גוגל, ומיד תקבלי עשרות תמונות של סווטשים של אותו המוצר. 
  3. תזמיני פלטות.... :) ואני אסביר... 
אחרי לא מעט רכישות אינטרנטיות, אני יכולה לספר שאחת הדרכים הכי טובות לעמוד על טיבו של מותג היא לנסות את הפלטות שהוא מציע. בהזמנה של מוצר אחר אני בעצם מקבלת כמה מוצרים- אם זה כמה צלליות אז זה אחלה, אבל זה עוד יותר טוב כשפלטה כוללת כמה סוגים שונים של מוצרים כמו: צלליות+ גלוס (כמו ה-NAKED2 של Urban Decay) או צלליות+סומק+ברונזר+ גלוס (כמו בפלטה של טו-פייסד שתכף תראו), או סומק+ ברונזר, קלטתן את הקטע. כך יוצא שגם חסכתן כסף כי קיבלתן כמה מוצרים במחיר של אחד או אחד וחצי, וגם יצא לכן לנסות כמו מוצרים שונים של אותו המותג, ולגבש דעה לגביו. 


בפוסט הזה אני אכיר לכן את שתי הפלטות שבתמונה: אחת של Too Faced והשנייה של Stila. את שתיהן הזמנתי בבלאק פריידיי האחרון, יחד עם המברשות האלה של סיגמה, שאם אתן רוצות לקרוא גם עליהן- אז תקליקו על הקישור הזה


אני אתחיל עם זו של טו פייסד, ורק אגלה שאני שומרת את הטוב באמת לסוף...

פלטת Glamour to Go של Too Faced

הסיבה שבגללה רציתי דווקא את הפלטה של טו פייסד היא ששמעתי כל כך הרבה הילולים ודיבורים חיוביים על המותג. אמנם בשנה האחרונה ניסיתי גם את הפריימר צלליות וגם את הפריימר לפנים שהם בעיניי כל כך אובר-רייטד, אבל חשבתי שאולי אם משני מוצרי הבסיס האלו לא נפלתי, אולי דווקא אל האיפור שלהם אני אתחבר יותר. ואיזו דרך הכי טובה להתרשם מכמה מוצרים? נכון- פלטה!

הדבר הראשון שתפס את עיניי הוא האריזה המקסימה הזו: 
אחר כך גם התעניינתי במה שיש בפנים... P:


בחלק העליון שלה הפלטה מכילה שמונה צלליות, כולן שימריות מלבד אחת, ובמגרה הנשלפת יש ברונזר, סומק וגלוס. 

הצלליות:


כמו שניתן להבחין כל הצלליות שימריות מלבד החומה שהיא במצב מאט, וזה טוב מפני שכך ניתן להשתמש בה ליצירת מראה מעושן מעודן, כששמים אותה בשקע של העין ומטשטשים אותה כלפי מטה, ומתחתיה, ועל כל העפעף מניחים צללית אחרת, ומטשטשים את החיבור בניהן. 

יש לי חילוקי דעות מאד קשים עם עצמי לגבי הצלליות האלה... מצד אחד, יש ביניהן כמה מאד פיגמנטיות ובצבעים שאני מאד אוהבת (המוזהבת, הסגולה שלידה, והחומה למטה), מצד שני לא התעלפתי מהפיגמנט של יתר הצלליות, ומהצללית הירוקה הכי התאכזבתי, כי יש בה פתיתי גליטר, שמתפזרים באופן לא הכי אחיד על העפעף, והאיפור איתה נראה  קצת מצועצע וחובבני- הנה תמונה יותר ברורה של הצללית הזו, כדי שתבינו על מה אני מדברת:

מבחינות בגליטרים? אז אני לא אוהבת אותם... 
חיסרון נוסף של הפלטה מבחינתי הוא, שאני חושבת שהגוונים השונים קצת מגבילים יצירה של שילובים מעניינים ומחמיאים, ומצאתי שהיא לא עונה על כל צרכי מבחינת גוונים, ובכל פעם שאני משתמשת בה, אני משלימה את האיפור מפלטת צלליות אחרת... אבל אולי זו רק אני, ואולי עבור חלק מכן שמתחברות יותר לצבעים הללו, יהיו רעיונות רבים של איך ליצור שילובים מחמיאים בין הגוונים המוצעים בפלטה. 

NEXT!

במגרה התחתונה הנשלפת של הפלטה, כאמור, ישנם שלושה מוצרים: ברונזר, גלוס וסומק מימין לשמאל). 
המרקם של הברונזר והסומק מאד מאד דומה, שניהם מאד מאד עדינים ורכים, ישנה תחושה שהאבקה שלהם גרוסה בצורה הכי הכי דקה שאפשר, והם מאד קמצניים בפיגמנט. 

הברונזר:


הברונזר היה אחד הדברים בפלטה שיותר סקרנו אותי ודחפו אותי לבחור דווקא בפלטה הזו. אלא מה? קיבלתי ברונזר נטול פיגמנט (תאמינו או לא אבל בסווטש הזה מרחתי 3 שכבות של הברונזר, על יד קצת לחה. אפילו ניסיתי לטשטש אותו ולצלם לכן איך הוא נראה מטושטש- אבל לא רואים כלום!). והוא גם יותר מדי שימרי לטעמי. 

הסומק:


הסומק בגוון ורדרד-קורלי, לדעתי יפהפה, אבל שוב, הפיגמנט שלו מאד מאד חלש, וכשהוא מטושטש (כמו שאולי ניתן להבחין בחלק השמאלי של התמונה), בקושי מבחינים בו. יש בו שימר עדין, שאני לא מתה על זה, אבל זה גם לא מפריע לי יותר מדי. 

הגלוס:


הגלוס חביב למדי, הוא ורדרד-שקוף, מאד שימרי וזוהר, לא דביק ודי נעים על השפתיים, אבל יחד אם זאת- לא עמיד בעליל. 

בשורה התחתונה: הפלטה בסה"כ חביבה, ויכולה לענות על כמה צרכים במוצר אחד, שזה מאד נחמד, אבל יש לקחת בחשבון שתי מסקנות עיקריות:
  1. בגלל הפיגמנט הבעייתי של הברונזר והסומק, אני מניחה שהפלטה תתאים יותר לבהירות עור, ופחות לכהות ושזופות. 
  2. בגלל האובר-שימריות של הפלטה, שבא לידי ביטוי בצלליות, בסומק, בברונזר ובגלוס, אני חושבת שהיא לא כל כך מתאימה לאיפור יומיומי, אבל תחמיא מאד לאיפור ערב- ליציאה לילית, לאירוע או למסיבה. 
את הפלטה הזמנתי מ-Beauty Bay, ותוכלו למצוא אותה בקישור הזה, כרגע היא עולה 17.96£. 

אני חייבת להוסיף עוד כמה מילה לגבי Too Faced: מהניסיון שלי עם המוצרים השונים של המותג (ועכשיו אני יכולה לומר שניסיתי את פריימר העיניים, פריימר הפנים, צלליות, סומק, ברונזר וגלוס), ולמען האמת גם ממה שראיתי בדוכני המותג בלונדון, המותג הזה הוא ממש ממש אובר-רייטד. אני באמת ובתמים חושבת שאילולי האריזות המשגעות בעיצובן, המותג הזה היה נתפס כמותג עממי ותו לא. אני ממש לא חושבת שהוא עומד ברמה של בנפיט, ארבן דקיי או סטילה, ואתן יודעות מה? לדעתי המוצרים של MUA יותר טובים מהמוצרים של טו פייסד, שזה ממש עצוב, כי האריזות כל כך גורמות לך לרצות להתאהב במוצרים. אבל צר לי, הרומן שלי עם טו פייסד הסתיים עם הפלטה הזו. היה קצר, חביב וזהו... 

לפלטה הבאה!

פלטת Stylish in Seoul של Stila

גם במקרה של הפלטה הזו, מה שמשך אותי בהתחלה היה העיצוב המדליק של האריזה, כל כך שיק! יש ל-Stila עוד כמה פלטות מהסדרה הזו, שהיא מוצעת לזמן מוגבל בלבד, כולן מהממות לדעתי, אבל זו מצאה חן בעיני יותר מכולן, וזה למה:

הפלטה הזו כוללת חמש צלליות בגוונים ורדרדים-אפרפרים-סגולים, וסומק קרם ורוד כהה מהמם שיכול לשמש גם כגלוס. 

האריזה עצמה עשויה מקרטון, יש בה מראה די גדולה, והיא מתמגנטת, כך שניתן לקחת את הפלטה בתיק (אבל to be on the safe side כדאי לשים אותה בתא נפרד). 

הצלליות רכות וקטיפתיות, ומאד מאד נעים לעבוד איתן. הן מאד פיגמנטיות, גם הבהירות שבהן (הפעם הסתפקתי רק בשכבה אחת כדי להעביר לכן את הצבע), יש בהן שימריות עדינה ולא מוגזמת, ואני חושבת שהגוונים שבפלטה יכולים להחמיא לכל גוון עור. 

הצלליות:

גוונים (לפי הסדר בתמונה)
Zen,azalea, midnight, dynasty, palace
בניגוד לפלטה הקודמת, אני חושבת שכל הצלליות משתלבות אחת עם השנייה בצורה נפלאה, הן מחמיאות מאד, ומתאימות לאיפור יום וערב. בשבוע שעבר השתמשתי בפלטה הזו לאיפור ערב לאירוע, והמאופרת הייתה מ-ע-ל-פ-ת!

הצללית הבהירה, zen (השמאלית בתמונה) מצוינת להנחה ב-C הפנימי של העין ועל עצם הגבה, ויכולה לשמש גם כשימר באזורים שונים בפנים. 

החיסרון היחיד של הצלליות הוא שהן קצת סובלות מנשורת, ולכן כשמשתמשים בפלטה, עדיף להתחיל באיפור העניים ואחר כך לעבור למייקאפ וקונסילר, ובמיוחד כשמשתמשים בצלליות הכהות. כי אם תתחילו במייקאפ, הצלליות עשויות ללכלך אותו, ואז תצטרכו לתקן את המייקאפ, וחבל. 

הסומק/ צבע שפתיים:


אם אתן עוקבות אחרי  כבר זמן מה, אתן בטח יודעות שאני פריקית של סמקים קרמיים. אני כל כך אוהבת אותם, וכל כך הרבה יותר מסמקי-אבן רגילים, עד כדי כך שהתרגשות חולפת בי בכל פעם שאני נתקלת באחד חדש, דגדוג עז באצבעות אוחז בי, ואני ממש מרסנת את עצמי שלא לרכוש עוד אחד! כי לסמקי קרם יש תאריך תפוגה יחסית קצר, ואין טעם להחזיק ברבים מהם. 

מבחינת סומק, המוצר הזה מעולה! הפיגמנט שלו מאד עשיר, הוא מטשטש יפה, וניתן לבנות את הצבע, הוא נשאר שעות ארוכות והצבע... אחחחח הצבע :) ורוד כהה שמעלה בי אסוסיאציה של פרי עסיסי- מקסים!

מבחינת צבע לשפתיים, הוא מתקבלת מאד יפה, עדין וטבעי עם ברק קל, ונותן מראה של שפתיים בריאות. אולם הוא מאד לא עמיד ונעלם די מהר, ואני גם מוצאת שצבעים כאלה שמיועדים גם ללחיים, לרוב יוצרים תחושה קצת יבשושית על השפתיים, ולכן אני באופן אישי מעדיפה שלא להשתמש בו כשפתון. 

בפלטה תמצאו גם איור קטן וחמוד עם הצעה לשימוש בפלטה:

בשורה התחתונה, מדובר בפלטה מקסימה, ומאד מאד משתלמת! אני חושבת שהיא עשויה להתאים ולהתאים לכל אחת, והשאר כמובן תלוי בטעם האישי של כל אחת ואחת.

לצערי הפלטה לא נמצאת במלאי באף אחד מהאתרים שאני מכירה, אבל ניתן למצוא את הפלטות האחרות מהסדרה, ופלטות מהממות נוספות של Stila ב-feelunique.com. אני מפנה דווקא לשם משום ששם הן הכי זולות עכשיו, והפלטות מהסדרה הזו עולות שם עכשיו רק 10£ (שזה פחות ממה שאני שילמתי עליה בבלאק פריידיי!). 

ועכשיו עוד כמה מילים על סטילה: אז בניגוד לרושם שלי מטו-פייסד, אני חושבת שהמותג סטילה לא מספיק מוכר ולא מספיק מוערך בקרב בלוגריות בארץ, ואני חושבת שצריך להתחיל לדבר עליו יותר! האיפור שלהם מאד איכותי, והאריזות לא פחות יפות מאלה של טו פייסד! זה המוצר השלישי שאני מנסה מסטילה, הם כולם מוצלחים בעיניי (גלוסים, סומק קרמי שרכשתי מלונדון, והפלטה הזו), ואת כולם אני אוהבת מאד מאד!!!

אם שכנעתי אתכן עם כל עניין הפלטות, אז הנה עוד כמה פלטות מעניינות ושוות שנמצאות אצלי על הכוונת:

הפלטות ההורסות של Urban Decay:

 
Delux Eyeshadow, ניתן להזמין מ-CheapSmells כאן.פלטת צלליות המגיעה עם מיני פריימר עיניים, עולה 15£.
Fun Pallette, ניתן להזמין מ-Chemist Direct כאן,פלטת צלליות המגיעה עם מיני פריימר עיניים, ומחירה 17£, אבל לא משלמים מע"מ, אז זה יוצא בערך 20% פחות.

Rollergirl, ניתן להזמין מ-CheapSmells כאן, מכילה ארבע צלליות, גלוס ועיפרון עיניים. עולה 13.49£.

NAKED, ניתן להזמין ב-לוקפנטסטיק כאן, מגיעה עם מיני פריימר עיניים. מחיר כרגע: 36£. וליומיים בלבד: 10% הנחה על ארבן דקיי- קוד: UDFF
המשלוח חינם.

NAKED2, שכתבתי עליה בעבר, וניתן למצוא אותה ב- לוקפנטסטיק כאן, פלטת צלליות המגיעה עם מיני גלוס ורדרד מהמם. עולה כרגע 36£.
וליומיים בלבד: 10% הנחה על ארבן דקיי- קוד: UDFF

המשלוח חינם.

Day and Night Naturals -פלטת עיניים, לחיים ושפתיים של Sue Devitt.
מכילה שלוש צלליות, שלושה שפתונים ושני סמקים. נמכרת ב-lookfantastic-24.65£.
המשלוח חינם.
Foreplay Palette  של NARS - פלטת סמקים, שולשה סמקים ורודים, בינהם הסומק הכי מבוקש שיש- האורגזם, וצללית זהובה שיכולה לשמש גם כשימר/היילייטר. נמכרת ב-HQhairבעבור 39.5£. המשלוח חינם.


*המחירים המוצגים לעיל נכונים ליום פרסום הפוסט

עד כאן להפעם! מקווה שנהנתן, אשמח לשמוע על המלצות שלכן לפלטות, ותגובות אחרות גם כן יתקבלו בברכה! 

XOXO