עיפרון הפלא שיחסוך לכן המון כסף וגם לא מעט כאב ראש!

איך איך איך זה קרה שלקח לי כל כך הרבה זמן לגלות את המוצר הגאוני הזה? איך??? איך זה שאף אחד לא סיפר לי? אף אחד לא אמר... ללא ספק מדובר באחד המחדלים, מחדל שאני הולכת לתקן גם בעבורכן, הקוראות היקרות, שכמוני, הושארו באפלה... :)

אהה, על מה אני מדברת, אתן בטח תוהות... - על עיפרון שפתיים שקוף!!! על זה אני מדברת!!! (ואם עכשיו אתן אומרות לעצמכן, אהה אני כבר ידעתי/שמעתי/ניסיתי- אז תתביישו לכן על שלא שיתפתן :P)

למי מאיתנו זה לא קרה? (ובפסקה הזו אני מתייחסת למאפרות ולבנות שכן משתמשות בעפרונות שפתיים)
קנית ליפסטיק חדש בגוון ורוד ששונה מאד מ-15 הורודים האחרים שלך, וכשרצית להשתמש בו ליציאה או ארוע, על גבי שפתיים משורטטות ומלאות להפליא, הבנת שאין לך את העיפרון המתאים, ושכל עיפרון שתבחרי לשים יחבל בגוון הייחודי שכל כך רצית להשוויץ בו...

לאיזו מאפרת זה לא קרה? שקנית בסייל עשרה ליפסטיקים במכה, אבל לא מצאת עשרה עפרונות תואמים? (שלא לדבר על הגרזון שבקניית עשרה עפרונות נוספים). והאם קרה לכן פעם שרציתן לאפר בליפסטיק מסוים, ופתאום גיליתן ששכחתן את העיפרון התואם בבית?

אם עניתן בחיוב על אחת מהשאלות האלה- אז הפוסט הזה הוא בשבילכן :)

בתחילת השבוע נחתה בתיבת הדואר שלי מעטפה מ-HQhair, עם עיפרון השפתיים השקוף של Lipstick Queen. הציפיות שלי מהמוצר היו מאד גבוהות, וקצת דאגתי שמא אני אתאכזב ממה שנראה כפוטנציאל כלכלי טהור, ושההמצאה הגאונית תהפוך לסתם שטיק חסר תועלת... לשמחתי התוצאות ענו על הציפיות, ואני יכולה לספר לכן בכיף גדול שמצאתי פיתרון לכל הבעיות שהזכרתי למעלה!

מלכת הליפסטיקים, לידיעתכן, היא גברת העונה לשם פופי קינג (ללא ספק שם של מלכה) שעיצבה מוצרי שפתיים במשך 20 שנה, עד שהחליטה לצאת בליין מוצרי שפתיים משלה, שמתאפיין במוצרים ססגוניים, בגוונים עליזים וזוהרים. עיפרון השפתיים הזה מעיד על הגאונות של האישה, והוא ללא ספק פתח לי את התיאבון לנסות מוצרים נוספים שלה. 


מידע ורושם כללי:
מדובר בעיפרון אוטומטי מסתובב (לא צריך לחדד אותו), שזה תמיד נוח, אבל מצד שני קצת קשה לדייק עם עיפרון לא מחודד, אבל היי, מצד שלישי - הוא לגמרי שקוף- אז גם אם חרגתן אף אחד לא יראה את זה :)

שקוף לגמרי- השפתיים שלי עם העיפרון.
שני הרכיבים העיקריים שבו הם סיליקון ופרפין (סוג של שעווה), שמבטיחים מריחה קלה, ועמידות לשעות ארוכות. כך שבעצם יש במוצר הזה את שני היתרונות הגדולים שאני מחפשת בעיפרון שפתיים. 

אז למה העיפרון הזה על פני עפרונות אחרים?
התשובה היא די ברורה, ומבחינתי יש שתי סיבות למה כל אחת צריכה אחד כזה בתיק האיפור שלה, ולמה מאפרות במיוחד:

הסיבה הראשונה היא הפרקטיות. בעיפרון אחד בלבד אני יכולה להשתמש כבסיס לכל ליפסטיק שאני רוצה, אני לא צריכה להתאמץ ולחפש התאמות מושלמות בין ליפסטיקים לעפרונות שפתיים, ואני גם יודעת שאם עיפרון שפתיים שקוף נמצא בתיק האיפור שלי כשאני יוצאת לאפר כלה- אני יכולה להיות רגועה. מה גם שיתרון גדול נוסף הוא, שעם העיפרון הזה תקבלי על השפתיים בדיוק, אבל בדיוק את גוון הליפסטיק שבחרת, והוא לא יושפע מגוון העיפרון שקצת כהה או בהיר ממנו. What you see is what you get! 

ומכאן נובעת גם הסיבה השנייה- שהיא הסיבה הכלכלית: מה שבטוח הוא שהעיפרון הזה יחסוך לי הרבה כסף בעתיד, כי אני לא אצטרך להמשיך ולקנות עשרות עפרונות שפתיים שונים שיתאימו לעשרות הליפסטיקים שנמצאים אצלי במזוודת האיפור. 
האם אני יותר לא אקנה עפרונות שפתיים בכלל? סביר להניח שהתשובה לכך היא לא, כי מה לעשות, מכורה היא מכורה, ואני לא יכולה להתחייב שבפעם הבאה שאני אראה עיפרון בגוון הורס אני לא אחוש בדגדוגים באצבעות ואושיט את ידי אל כרטיס האשראי, אבל ללא ספק עפרונות כבר לא יהיו בראש מעייניי, אני ממש לא ארוץ לחנות האיפור בפעם הבאה שיגמר לי התוחם האדום, ובקטגוריה הזו ללא ספק יורגש הקיצוץ :)

הנה, תראו בעצמכן, מתחת לכל השפתונים האלה מסתתר אותו עיפרון שפתיים בודד! אם זו לא שלמות, אז תסלחו לי, כי אני לא יודעת מה כן! 

תשעה שפתונים, עיפרון אחד!
(פירוט הצבעים והמותגים- בסוף הפוסט)

תוצאות, תוצאות!
העיפרון מתפקד בדיוק כמו כל עיפרון שפתיים טוב אחר. הוא לא מאפשר לשפתון לחדור אל החריצים שמסביב לשפתיים (מה שעשוי ליצור גימור מכוער למדי), הוא מאפשר לנו גם להגדיל קצת את השפתיים, בצורה שאינה מורגשת, הוא נותן לשפתון משהו להיאחז בו- השפתון יושב על העיפרון חזק חזק, לא זז ולא נמרח, והעיפרון גם מבטיח לשפתון עמידות והישרדות ארוכה ומרשימה יותר על השפתיים. 

אתמול, למשל, הנחתי את העיפרון מתחת לליפסטיק אדום, והליפסטיק החזיק שש שעות מבלי לזוז, הוא שרד שתייה וגם כמה נשיקות קטנות, והורדתי אותו רק כי חזרתי הביתה ונכנסתי למקלחת... 

הבעיה היחידה שהייתה לי עם העיפרון היא, שבגלל שהוא שקוף קצת קשה לראות את תוצאות השרטוט איתו, וכאן סמכתי על עצמי ועל הכישורים שלי... אבל אני מניחה שכשאני אשב מול מאופרת יהיה לי הרבה יותר קל לראות תוצאות מאשר בהשתקפות במראה.


את העיפרון ניתן להשיג, כאמור, ב-HQhair.com, פחות ממאה שקלים והוא שלכן! המשלוח מהאתר הזה, אגב, הוא חינם. ואל תשכחו לבדוק בעמוד ה"מבצעים ברשת" האם יש מבצע או קוד הנחה רלוונטי שיכול להוזיל לכן עלויות. 

עד כאן להפעם, מקווה שנהניתן, ושיהיה לכולכן יום ורוד! או אדום... או סגול... או כחול.. או סגול או כחול :) 


**  להגרלה כבר הצטרפתן? אם לא- למה אתן מחכות בדיוק?!

הייתי צריכה לדעת שתשאלו מה הגוונים של הליפסטיקים :) אז הנה:
שורה עליונה מימין לשמאל: איל מקיאג' גוון ברונזה, רימל Drop Of Sherry 058, איל מקיאג' בגוון ספרקל פינק. 
שורה אמצעית מימיi לשמאל: איל מקיאג' בגוון Violet, קרליין 593, איל מקיאג' בגוון מנגו. 
שורה תחתונה מימין לשמאל: איל מקיאג' בגוון Eggplant, רימל מס' 08 מהמהדורה של קייט מוס, MUA מס' 3 (נכון לזמן פרסום הפוסט- לא במלאי). 

*** עדכון 1/4/13: מצאתי עוד שתי חלופות לעיפרון השפתיים השקוף גם אצל חברות אחרות, במחירים נמוכים יותר: