פוסט יומולדת חגיגי- הגרלה שווה, רעיונות למתנות עצמיות ואיך אפשר בלי סיכומים וסגירת חשבונות :)

יומולדת שמייח לבלוג והגרלה שמחה לכן, וגם הכנתי רשימה של מתנות לעצמי שאתן חייבות לראות- לא להאמין עד כמה באמת משתלם להזמין קוסמטיקה מחו"ל- הרשימה הזו היא בעצם הצדקה קיומית לבלוג :) קריאה נעימה!

אני ממש לא מהמשתפכות... בכלל בכלל לא, וזה לא הולך להיות פוסט תודה לאמא ואבא שהביאוני עד הלום, אבל בכל זאת, הבלוג פועל כבר שנה, וזה זמן טוב להסתכל קצת לאחור, לסכם מה עבר עלי ועליו השנה, ולחשוב לאן מועדות פנינו.

איך הכל התחיל....
ההתכתבות עם גרנייה, הקליקו על
התמונה להגדלה
אז למי שלא יודעת איך הכל התחיל, אני אספר בקצרה שבדיוק לפני שנה גרנייה ישראל השיקו את הביבי קרים שלהם בפרסומות חגיגיות בטלוויזיה ובעיתונים, והפרסומת הזו הביאה לי עצבים ברמות של צמרמורות בכל הגוף ושיערות סומרות. בפרסומת הקריינית העליזית מכריזה שהביבי נמכר עכשיו במחיר השקה של 79.99 שקלים, כשהמחיר המומלץ לצרכן הוא, ושימו לב טוב טוב: 169.99. עכשיו, יתכן שהמחירים האלה נשמעים לכן הגיוניים וסבירים, במיוחד כשאתן יודעות שכשאין מחירי השקה אז יש 1+1 או 40% הנחה באופן קבוע. אבל אותי- שכבר נתקלתי קצת לפני כן בכמה אתרי קוסמטיקה בריטיים, ושלמדתי בהם מחירים סבירים מהם, מחיר ההשקה של ה-BB בכלל לא הרשים. 

כשצפיתי לראשונה בפרסומת מלמלתי לעצמי: "79.99 פחחחח... בטוח זה עושק..." ודווקא בעלי שיחייה היה זה שלחץ ואמר: "כנסי כנסי לאתרים שלך ותראי כמה זה עולה בהם." אז נכנסתי ובדקתי. ואתן יודעות כמה ה-BB של גרנייה עלה אז ב-feelunique.com בלי מבצעים ומחירי השקות? 48 שקלים! כן כן, מוצר שפה נמכר במחיר השקה בשמונים שקלים, שם נמכר בפחות מחמישים במחיר הרגיל. לא הייתן מתעצבנות? אז כתבתי לגרנייה על דף הפייסבוק ודרשתי הסברים. התשובה שלהם עוד יותר הרגיזה אותי, והייתי חייבת להפיץ את הגילוי.


אז החלטתי לכתוב מאמר מחאתי, החלטתי גם לצרף אליו רשימה של כמה אתרי אינטרנט טובים לקניית קוסמטיקה, וקצת הסברים על קנייה בפייפאל, וחשבתי שהדרך הטובה לעשות זאת תהיה באמצעות בלוג. האמת היא שאז גם בעלי בדיוק יצא למילואים והיה לי משעמם, אז יכולתי ממש להשקיע, ושלושת הפוסטים האלה הדליקו אצלי חשק עז להמשיך, העלו בי רעיונות חדשים, ומשם הכל התגלגל...

בעצם הבלוג נולד יותר כבלוג צרכני-חברתי ופחות כבלוג ביוטי, אבל אני חושבת שדי בטבעיות הוא הפך לבלוג שעוסק אך ורק באיפור וטיפוח. 

ואיך זה המשיך...
כל הזמן חשבתי איך אני הופכת את חוויית הקניות באינטרנט לקלה, נוחה וברורה, כך שתעודד צרכנים לקנות באינטרנט, לחסוך כסף ולהפסיק לממן גופים שרק עושקים לנו את הצורה. חיפשתי ומצאתי עוד המון אתרים, ורשימת אתרי הקניות השווים לקניית קוסמטיקה באינטרנט רקמה עור וגידים והתארכה עד מאד (כיום יש בה למעלה מ-40 אתרי קוסמטיקה ששולחים ארצה!). 

די מהר אחרי פתיחת הבלוג התחלתי לקבל המון פניות מבנות עם שאלות של איפה אפשר למצוא איזה מותג, והחיפושים האלה, שלפעמים יכולים  להיות מאד מייגעים, העלו אצלי את הרעיון למפות את כל המותגים, לקשר כל מותג לכל (או רב) האתרים שמהם ניתן להשיגו, ובכך להפוך את החיים שלי ושל הצרכנים להרבה יותר קלים וכיפים! אז התחלתי לעמול על רשימות כאלה, וזה לקח לי לא פחות מחודשיים של לילות לבנים! אבל זה השתלם, וכך נולד הכלי לחיפוש המותגים (שכנראה שהיו אנשים שאהבו את הרעיון עד כדי כך שהעתיקו את הקונספט לבלוג שלהם). 

מיד אחרי שפרסמתי את הכלי הזה, התחלתי לעמול על ריכוז של מבצעים וקודי הנחות שווים ברשת (נראה שאותם האנשים לא באו על סיפוקם, והעתיקו גם את הקונספט הזה, דרך אגב), והכל הכל כדי שיהיה לכולנו הרבה יותר קל ונעים להתמצא בקניית קוסמטיקה ברשת. 

לאורך כל הדרך נולדו עוד רעיונות לפוסטים ומדורים בבלוג, והוא הלך וטפח, צבר לו קהל קוראים, קיבל דף פייסבוק משל עצמו, אני התחלתי לקבל יותר ויותר פניות מצרכניות, והבלוג פשוט הפך לחלק בלתי נפרד ממני. 

ומה הלאה...
אני ממש שונאת שאנשים ובלוגריות בעיקר זורקים משפטים מסתוריים ורמיזות לדברים שיקרו בעתיד. אבל מה לעשות, אני חייבת להיות מסתורית הפעם, אז אני מתנצלת מראש!

בחודש-חודשיים הקרובים, אני מקווה מאד (טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה), יוולד פרוייקט חדש שמתבשל כבר המון המון זמן, והוא ממש קרוב לסיום, פרוייקט שאני מקווה שינעים אפילו יותר את חוויית הקניות ברשת, וייתן קצת מענה לקהילת יופי גדולה שלא מקבלת מספיק במה, לדעתי. 

אחרי שהפרוייקט הזה יעלה לאוויר, יש עוד כמה דברים שמתבשלים אצלי בראש, ונראה כבר לאן נגיע, אני מקווה שרק למקומות טובים!

לגבי הבלוג עצמו, אני מקווה שכשהפרוייקט הגדול יצא לאור יהיה לי הרבה יותר  זמן לכתוב פוסטים חדשים, להשלים את סדרת "בצפר לאיפור", להכיר לכן אתרים חדשים נוספים, לדבר המון על איפור וטיפוח ועוד ועוד...

אני גם מאחלת לעצמי ולכולנו שהבלוג ימשיך לצבור עוד קהל, כי אלף ומשהו חברי פייסבוק זה אפילו לא חצי אחוז מאוכלוסיית צרכניות הקוסמטיקה והטיפוח, ותחשבו כמה אנשים בארץ עדיין לא מודעים לכמה כסף הם יכולים לחסוך אם רק יכירו את אתרי הקוסמטיקה החו"לניקיים השונים. אז בחייאאאאת-- תפיצו את הבלוג לחברים ולמשפחה, כי אם נשמור את הידע רק אצלנו- איך נצליח לשנות בכלל משהו?

תודות...
לא לא, הבטחתי שאני לא מהמשתפכות. אבל בכל זאת אני חייבת להודות לכל הקוראים והקוראות שהביעו עניין בבלוג, שזרקו לעברי אפילו תגובה חמימה אחת, ומילאו לי את הלב בתחושה כיפית ונעימה, וברצון להמשיך ולכתוב. אז תודה רבה רבה, זה בכלל לא מובן מאליו, ואני מאד מאד מעריכה את הזמן שאתן משקיעות (ומשקיעים) מיומכן כדי לבלות אצלי :)

כאות תודה, ואולי גם כדרך לדרבן אתכן להפיץ את הבלוג אפילו יותר, אני עורכת הגרלה שלדעתי היא ממש ממש שווה, ואני אפילו חומדת בפרס בעצמי (אבל מבטיחה לרסן את עצמי ולהעניק אותו לזוכות)!

הפעם יהיו שתי זוכות מאושרות, שכל אחת מהן תקבל שובר על סך 25£ (כ-140 שקלים) לבזבוזים באחד משניים מאתרי הקניות החביבים עלי: lookfantastic.com ו-HQhair.com. אם אתן שואלות לדעתי זו הזדמנות טובה להתביית על מוצר של ארבן דקיי או NARS למשל... :)

אז הנה הפרסום להגרלה, הוא מופיע בדף הפייסבוק, אז חפשו אותו שם, ועקבו אחר ההוראות (הקליקו על התמונה כדי לעבור לפרסום בדף הפסייבוק):

גם אני רוצה מתנה!
אתן בטוח מכירות את זה שלמרות שאתן מקבלות מתנות ליומולדת, אתן יוצאות למסע קניות בקניון, כי היי, יש לכן יומולדת וזו סיבה מצויינת לפזר מזומנים ולפנק את עצמכן במשהו דנדש.

אז כאן לבלוג שלי יש יומולדת, ולא לי... אז אני לא קיבלתי שום מתנה :-( וזו סיבה עוד יותר טובה בעיניי להתפנק במשהו חדש! ואני בוחרת לעשות את הקנייה שלי ב-Chemist Direct כי בדיוק עכשיו יש לי שני קודי הנחה בלעדיים לבלוג שאני רוצה לנצל, והנה מה שאני הולכת לקנות: (הקודים רשומים בסוף הפוסט!)


מסקרת פולסיס של מייבלין- המסקרות של מייבלין, ובמיוחד מהסדרה הזו, הן המסקרות הכי טובות שניסיתי! הפולסיס מעניקה לריסים מראה מלא ודרמטי, והיא מושלמת לאיפור ערב/ כלות! אז העמסתי  לי אחת כזו ב- 6.94£ שהם 39 שקלים (על פי השער של היום- 5.62). 

ברונזר של רימל, כי אני חולה על ברונזרים, ואת זה חמדתי כבר ממזמן, ועכשיו הוא עולה רק 3.99£- או רק 22.42 שקלים (לא, אתן קולטות???)




ה-BB של גרנייה לעור שמן, כי הגיע הזמן לנסות, וכי הוא עולה רק 6.99£ שהם 39 שקלים היום- אתן זוכרות כמה הוא עולה כאן במחיר "מבצע"?

קונסילר Eye Roll של גרנייה בגוון מדיום, כי הוא הקונסילר האישי האהוב עלי, ושלי כמעט נגמר, והוא עולה רק 6.99£ (39 שקלים).
(עדכון 5/12/14 - הקונסילר הזה כבר לא מיוצר, ובמקומו יש לגרניה BB קרים לעיניים). 

ג'ל ליינר של מייבלין כי הוא מצויין, הג'ל ליינר השחור שלי ממאד מינרלס כמעט נגמר, וכי הוא עולה עכשיו רק 6.82£, שהם 38.32 שקלים! צריך יותר סיבות???

סומק קרם של NYX כי אני הרוסה על סמקים קרמיים, כי כבר הרבה זמן רציתי לנסות את של ניקס, כי הגוון הורס, וכי הוא עולה 4.99£ שהם 28 שקלים בערך.

מארז של Bare Minerals כי אני מתה על המארזים של בר מינרלס, יש להם מוצרים סופר איכותיים, כי הוא כולל את העיפרון העמיד והמצויין שלהם שכבר ניסיתי ועוד אחד לא יזיק, כי יש בו את מסיר האיפור התענוג שלהם, כי יש בו גלוס בגוון שאני אוהבת ושנראה לי שיחמיא לי מאד, וכי יש בו צללית אבקה זהובה, וגם מברשת צלליות שלהם, והכל ב-17.99£ שהם 101 שקלים, או בממוצע - 20 שקלים לכל מוצר- שווה! הלכתי להתעלף... :)
שקלתי להכניס גם את צללית האבקה המבריקה בצבע זהב של NYX, שעולה רק 1.99£ (11 שקלים)- אבל בגלל שבמארז של בר מינרלס יש כבר צללית אבקה דומה, החלטתי לדחות לפעם הבאה!





לסיכום- אספתי 7 מוצרי איפור וטיפוח שונים (שעם המארז זה בעצם 11 מוצרים), ואחרי הנחה עם הקוד שלי של 5%, אחרי הורדת המע"מ שלא משלמים באתר הזה, ואחרי דמי המשלוח שלגמרי התקזזו עם המע"מ, יצא לי 49.82£ שהם 279 שקלים!!! אתן קולטות כמה קניתי בפחות מ-300 שקלים? אני חושבת שזו אחלה מתנת יומולדת!!! 

אני ממליצה לכן בחום (אפילו בלהיטות) לנצל את שני הקודים להנחות- אחד ל-5% הנחה בקניה מעל 30£ והשני ל-10% הנחה בקניה מעל 60£, כי הם יפוגו בעוד כמה ימים, והאתר הזה הוא באמת אחד הזולים שראיתי, ועם ההנחה נוספת זה יוצא סופר משתלם! 

תמצאו שם עוד המון מוצרים של גרנייה, מייבלין, בורז'ואה, NYX, רימל לונדון, וגם מוצרים של לוריאל, קלרינס, Urban Decay, בורז'ואה, La Roche Posay, Burt's Bees, גם מוצרים לתינוקות, ויטמינים, מוצרים לשיער, ועוד ועוד. תבדקו גם את עמוד מבצעי החיסול שלהם כי יש שם המון מציאות שוות במיוחד! 

אז הנה הקודים: 5% לקנייה מעל 30£- AFFMOM1
10% לקנייה מעל 60£- AFFMOM2

אז מה אתן אומרות? שווה, לא? 

זהו להפעם, בנימה אופטימית זו, שוב תודות לכולן, אתן עושות לי כיף בלב ואני כבר מחכה לשבת ולכתוב את הפוסט הבא! :P

אה, ויומולדת שמייח לכל מי שגם כן חוגגת היום :)

נשיקות!