לה לה לה - זמן להגרלה! אוסף מברשות איפור של Real Techniques יכול להיות שלך! כל הפרטים בפנים...

בתזמון מושלם עם החזרה שלי לפעילות בבלוג, עמוד הפייסבוק של "המדריך לקניית קוסמטיקה באינטרנט" הגיע ל-1500 עוקבים, שזה כיף ומרגש, וגם סיבה מעולה לחלק לאחת מכן מתנה שווה!

רבות מכן התרפקו על הפוסט הגדול על מברשות האיפור המצוינות של Real Techniques, וחשבתי שיהיה נחמד אם אני אוכל לתת לאחת מכן כמה מהסטים והמברשות שאני הכי אוהבת! 11 מברשות ליתר דיוק!

כללי ההשתתפות בהגרלה מאד פשוטים, ושימו לב למלא אחר כל (שתי) ההוראות הבאות:
1. במידה שעדיין לא עשיתן זאת, כנסו לעמוד הפייסבוק של "המדריך לקניית קוסמטיקה באינטרנט" ופנקו את העמוד ב-Like. (ניתן לעשות זאת גם בתיבת הפייסבוק כאן בעמודה הימנית של הבלוג). 
2. חפשו את הפרסום של ההגרלה (יופיע בראש העמוד), ועשו שיתוף ציבורי לתמונה. חשוב שהשיתוף יהיה ציבורי, כי רק כך אני אוכל לראות שאכן שיתפתן! 

חפשו את הפרסום הזה בדף הפייסבוק. 
עוד כמה דברים שכדאי לדעת:
* להגדלת סיכויי הזכיה ניתן לשתף את התמונה עד 4 פעמים- פעם אחת בכל שבוע! שיתופים רבים יותר בשבוע ייספרו כשיתוף אחד. 
* התוצאות יפורסמו ביום רביעי ה-31/7/13 בעמוד הפייסבוק של המדריך. שימי לך תזכורת ביומן לחזור ולבדוק האם זכית, כי זוכה שלא תתבע את זכייתה עד ליום שלישי בשבוע העוקב תאבד את הזכיה, והפרס יעבור לזוכה אחרת. 
*ניתן יהיה להמיר את המברשות במברשות אחרות של Real Techniques בעלות ערך כספי זהה (או נמוך יותר) באתר iHerb
*ניתן להוסיף לשיתוף הציבורי שלך כמה מילים שמזמינות את החברים והחברות שלך להצטרף לעמוד הפייסבוק של המדריך לקניית קוסמטיקה באינטרנט, וללמוד איך אפשר לחסוך כסף מקניות און-ליין. אמנם זה לא מזכה בעוד נקודות, אבל זה יחמם לי את הלב וישמח אותי מאד! ☺

אז בנימה אופטימית זו, תודה לכולכן על המעקב, השאלות, התגובות והפרגון, ובהצלחה לכוווווולן!!!