החבילה הגיעה! הזמנה צבעונית מ-Cherry Culture: הרבה הרבה NYX!

מאז שגילינו את עולם ההזמנות באינטרנט, אחת מחברות הקוסמטיקה שתפסה את עינינו, המכורות לקוסמטיקה ולקניות און ליין, היא NYX: תשוטטו קצת בין עמודי המוצרים של NYX ב- Cherry Culture, ומיד תבינו גם למה. 

NYX היא אחת מחברות הקוסמטיקה הגדולות בעולם, היא נולדה בארה"ב, והיא מתאפיינת הן במגוון רחב של מוצרי איפור איכותיים וצבעוניים במיוחד, והן במחירים עממיים השווים לכל כיס. 

לחברה מוצרי איפור בכל הקטגוריות הקיימות, וכמעט לכל מוצר יש עשרות גוונים, כך שניסיון לבנות עגלה עשוי להפוך לתהליך ארוך, מלא לבטים והתפשרויות (כי לא, לא צריך שמונה גוונים של ליפסטיק ורוד, אז איזה לעזאזל אני אמורה לבחור???)

אז בסוף לא בחרתי ב-8 ורודים, אלא רק בשניים :P


כמנהלת ביוטי בלוג שעוסק בקניות באינטרנט, זה הרי היה רק עניין של זמן עד שכמה מהמוצרים של NYX ינחתו על סף דלתי (טוב, הפתק מהדואר נחת על סף דלתי, ואז הלכתי לסניף הסמוך כדי להביא את השלל :P). 

לפני שאפרט לכן מה קניתי ומה חשבתי, אני רוצה לספר לכן קצת על איך נראה תהליך קניה אצלי, של מוצרים ממותג שמעולם לא ניסיתי לפני, ובמיוחד כשמדובר בכל כך הרבה צבעים וגוונים שמהם אפשר לבחור: 

קודם כל אני סאקרית של מבצעים, אז כשאני מקבלת הודעה על הטבה שווה שרצה באחד האתרים, אני מיד ניגשת לבדוק (טוב תנו לי לעשות יח"ץ לעצמי- אתן יכולות להתעדכן בעמוד המבצעים בבלוג).
אם אני רואה מוצרים שבאמת מעניינים אותי, אני עושה קצת תחקיר גוגל, ומחפשת ביקורות וסווטשים. ביקורות אני בד"כ אמצא באתר Makeup Alley (תוכלו לקרוא עליו בהרחבה כאן), ושם אני מכניסה את שם המוצר, בודקת מה הדירוג שהוא קיבל, וקוראת שתיים שלוש ביקורות. אם מדובר במוצר שבא במגע עם עור הפנים, כמו מייקאפ או פודרה, אני גם אבדוק את הביקורות של מגיבות בעלות סוג עור הדומה לשלי (שומני). 
אם המוצר קיבל ביקורות טובות אני אעבור לגוגל תמונות, אכניס את שם המוצר + המילה Swatches, ובדרך כלל אקבל עשרות תמונות של סווטשים מבלוגים שונים. במידה ואני ארגיש שאני צריכה עוד קצת מידע, או ביקורת "חיה" אני אחפש גם סרטונים ביוטיוב (שם המוצר + review). 

כשאני מרגישה שיש לי את כל המידע שאני צריכה, אני מחליטה סופית האם מוצר מסוים ייכנס לעגלת הקניות שלי, ואם כן- אז באיזה גוונים. 

כמובן שקורים מקרים שבהם אני לא מוצאת מספיק מידע, ואז אין לי ברירה אלה לסמוך על תחושת הבטן שלי. אם הסקרנות מנצחת (טוב, זה בדרך כלל מה שקורה), אני אזמין "על החיים ועל המוות". :P  

ההזמנה שלי מ-Cherry Culture
לפני כחודשיים בערך, באתר Cherry Culture הציעו 20% הנחה על כל המוצרים של NYX (אגב, גם עכשיו יש הנחות יפות על NYX). מכיוון שדמי המשלוח מהאתר לא הכי זולים, חשבתי שזו הזדמנות טובה שכדאי לנצל. ב-Cherry Culture, אגב, יש את מבחר המוצרים הגדול ביותר של NYX, ולרוב גם את המחירים הטובים ביותר. 

ההזמנה שלי כללה בעיקר מוצרים לשפתיים, ומוצר אחד (מפורסם מאד) לעיניים, רוצות לראות? 


Nyx Round Lipstick
השפתונים מהסדרת Round Lipstick שבה למעלה מ-100 גוונים(!!!) הם בסה"כ שפתונים לחותיים סטנדרטיים, חמאתיים, נמרחים בקלות, נעימים על השפתיים, יש להם פיגמנט חזק כשמסוויטשים אותם, אבל על השפתיים הגימור שלהם יותר דק, ולכן חלקם, במיוחד הבהירים שבהם, לא יחמיאו לשפתיים יבשות.

הם אינם עמידים, למרות שבאופן כללי שמתי לב שכאשר אני מורחת ליפסטיק מכל סוג שהוא ונותנת לו כשעה בלי אוכל או שתייה, לרוב הוא יתקבע ויחזיק על השפתיים שעות ארוכות. 
לתוצאות מרביות - לעמידות, ולצבע אטום יותר, אני ממליצה להניח את השפתונים האלה על גבי עיפרון שפתיים תואם או שקוף.

הגוונים שרכשתי בקניה הזו: Eros- אדום בוהק ומבריק, ו- Femme, שמתקבל על השפתיים בגוון ורוד בהיר (ראי תמונה למטה). 


ובקניה קודמת מהאתר Makeup Geek רכשתי גם את Snow White- גוון אדום- בורדו מוצלח ביותר. לעומת השפתונים האחרים בסדרה הוא אטום לחלוטין והמרקם שלו עבה יותר מהאחרים. הגימור שלו גם פחות מבריק מהשניים האחרים בסדרה. לכן אני מסיקה שלשפתונים השונים בסדרה יש מרקמים שונים, ולכן קצת קשה לצפות מה יגיע אם תבחרו להזמין. זו דוגמה טובה למה כדאי לחפש סווטשים וביקורות באינטרנט טרם הרכישה. 


גוון snow white 569
המחיר הרגיל באתר: 4$, אבל בד"כ יש על השפתונים האלה הנחות. 
לרכישה ב-Cherry Culture- כאן
לרכישה מ-Makeup Geek- כאן

NEXT...


NYX Black Label Lipstick
הפורמולה של השפתונים בסדרת הבלאק לייבל היא מעט יותר נדיבה בפיגמנט מאשר זו של הסדרה הקודמת, והשפתונים מבטיחים צבע עשיר, ולחות לשפתיים לאורך זמן. 

בפועל השפתון הזה סמיך רק במעט מהקודמים, וגם הוא אינו אטום לחלוטין. הוא נמרח בקלות, ויש לו גימור לח ומבריק. משום שהוא לא מאד אטום, כמו במקרה הקודם, אני ממליצה להניח עיפרון שפתיים מתחת- שגם ישפר את העמידות על הדרך.  

הגוון שבחרתי הוא Citrin, גוון כתום-אדום עז שרציתי כמותו כבר מתחילת הקיץ :) הוא טיפה יותר עמיד מהאחרים, ומאד נעים על השפתיים. יש לו גם ניחוח פירותי, ואני חושבת שהוא החביב עלי מכל השפתונים של NYX. אם הוא היה אטום לחלוטין הוא היה מקבל ממני את כל הנקודות.


מחיר: 7.5$ לפני הנחות. לרכישה- כאן


NYX Soft Matte Lip Cream
לאחרונה השיקה רימל לונדון את "אפוקליפס"- סדרת ליפסטיקים נוזליים, או "לקה לשפתיים". כמובן שכמו מכורה טובה הזמנתי לי אחד להתנסות, ומאד מאד אהבתי את מה שקיבלתי :) לכן חשבתי שיהיה נחמד לנסות מוצר דומה ממותג אחר, וכאלה הם הליפ-קרמים של NYX, אלא שבמקרה הזה מדובר בליפסטיקים נוזליים שהגימור שלהם הוא מט, לעומת האפוקליפס עם הגימור המבריק יותר. אגב, כשראיתי סווטשים של הליפ-קרמים של NYX, כבר לא היה לי ספק שאני רוצה כמה כאלה- הנה תראו גם אתן:



לליפ-קרמים של NYX יש פיגמנט עז, וזה מה שכל כך הרשים אותי. אולם אני חייבת לציין שחלק מהם מתקבלים פחות חזק על השפתיים, ולעיתים כדאי להוסיף שכבה נוספת, או אפילו לחזק בשכבה של עיפרון שפתיים מתחת. 

כולם קרמיים מאד ונמרחים בקלות, יש להם ריח נעים ומתקתק, שמזכיר לי סוכריות גומי. הגימור שלהם כמעט מט, לחלוטין, אך מעט מעט מבריק. 

מבחינת העמידות, ברגע שהם מתקבעים, הם ממש ננעלים על השפתיים, ומחזיקים במלוא הצבע לאורך שעות. מצד שני, לאחר כמה שעות אתם, השפתיים מרגישות קצת יבשות.

הגוונים שרכשתי: 
01- Amsterdam - האדום, פיגמנטי, אם כי על השפתיים לא מתקבל כל כך חזק כמו בסווטש, כמעט אטום, לא מחייב עיפרון שפתיים מתחת, אך עיפרון יכול לשפר את האטימות.
05- Antwerp - הורוד הבהיר, לא כל כך אטום כמו השניים האחרים, ואני חושבת שעדיף למרוח אותו על גבי עיפרון שקוף לאטימות מושלמת ולאחידות על השפתיים. 
08- San Paulo - המוצלח מהשלושה, ורוד כהה עם נטיה לסגלגלות, אטום לחלוטין, ובעל פיגמנט חזק ומרשים.

מחיר: 6$ לפני הנחות. ניתן לרכוש כאן


NYX Jambo Lip Pencil
העיפרון המתחדד הזה הוא בעצם גם כן סוג של שפתון, שעל פי NYX הוא אמור לשמש לתיחום, וגם לצביעה של השפתיים. אני לא חושבת שהעפרונות האלה מתאימים לתיחום השפתיים משתי סיבות: הראשונה היא שהם מעט עבים מדי, ויהיה קשה לדייק בשרטוט השפתיים באמצעותם. הסיבה השנייה היא, שהם מאד לחותיים, כך שלא הייתי סומכת עליהם שישפרו את עמידות הליפסטיק שנניח מעל. 

השפתון שרכשתי הוא בגוון 717 Irish Coffee- ניודי לחלוטין, ולח מאד מאד. לצערי המריחה שלו על השפתיים מאד מאכזבת, ולא אחידה בכלל: בחלק מהשפתיים הוא נראה שקוף יותר, ובחלק שקוף פחות, ואני לא יודעת אם זה משהו שאופייני לגוון הזה, או האם זו תכונה המשותפת לכל הגוונים בסדרה. 

סווטש של האייריש קופי- נראה הרבה יותר טוב על היד
מכיוון שבכל זאת מדובר במוצר מאד נוח, ומשום שמאד קל להשתמש בו, לא ויתרתי עליו, ואני משלבת אותו עם עיפרון שפתיים מתחת (בדרך כלל בגוון Toast או ורדרד) - אז הוא נראה הרבה יותר טוב,  והמראה שמתקבל הוא ניוד- קרדשיאן סטייל. 

מה שכן, המוצר מאד נעים על השפתיים, ולמשך כל הזמן שהוא מרוח עליהן, והוא גם לא מתייבש או מתפורר במהלך היום. 

מבחינת עמידות: לא עמיד בכלל. 

בשורה התחתונה אני לא בטוחה שאזמין את העפרונות האחרים בסדרה, אבל אם כן, אני אהיה מוכנה לכך שאצטרך לשלב אותם עם עיפרון מתחת. 

מחיר: 4.5$ לפני הנחות. ניתן לרכוש כאן


NYX Slim Lip Pencil
עיפרון השפתיים של NYX התגלה כקניה משתלמת במיוחד, והוא משתווה לכל עיפרון שפתיים איכותי וטוב של חברה אחרת. 
הזמנתי את Orange, הכתום-אדום, שמתאים בצורה מושלמת לליפסטיק Citrin שהראתי לכן למעלה. יש לעיפרון פיגמנט חזק ועשיר, הוא מאד שעוותי, מה שמבטיח עמידות לשעות ארוכות, ויש לו את העובי האידאלי שמאפשר דיוק מרבי בשרטוט השפתיים.

ל-NYX יש 60 גוונים שונים של עפרונות שפתיים, ובמחיר ובאיכות שלהם אין סיבה לרכוש עפרונות שפתיים מחברה יקרה אחרת! אין לי ספק שבהזמנות הבאות מ-Cherry Culture אני אכניס עוד כמה עפרונות לסל. 

מחיר: 4$ לפני הנחות. ניתן לרכוש כאן

ולפני שנעבור למוצר הבא, קבלו את כל המוצרים שרכשתי כמו שהם נראים על השפתיים (הגוונים כמעט מדויקים):


... ועוד אחד אחרון חביב :)


NYX Jambo Eye Pencil
מוצר אחד של NYX שבשום פנים ואופן לא יכולתי לוותר עליו כשערכתי את ההזמנה הוא זה: ה-Jambo Eye Pencil הלבן, בגוון Milk, שהוא אולי מוצר האיפור הכי מפורסם של המותג הזה. 


עפרונות הג'מבו לעיניים של NYX הם בעצם צלליות במרקם קרמי, מאד פיגמנטיות, ונמרחות ממש בקלות על העפעף. 
בעיפרון הספציפי הזה משתמשות מתאפרות ברחבי העולם בעיקר כבסיס, להעצמת הפיגמנט והנראות של כל צללית שנשים מעל. צללית כתומה מעל העיפרון הזה תראה כתומה הרבה יותר, וצללית ירוקה תראה ירוקה יותר. 

צלליות על גבי הג'מבו ב-MILK - מתקבלות חזקות ובמלוא הפיגמנט. 
החיסרון היחיד שמצאתי בעפרונות- צללית האלו הוא שהם לא כל כך עמידים, ולא הייתי סומכת על העיפרון שלא יכנס לכפלי העין עם השעות. לכן, גם כשאני רוצה להשתמש בו כבסיס, אני אניח אותו על גבי פריימר עיניים. 

עד כאן על ההזמנה שלי מ-Cherry Culture, ולהיכרות שלי עם המוצרים של NYX. בסה"כ אני יכולה לסכם ולומר שיש תמורה בעד האגרה, ובאמת בסכום לא גדול ניתן לרכוש מוצרי איפור איכותיים וטובים, והחלק הכי כיף הוא האפשרויות הבלתי נגמרות של הגוונים והצבעים שמוצעים בכל קטגוריה ובכל מוצר. אין לי ספק ש-NYX ימשיכו להתארח כאן גם בעתיד. 

את מוצרי NYX אפשר למצוא באתרים הבאים:
Makeup Geek - משלוח: החל מ-5$
Cherry Culture - משלוח: החל מ-10.5$ - שם תמצאו את המבחר הגדול ביותר. 
Chemist Direct - משלוח: החל מ-3£ + לא משלמים מע"מ.
Beauty Joint - משלוח: החל מ-3$
cosme-de - משלוח: חינם
Nonpareil Boutique - משלוח: החל מ-8.5$
Love Make Up - משלוח: 12.5£
Blue Scandal - משלוח: החל מ-6.55$
וממוכרים שונים באיביי. 

*המחירים המוצגים לעיל נכונים ליום פרסום הפוסט

אהבתן? אשמח לשמוע מה חשבתן על מה שראיתן כאן, וגם אילו מוצרים של NYX יש לכן והייתן ממליצות לנסות!