שנה הלכה, שנה באה: המוצרים המנצחים שלי לשנת תשע"ג!

בכל פעם כשמגיע ערב ראש השנה אני נדהמת לגלות עד כמה מהר עפה לה עוד שנה, ואם ארצה או לא, מתחילות לרוץ בראשי מחשבות על איך הייתה השנה, מה הספקתי, מה עשיתי, מה היה טוב ומה פחות, ואיך אני יכולה לשפר, ולמה אני עוד יכולה לשאוף לשנה הבאה. 

השנה האחרונה ללא ספק הייתה מאד מוצלחת ופוריה עבורי מהמון בחינות: כמה פרוייקטים שנולדו בתחילתה עוד מעט יראו אור, הבלוג עדיין חי ובועט, גם החיים האישיים מקבלים תפניות משמחות ומרגשות (טפו טפו טפו), ואני רק מאחלת לעצמי שהשנה הבאה תביא איתה את אותה הרוח המגניבה שליוותה אותי בשנה החולפת :) 

אין ספק שאחד הדברים שהכי מילאו לי את השנה הזו היו הבלוג והאיפור! הטיול ללונדון, וכל ההזמנות האינטרנטיות הגדילו משמעותית את אוסף מוצרי האיפור והטיפוח שלי, ניסיתי המווווווון מוצרים חדשים, ויש כמה שמאד מאד בלטו, שחזרתי להשתמש בהם פעם אחר פעם, ושעכשיו הגיע הזמן לסכם, ולתת את הכבוד המגיע להם! אז קבלו אותם... מוצרי השנה שלי:


איפור
פריימר - Clarins Instant Smooth Perfecting Touch
כל איפור טוב ויציב חייב בסיס טוב, ובמיוחד כאשר מדובר בעור שומני כמו שלי, אני חייבת מוצר שאני יודעת שאני יכולה לסמוך עליו שיעזור לי לעבור ימים ארוכים מבלי לחשוש שכל האיפור על הפנים יימרח או ידהה, או שהשומניות תהרוס במהרה את כל מה שעמלתי עליו במשך חצי שעה בבוקר... 
גם בתור מאפרת, אני רוצה לדעת שעשיתי הכל כדי להבטיח שהאיפור של המאופרת שלי ישרוד שמש או ריקודים מיוזעים. 
בשנה האחרונה ניסיתי לא מעט פריימרים, שעל כולם יש באז מסויים בעולם האיפור, אבל היה רק אחד שבלט מעל כולם, והפך להיות הידיד הכי טוב שלי גם באופן אישי, וגם באופן מקצועי, כשאני מאפרת אחרות. אני כמובן מדברת על ה-Instant Smooth של קלרינס! 
הדבר הראשון שהרשים אותי הוא היכולת שלו לשלוט לי בשומניות העור, מה שאף פריימר לא הצליח לעשות קודם לכן. אהבתי גם את האופן שבו הוא מצליח לטשטש לי את מראה הנקבוביות, את האופן שבו הוא מחליק לי את הפנים, את המרקם הקטיפתי, וכמובן - את איך שהמייקאפ נמרח עליו, ויושב עליו טוב טוב במשך כל היום. 

מחיר: 18£ (כ-100 שקלים - לעומת 180 בארץ) ל-15 מ"ל. 
ניתן להשיג ב-eChemist (משלוח חינם בקניה מעל 30£, באתר הזה שימו לב לבחור באפשרות להצגת מחירים ללא מע"מ, בכפתור המיועד בחלק השמאלי העליון של המסך- show prices ex.VAT). 
ניתן להשיג גם ב-Life and Looks (בכ-22£).  

מייקאפ- Estee Lauder Double Wear
מאז שהתחלתי לקרוא בלוגים העוסקים באיפור וטיפוח, היה מייקאפ אחד שתמיד חזר והופיע בצמוד להמלצות ותשבוחות נלהבות. ה-Double Wear של אסתי לאודר כל הזמן הושווה ל-Colorstay האגדי של רבלון, שאם הייתי עושה פוסט "נבחרי השנה" בשנה שעברה הוא ללא ספק היה מככב בו. לכן זה היה אך טבעי שהרכישה המייקאפית הבאה שלי תהיה האח היוקרתי של הגברת לאודר.
אם המייקאפ נכנס לכאן, אז זה כבר ברור לכן שהתאהבתי! קודם כל אהבתי את העובדה שהוא לא זז במשך כ-ל היום. לא דוהה, לא "נבלע" בעור במקומות מסוימים, והעדות לכך היא שכאשר אני משתמשת בו, גם הסומק שאני מניחה מעליו, נשאר כמות שהוא למשך כל היום, ובבואי להסירו בלילה, המייקאפ נראה כמעט כמו שהנחתי אותו בתחילת היום. הדבר השני שאהבתי הוא, שבשילוב עם הפריימר שהראיתי לכן למעלה, ובשילוב עם קרם הלחות שאראה לכן בהמשך, ההברקות בעור ירדו למינימום, ובמהלך כל היום (ואני מדברת על למעלה מעשר שעות) אני צריכה אולי טאץ' אפ אחד בלבד. 
מכיוון שזוהי לא סקירה אני לא רוצה לחפור יותר מדי על המייקאפ, אבל למתעניינות ביותר מידע- ממש בקצרה: מדובר במייקאפ יחסית כבד, הכיסוי שלו הוא בינוני פלוס, והגימור מאט. בעלות עור רגיל יכולות לדלג על פידור, ובעלות עור שומני יכולות להסתפק בפידור באזור ה-T בלבד. 

את המייקאפ ניתן להזמין מ-cosme-de   וגם מ-StrawberryNET (משלוחים משני האתרים בחינם) אבל יש מצב שעם המבצעים באפריל או בפארמים הוא ייצא זול יותר, אז כדאי לבדוק. 

קונסילר- Garnier caffeine  Roll Concealer
אחד המותגים שהכי הפתיעו אותי השנה הוא Garnier. מצאתי לא מעט מוצרים שלהם שפשוט התברגו אצלי לשגרת האיפור והטיפוח היומיומית, כי מצאתי שהם פשוט עושים את העבודה! אני חושבת שהקפאין רול הוא המוצר היחיד שבאמת ליווה אותי במשך כל השנה האחרונה, מתחילתה ועד היום. 
הקונסילר של גרניה מכיל קפאין שבשילוב עם הגלגלת שבראשו, שנותנת מעין עיסוי לאזור שמתחת לעיניים, אמור להלחם בעיגולים השחורים, ולהפחיתם עם הזמן. אני לא יכולה לדווח על כך בעצמי כי אני לא סובלת מכהויות, אבל קיבלתי כבר כמה תגובות מבנות שכן דיווחו על שיפור משמעותי במצב הכהויות שלהן. יש לקונסילר מרקם נוזלי דק ועדין, הוא נמרח בקלות, ומעניק כיסוי אחיד וקליל לאזור שמתחת לעיניים. הוא לא נמרח במהלך היום, ולא נכנס בין קמטי ההבעה או החריצים שמתח לעין. קונסילר מצויין למי שלא רוצה להכביד, ומבקשת להשיג גימור טבעי לחלוטין. יתרון נוסף: הוא מהיר- הרול שלו מאד פרקטי, והתכשיר עצמו מחזיק המון המון זמן (למעלה מחצי שנה). 

את הקונסילר ניתן לרכוש ב-chemist Direct ב-8.99£.

פודרה- Bourjois  Healthy Balance
את ה- Healthy Balance רכשתי בנסיעתי ללונדון בדצמבר שעבר, ומאז היא משמשת אותי בכל יום (ועדיין לא נגמרה!). אני אוהבת את העובדה שהיא לא מאד "פודרתית", היא מאד דקה וקלילה, והעור לא נראה מאובק איתה. היא גם כן מסייעת באיזון השומניות בעור, נוחה לנשיאה, יש בה מראה די גדולה, ולכן היא מצוינת לטאצ'אפים. 
את הפודרה ניתן לרכוש באתר Life and Looks כרגע בעד 6.67£.

סומק- Bobbi Brown Pot Rough, Powder Pink
מבחינת סמקים, זה מזמן לא סוד שאני חולה על סמקים קרמיים. אני פשוט חושבת שהגימור שלהם נראה הרבה יותר טבעי על העור, ואני בכלל סאקרית של גימיקים או מוצרים שהם "אחרים". מאז הפוסט שעשיתי על סמקים קרמיים, נוספו לאוסף שלי שבעה או שמונה סמקים קרמיים או נוזליים חדשים, אבל האחד שאני חוזרת אליו פעם אחר פעם הוא ה- Pot Rouge של בובי בראון.
הגוון שלי הוא Powder Pink, מעין ורוד עתיק, שהוא פשוט מושלם לכל ימות השנה, ואני חושבת שהוא יראה טוב על קשת רחבה של גווני עור (אבל לא על עור שזוף מאד או כהה מאד). לסומק מרקם קרמי מאד סמיך וחלק, הוא פיגמנטי מאד, נמרח ומטשטש בקלות. הסומק נטמע בעור בצורה מושלמת, ומספק הסמקה טבעית וקלה. מוצר שלמות!
אגב, המוצר גם מיועד לשימוש על השפתיים, ואני באמת משתמשת בו גם כך, אם כי לא הרבה, כי הוא לא כל כך עמיד, ומעט מייבש. 

את הסומק ניתן להזמין מ- cosme-de תמורת 35$ (משלוח חינם).   

ברונזר - Smashbox Bronze Lights, Santan Matte
גם ברונזרים צברתי לרוב במהלך השנה האחרונה, אבל האחד שהכי הכי עשה לי את זה הוא ה- Bronze Lights בגוון Suntan Matte. כשקראתי עליו לראשונה בבלוג של דנרה היה לי ברור שהוא יהיה שלי, ומאז שהוא אצלי אני משתמשת בו כמעט כל יום. אני כל כך אוהבת אותו קודם כל מכיוון שהוא מאט לחלוטין, ולכן הוא תמיד "נכון". ניתן לשזף איתו את כל הפנים מבלי לה ראות כמו כדור דיסקו מנצנץ, ההצללות איתו נראות מאד עדינות וטבעיות, והאני מרגישה שהוא בגוון המדויק עבורי. 
לברונזר יש מרקם פודרתי מאד מאד דק ועדין, הוא לא מאד פיגמנטי כך שאין סכנה של ברינזור יתר. מה גם, שמי שכמוני, אוהבת את המראה הטבעי, ולא צריכה הרבה חומר כדי להצליל או לשזף, תמצא שהוא מחזיק המון המון זמן, כך שההשקעה בסופו של דבר בהחלט משתלמת :) 

* לא מצאתי את הברונזר באתרים ששולחים ארצה, אם תרצו בכל זאת לרכוש מחו"ל אוכל להמליץ על אתרים אמריקאים ועל שימוש בחברת שילוח. בארץ ניתן להשיג ברשת אפריל. 

היילייטר - L'Oreal Lumi Magic Primer
היילייטרים בגדול, לדעתי, הם מוצרים שלא מדברים עליהם מספיק, והם לא מקבלים את הבמה הראויה להם. אפרופו כדור דיסקו, האמת היא, שיש כל כך הרבה היילייטרים בשוק שיכולים באמת לגרום לפנים מאופרות להראות כמו אחד כזה, כך שזה לא מפתיע שהמוצר יכול להרתיע. אבל כשמוצאים את האחד הנכון, ויודעים להשתמש בו במינון הנכון, אני חושבת שהוא יכול לשדרג כל איפור! 
הנבחר שלי בקטגוריה הזו הוא ה-Lumi Magic של לוריאל, שהוא בעצם פריימר להארה, אבל אני משתמשת בו כהיילייטר לכל דבר.
קודם כל, אני מערבבת אותו כמעט בכל יום עם המייקאפ הנוזלי שלי. טיפה אחת קטנה ממנו והוא הופך כל מייקאפ לזוהר יותר, ואת המראה הסופי למואר יותר, מבלי לשים לב שיש שימר כלשהו על הפנים.
ניתן להשתמש בו גם כמוצר הארה מעל לאיפור, שזה אומר לטפוח מעט ממנו על עצמות הלחיים, ובאזורים בפנים שנרצה להאיר (מעט במרכז המצח, במורד האף, בצמוד לחלק העליון של השפה העליונה- מה שנקרא באנגלית Cupid's bow, וטיפה על הסנטר). ניתן להשתמש במברשת היילייטר כמו ה-Setting של Real Techniques וממש לעבור ברפרוף עם חומר על פני כל האזורים האלה.  

את הפריימר מצאתי רק באיביי, אם בא לכן לעשות הזמנה מאתרים שלא שולחים ארצה ולהשתמש בשירותי חברת שילוח, פנו אלי ואשמח להסביר איך ומאיפה ניתן להשיג את הפריימר ומוצרים רבים אחרים. 

פריימר עיניים - MUA Professional Eyes Primer
פריימר הצלליות הכי מוצלח שניסיתי, וניסיתי לא מעט, ויהיו בטח מי שירימו גבה, הוא דווקא הפריימר הכי זול שרכשתי! הפריימר של MUA עולה בסה"כ 2.5£ והוא לוקח בהליכה פריימרים יקרים בהרבה, כמו הפריימר פושן של Urban Decay או ה-Shadow Insurance של Too Faced. מאז שהשתמשתי בו לראשונה כבר הספקתי להגיע לטיובה השלישית, כי הגעתי למסקנה שמוצר מנצח, לפחות בקטגוריה הזו, לא מחליפים. הצללית נדבקת לפריימר הזה, ולא זזה ממנו במשך למעלה מ-14 שעות, הצלליות בסוף היום נראות בול כמו שהן נראו בתחילתו, אין תזוזות, אין מריחות, ואין התרכזות של צללית בקמטוטי העניים או בכפל העפעף. כשמאופרת מתקשרת אלי ביום שלמחרת האירוע ומספרת לי שכשהיא חזרה הביתה האיפור נראה בדיוק אותו הדבר, אני מקבלת אסמכתא לכך שהמוצר הזה צריך להיות בתיק האיפור שלי לנצח. 

את הפריימר ניתן לרכוש ישירות מהאתר של MUA תמורת 2.5£ (באריזה חדשה). 

צלליות - Urban Decay NAKED2 
אחת הרכישות האינטרנטיות הכי מוצלחות והכי שימושיות שלי מהשנה האחרונה היא ללא ספק פלטת הצלליות המופרסמת של Urban Decay, ה-NAKED2. לאחרונה התחדשתי גם באחותה הגדולה, ה-NAKED, וקצת קשה לי להחליט את מי אני אוהבת יותר... אבל אם אני מנסה להיזכר לאיזו פלטה הושטתי את היד הכי הרבה, אז ללא ספק, ה- NAKED2 לוקחת :) בפלטה 12 צלליות בגוונים חמים בעיקר (זהובים, חומים) בדיוק כמו שאני אוהבת, חלק מהן בגימור סאטני, חלק מהן מעט שימריות, וניתן ליצור עימן לוקים שונים- מאד יומיומיים וקלילים, או מאד דרמטיים שמתאימים יותר לערב. בכל מקרה, תמיד כשאני מתאפרת עם הצלליות, האיפור נראה מושקע וזוהר.
הפלטה מאד פרקטית ונוחה, ויש בה את כל מה שאני צריכה בשביל ליצור לוק עיניים לכל מטרה, וזוהי הסיבה שכנראה בגללה אני משתמשת בה כל כך הרבה. 

לסקירה המלאה על הפלטה- הקליקו כאן.
ניתן לרכוש מ-Lookfantastic בעמוד הזה, כרגע לא במלאי, אבל אני אודיע בעמוד הפייסבוק ברגע שהיא תחזור! הנייקד המקורית, אגב, כן במלאי. 

אייליינר - Indelible Gel Eyeliner, Black Out
אייליינר הוא עוד מוצר מהאלה, שברגע שמוצאים את האחד הנכון, אפשר להפסיק לחפש. מבחינתי אייליינר נכון הוא אחד כזה שאני יודעת שאני יכולה לסמוך עליו בעיניים עצומות, פקוחות או ממצמצות. אחד שיחזיק שעות ארוכות מבלי להתפרק או להימרח, אחד שאני יכולה להיות בטוחה שגם אם אני אזיע את עצמי, יישאר לעמוד איתן, וגם אחד שאני יכולה להניח במעקה העין. כזה  הוא ה- Indelible Gel Eyeliner שנמכרים באתר MAD Minerals. האייליינר הזה  מגיע במספר צבעים, הוא נמרח בקלות, פיגמנטי מאד, הכי עמיד במים שיש, ופשוט אפשר לסמוך עליו. 
ניתן לרכוש באתר של MAD Minerals תמורת 10$. האייליינרים האלה, אגב, נמכרים גם באיל מקיאז', אלא ששם הם מתומחרים בלמעלה מ-100 שקלים. סתם שתדעו...
לקריאה נוספת על האייליינר ועל מוצרים קרמיים  אחרים של מאד מינרלס- הקליקו!

מסקרה - Maybelline the Falsies Volum Express
אני מאלה שאוהבות ריסים עם נוכחות, כאלה שמשדרגים את כל המראה. אני אוהבת ריסים שחורים, ארוכים ומעוגלים, כאלה שפרוסים כמו מניפה, ופותחים את כל העין. לכן אני צריכה מסקרה שרואים אותה, אחת לא מצטנעת וביישנית, ומי מכן שמחפשת את הלוק הטבעי מוזמנת לדלג הלאה. 
ה-Falsies של מייבלין היא המסקרה הכי טובה שניסיתי עד כה, שמספקת מראה דרמטי שנראה גם ממש טוב. וגם בקטגוריה הזו ניסיתי המון... היא מעבה, מאריכה, מדגישה את הריסים, ומעניקה לריסים מראה מושלם בעיני. על מאופרות, וגם על עצמי, כשאני מאפרת לאירוע, אני משתמשת בגרסה העמידה במים, שהיא פשוט אליפות! לא נמרחת, לא מתפוררת, ואפשר לבכות מהתרגשות ולא לחשוש שכל האיפור יימרח. והבונוס הנוסף הוא שהיא בכלל לא יקרה!

ניתן לרכוש ב- Feelunique תמורת 7.59£ (משלוח חינם), ב-echemist ב-6.67£ (משלוח חינם בקניה מעל 30£), וגם ב-Chemist Dircet ב- מחיר דומה. 

עיפרון עיניים - Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal
מה נבקש מעיפרון עיניים? אם אנחנו רוצות אחד שאיתו נצבע את מעקה העין, אז נחפש עיפרון כזה שיצליח לשבת שם שעות ארוכות מבלי להימרח ולהיעלם. המוצר שהכי הפתיע אותי בקטגוריה הזו הוא העיפרון Scandaleyes של רימל, וספציפית בגוון 005 NUDE הבהיר. עפרונות בהירים כאלה, שמניחים במעקה העין כדי ליצור אשליה של עין פקוחה יותר, לרוב נעלמים כלא היו כעבור שעה, אבל לא זה. העיפרון של רימל נשאר ונשאר ונשאר, גם למעלה משמונה שעות. במריחה קלה וטשטוש ניתן להשתמש בו גם להארת האזורים הגבוהים בפנים (ראי ערך היילייטר). 

ניתן לרכוש את העיפרון ב- Feelunique ב- 3.59£ (משלוח חינם).

עיפרון שפתיים - Lipstick Queen Lipliner Invisible
מאז שעיפרון השפתיים של Lipstick Queen הגיע אלי, הבנתי שמדובר בכוכב. מאד אהבתי את הקונספט של עיפרון שפתיים שקוף, כזה שיכול להתאים לכל צבע או גוון של שפתון, וגם כתבתי עליו פוסט שלם. הוא שעוותי מאד, ולכן מבטיח עמידות לשעות ארוכות, והעובדה שהוא שקוף פשוט חוסכת את ההתלבטות שברכישת עיפרון שפתיים: איזה גוון יתאים לאיזה ליפסטיק. עם עיפרון אחד אני חוסכת מעצמי את כל הכאב ראש :) כמובן שיש לי עפרונות בגוונים שונים, ואני בטוחה שאני עוד אמשיך לקנות עפרונות שפתיים צבעוניים, אבל בעוד הם מתחלפים אלה באחרים, העיפרון השקוף תמיד נשאר.

ניתן לרכוש מ- HQhair כאן תמורת 17£. (בפוסט שכתבתי עליו יש גם קישורים לחלופות זולות יותר). 

ליפסטיק - Sleek True Colour Lipstick, OMG
ליפסטיק הוא מוצר שמתחלף אצלי כמעט בכל יום, ואין לי אחד שאני יכולה להגיד שהשתמשתי בו כל הזמן או הכי הרבה. אבל כשאני חושבת על מוצר מנצח, עולה לי לראש האחד שאותו תמיד חיפשתי כשרציתי ליצור לוק מאד מסויים- את לוק השפתיים האדומות הקלאסי. אחד המראות שאני הכי הכי אוהבת על עצמי כשאני מתאפרת ליציאה בערב, או לאירוע, הוא זה: עיניים בגוונים זהובים ונייטראליים, ושפתיים אדומות ומודגשות.
כשהסווטשתי את ה-OMG של Sleek באחת מחנויות הסופרדראג בלונדון, ידעתי שהוא יהיה מושלם ללוק הקלאסי הזה. הגוון שלו אדום (דהההה) בוהק עם תת גוון כתמתם (הוא ממש שונה מאיך שהוא נראה באתר של סליק, אני חייבת לציין), הוא מאד פיגמנטי והגימור שלו אטום לחלוטין, ומעט לחותי, כך שהוא מרגיש מאד נעים על השפתיים. המראה שמקבל איתו הוא של שפתיים מבריקות - לא לחותיות מאד ולא מאט. משהו בין לבין. מבחינת העמידות- אין לליפסטיק הצהרות על עמידות, והוא מחזיק כמו כל שפתון רגיל אחר, ולכן בכל מקרה מומלץ להניח אותו על גבי עיפרון שפתיים שיעזור לו להתקבע טוב יותר. 

ניתן לרכוש ישירות מהאתר של Sleek תמורת 6.49$. 

גלוס - Stila Lip Glaze, Guava
גם גלוסים מתחלפים אצלי כמעט כל יום, אבל אם אני מנסה לחשוב על האחד שהכי אהבתי השנה, ושבכל פעם שהשתמשתי בו חשבתי לי שאני צריכה להשתמש בו יותר הוא זה של Stila בגוון ניודי ורדרד Guava (יענו גויאבה). מה שאני אוהבת בגלוס הזה הוא שבניגוד לגלוסים ורודים אחרים, את הגוון של זה ממש רואים על השפתיים, אהבתי את הגימור המבריק אבל לא שימרי שלו, ממש ג'וסי כזה, ואהבתי את הטעם והריח המתקתקים. הגלוס הזה הוא לא מהעמידים, אם כי הוא מחזיק משהו כמו שעה וחצי ללא אוכל. אחר כך הוא מתחיל להרגיש קצת דביק ופחות נעים, אז מי שלא אוהבת את הדביקים אולי לא כל כך תתחבר. 

לקריאה נוספת על הגלוס- הקליקו כאן.
ניתן לרכוש ב- Lookfantastic תמורת 15£ (משלוח חינם), ויותר שווה לדעתי זה לרכוש מארז הכולל שלושה גוונים שונים בגודל מיוחד תמורת 12£- מהעמוד הזה

טיפוח
קרם פנים - Clarins Daily Energizer Cream
על המוצר הזה המלצתי כבר בהזדמנויות שונות, כי הוא באמת קרם הפנים הכי טוב שניסיתי עד כה. כמו בסיפור עם הפריימר, תמיד חיפשתי מוצר שיצליח לשלוט בשומניות העור שלי, ולאחר שניסיתי דוגמית של הקרם הזה של קלרינס, רצתי לרכוש את הגודל המלא. אם את סובלת, כמוני, מעור שומני ומבריק, אז בהחלט כדאי לנסות: הוא מווסת לי את השומניות בפנים, אני לא מבריקה, והאיפור מחזיק עליו המון שעות. יש לו גם ריח מאד נעים, שזה תמיד פלוס. 

* הקרם מיועד לעור צעיר (שנות העשרה והעשרים ככה), כך שלצערי אני בקרוב אצטרך למצוא לו תחליף :(

ניתן לרכוש ב- Life and Looks ב-17.5£.


קרם עיניים - Bare Minerals Renew & Hydrate
אין לי דרישות ספציפיות מקרם עיניים, למעט אחת: שהוא יהיה קליל, ולא יכביד על האזור העדין שמסביב לעיניים, כדי שאני אוכל להניח שם איפור, מבלי לחשוש שהכל ינזל וימרח, ומבחינה זו, קרם העיניים של Bare Minerals עושה את העבודה. הקרם קליל, מרענן, יש לו ניחוח עדין, והוא משמש בסיס מעולה לאיפור. 
הקרם בעיקרון מבטיח להזין את העור בלחות ולהילחם בהופעת וצמצום קמטוטים, אני לא ממש יכולה להעיד על כך, כי אני לא סובלת מהתופעות האלה (עדיין... :P) 

ניתן לרכוש ב-Chemist Direct כאן תמורת 17.99£. 

תרחיץ לפנים - Queen Helene Invigorating Apricot Natural Facial Scrub
איייייףףףףףף כמה תרחיצים עברו על פני במרוצת השנים, וגם בשנה האחרונה... אבל יש אחד יחיד ומיוחד, שאני יכולה להגיד שהוא ללא ספק התרחיץ הכי טוב שניסיתי, כזה שמנקה את הפנים לעומק, אבל באמת! הסקראב משמש של Queen Helene הוא פשוט נפלא! הוא מסיר את כל הלכלוך ביעילות מהפנים, וגם את התאים המתים, מנקה את העור והנקבוביות לעומק, ולאחר השימוש העור מרגיש מבריק, נקי, רענן ומתוח. Big Like!

לקריאה נוספת על התרחיץ- הקליקו ניתן לרכוש באייהרב תמורת 3.74$. 

מסיכת פנים - Queen Helene the Original Mint Julep Masque
גם בקטגוריה הזו יש לי עוד מוצר מנצח של המלכה הלנה- מסיכת המנטה של החברה הזו גם כן נהדרת! זו מסיכת בוץ ירקרקה, מאלה שמתייבשות כמו חימר על הפנים, ואז שוטפים במים חמים. יש לה ריח מרענן של מנטה, וכשמניחים אותה על הפנים יש תחושה קרירה ונעימה, מעט מעקצצת כזו, שנותנת הרגשה שהחומר באמת מתחיל לעבוד! המסיכה מנקה את הנקבוביות לעומק, ולאחר השטיפה מרגישים הבדל של ממש- העור נראה מואר ונקי, ומרגיש מתוח. עם המחיר של המסיכה הזו, אגב, אף מסיכה אחרת לא יכולה להתחרות :)

לקריאה נוספת על המסיכה- הקליקו
ניתן לרכוש מאייהרב תמורת 3.84$. 

מי פנים - Garnier Essentials Refreshing toner
מה אני מבקשת ממי פנים? שיסירו את שאריות האיפור, שינקו את הנקבוביות, ושלא ייבשו לי את העור. כשמצאתי את מי הפנים עם תמצית הענבים לעור רגיל ומעורב של גרניה, הבנתי שאין לי יותר מה לחפש. אני אוהבת איך שהם מנקים לי את הפנים ביעילות, איך שהם מסירים את כל שאריות האיפור והלכלוך, אני אוהבת את הריח העדין שלהם, ואני לא יודעת אם יש במוצר אלכוהול, אבל גם אם כן- זה ממש לא מורגש, כי למי הפנים האלה אין שום תחושה של משהו אלכוהולי. מי הפנים גם מועשרים בתמצית ענבים וויטמינים, כך שהם גם מסייעים בטיפוח העור, ואינם מייבשים אותו. 


שומש כמעט עד תום. הבקבוק הבלוי שלי.... :)
ניתן לרכוש ב- Feelunique תמורת 3.82£ (המשלוח חינם). 

מסיר איפור - Simple Kind to Eyes -קרם להסרת איפור עיניים
עם כל האיפור שאני מורחת על עצמי אין ספק שניסיתי כבר המון מסירי איפור, אבל את זה של Simple הכי אהבתי! מסירי איפור עיניים רבים מותירים את העור שמסביב לעיניים מאד שומני, או שבאיזשהו שלב בתהליך ההסרה הם מתחילים להציק ולעקצץ באזור העדין שמסביב לעין. לכן מאד אהבתי את הקרם להסרת איפור עיניים של Simple: הוא מאד עדין, קריר ונעים כשמניחים אותו על העין, הוא מחליק ממש בקלות, ומסיר איתו גם איפור עיקש כמו מסקרה עמידה במים. הוא מכיל ויטמינים המזינים את העור, כך שהוא מלחח מבלי לתת תחושה שומנית, והכי חשוב- הוא לא יוצר אצלי תגובה מעקצצת ומציקה מסביב לעין. 

לצערי הקרם לא נמצא כרגע במלאי אצל אף אחת מהחנויות, אבל מבחר גדול של מוצרי Simple, כולל מסיר איפור אחר שמתאים לעיניים רגישות, תוכלו למצוא ב- Chemist Direct, והעלויות של המוצרים באמת מאד נמוכות. אם אתן במקרה נוסעות ללונדון, תכניסו אותו לרשימת הקניות :)  

בושם - L'Occitane Cherry Princess
האמת היא שזו קצת רמאות להכניס את הבושם הזה של לאוקסיטן לרשימת מוצרי השנה, מכיוון שרכשתי אותו רק לפני חודשיים, אבל מאז אני משתמשת בו כל יום, ולכן אני בטוחה שאם הוא היה אצלי מתחילת השנה הוא גם ככה היה נכנס לרשימה :) 
לבושם הזה ניחות פירותי מאד עדין, אני אישית לא מריחה שם דובדבנים, אבל אני גם לא מחשיבה את עצמי כמבינה גדולה בריחות... מה שחשוב לי זה שהוא מרגיש לי מאד נעים, הוא קליל, כך שאני לא מריחה את עצמי במהלך היום (תכונה שאני שונאת בבשמים), והכי כיף זה שאני תמיד מקבלת מחמאות על הריח, מאנשים שמבקשים לדעת באיזה בושם השתמשתי. 
הבושם הזה מתאים במיוחד לעונות האביב והקיץ. 



ניתן לרכוש באתר הישראלי של לאוקסיטן כאן

המוצר המפתיע - Garnier BB Cream לעור שמן
הייתי חייבת לדחוף גם את המוצר הזה כאן, כי הוא ללא ספק אחד מנבחרי השנה שלי :) אז בחרתי לשים אותו תחת הקטגוריה שהמצאתי במיוחד בשבילו: המוצר המפתיע (ותכלס, הוא גם איפור וגם טיפוח). 
הביבי של גרנייה הפתיע אותי מכמה סיבות: קודם כל באמת שלא ציפיתי מגרנייה להוציא מוצר איפורי מוצלח (כמובן שלאחר ההתנסות עם הקונסילר והביבי הדעה שלי השתנתה לחלוטין). גם לא ציפיתי שמוצר שהוא גם קרם לחות וגם מייקאפ יספק גם מראה מט לשעות, וגם כיסוי אחיד ויפה לעור הפנים. המחיר שוב משחק פה תפקיד, והופך את המוצר הזה למוצר מנצח בהחלט!

ניתן לרכוש ב- Chemist Direct ב- 7.99£, וב- Feelunique ב- 8.49£ (משלוח חינם), 

ועוד כמה אביזרים שהביאוני עד הלום
כשמדברים על איפור אי אפשר להימנע גם מכמה אביזרים מנצחים שפשוט עשו לי את חוויית האיפור להרבה יותר קלה ומהנה:

מברשת איפור- Real Techniques Expert Brush
אני בטוחה שזו לא הפתעה לאף אחת מהקוראות שלי. ל-Real Techniques יש ליין של מברשות סינטטיות מוצלחות מאד (מי יותר מי פחות), והמחירים שלהן כל כך סבירים, שהם הופכים את המברשות ל-MUST. 
הכוכבת של הקולקציה בעיניי היא ה-Expert: מברשת פנים דחוסה וצפופה, שמצויינת להנחת כל מוצר נוזלי או קרמי. היא מורחת את המייקאפ הנוזלי בצורה מושלמת, מבלי להותיר עקבות, והיא גם אלופה בהנחת סמקים קרמיים. היא מאד מאד נעימה במגע עם העור, והופכת כל הנחת מייקאפ להנאה צרופה:) המתחרות היחידות שלה הן ה- F80 וה- F88 של סיגמה, אבל זו מנצחת בזכות המחיר. 



ניתן לרכוש מאייהרב תמורת 8.99$. 

מעגל ריסים - Shu Uemura
בטרם נסעתי ללונדון, הכנתי רשימה ארוכה ארוכה של מוצרים ומותגים שאני רוצה לבדוק ולרכוש. מעגל הריסים של שו אומורה היה ברשימה הזו, פשוט כי ראיתי אותו בכל כך הרבה סרטוני איפור ביוטיוב, שלא יכולתי לוותר עליו. מעגל הריסים הזה בהחלט יקר, אבל מה אני אגיד לכן, לפעמים כנראה שכן כדאי לשלם יותר כדי לקבל משהו באמת איכותי וטוב. ברור שכל המעגלים מעגלים, והתוצאה היא די דומה בסופו של דבר, אבל יש משהו במעגל הזה של שו אומורה שאני לא ממש יודעת להסביר, שהופך אותו למעגל המושלם, וליותר טוב מכולם. הריסים מתעגלים איתו בלחיצה אחת, והוא מאד יציב.



את מעגל הריסים הזה ניתן להזמין מ-cosme-de  תמורת 21$ (אני שילמתי הרבה יותר...) וגם מ- StrawberryNET תחת קטגוריית מוצרי האיפור, תמורת 83 שקלים. (משלוח חינם משני האתרים). 

האתר המנצח
ואיך אפשר לסכם שנה בבלוג שעוסק בקניות באינטרנט מבכלי להכתיר את האתר המנצח?

אתר הקניות המנצח שלי: IHERB 
טוב, זו בטח לא הפתעה, וזה לא נחת עליכן משום מקום. יש כל כך הרבה סיבות למדוע אייהרב הפך להיות המועדף עלי, אז אני אנסה למנות אותן כאן בקצרה: קודם כל יש שם שפע, אפשר לשוטט באתר הזה שעות מבלי לראות את הכל, ולרוב אני אמצא שם מענה לכל מה שאני מחפשת. הסיבה השניה היא המחירים הנמוכים של המוצרים, כאלה שגורמים לך לחשוב בכל פעם מחדש: למה לעזאזל להמשיך ולקנות בארץ? ובהקשר הזה יש לציין את דמי המשלוח הנמוכים- 4$ והחבילה תעשה את דרכה אלייך, וכמובן גם את ההנחות שתמיד מתווספות לסל (כשהכי שווה היא ההנחה בקניה הראשונה). 
החבילה לרוב נשלחת באותו היום בו נערכת ההזמנה או ביום למחרת, וכשהיא מגיעה הכל ארוז טיפ טופ- ממש לא מתקמצנים שם על חמרי אריזה, וזה כולל שקיות זיפ לוק נפרדות למוצרים נוזליים, ואפילו אריזות כמו קרטוני ביצים למוצרים שבירים. כל אלה הפכו את האתר לכוכב שלי, כזה שאני חוזרת אליו בכל חודש כדי לבנות עגלה חדשה :) 

לקריאה נוספת על אייהרב- הקליקו כאן

לביקור באייהרב- הקליקו כאן 

*המחירים המוצגים לעיל נכונים ליום פרסום הפוסט

אשמח לשמוע מכן מהם המוצרים המנצחים שלכן לשנה החולפת, אלה שאתן פשוט לא יכולות בלעדיהם!