קצרצרים: ה- Rocket של מייבלין - המסקרה שתעיף את הריסים שלכן על טיל?

מסקרה בעיניי היא אולי המוצר הכי הכרחי לאיפור יומיומי. אם יש לי רק חמש דקות בבוקר כדי להתאפר ואני חייבת לסנן כמה מוצרים ולדלג על כמה שלבים, מסקרה תמיד תהיה בין המוצרים שעליהם אני לא אוותר, וזה מהסיבה שמסקרה, לדעתי, עושה הבדל עצום במראה הפנים. עיניים שאופרו במסקרה יראו פתוחות ועירניות יותר, וזה שדרוג שלא כל מוצר איפור יכול לעשות בפחות מדקה. 

אחד המותגים שיותר ידוע במסקרות שלו, הוא מייבלין. אני מתה על כל סדרת הפולסיס הסגולה, וגם הקולוסל התחבבה עלי כשהשתמשתי בה בזמנו, אז כשמייבלין הוציאו את ה-Rocket הכחולה, היה לי מאד קשה להתעלם ממנה, והזמנתי לי אחת, בגוון Very Black :) האם המסקרה הזו באמת תצליח להעיף אותי על טיל?


כשאני פותחת מסקרה חדשה, מאד נדיר שאני מתאהבת בה מיד. אני חושבת שהמרקם של מסקרות חדשות הוא תמיד קרמי מדי, הן נמרחות דק מדי, וממש לא עושות עלי רושם. אבל בדרך כלל כעבור שבוע של שימוש, כשקצת אוויר כבר הספיק להיכנס לאריזה ולהשפיע קצת על המרקם, אני חושבת שהמסקרות מגיעות למצב האידיאלי שלהן. וכך בדיוק היה עם הרוקט: בשימושים הראשונים ממש לא התלהבתי ממנה, אבל חיכיתי בסבלנות עד שיחלוף שבוע, כשאז אגלה למה בדיוק היא מסוגלת. 

שבוע חלף, ודעתי השתנתה לחלוטין. המסקרה דחקה את המסקרה הטלסקופית של לוריאל מעט הצידה, ואני משתמשת בה יום יום. ומה אני כל כך אוהבת במסקרה הזו?

קודם כל האריזה- אני אוהבת את האריזות השמנמנות של מייבלין, הן פשוט נוחות לי לאחיזה. למסקרה  הזו מברשת פלסטיקית שמנמנה, אולי טיפה שמנמנה מדי, והיא קשיחה למדי, שזה מעולה, כי כך אני מרגישה שיש לי איתה שליטה מוחלטת בסידור הריסים. יש לה סיבי פלסטיק קטנטנים שהופכים את הלוק שלה לקיפודי משהו, ובאמצעותם אני מצליחה להפריד בין הריסים בקלות, ומגיעה בלי בעיה לכל ריס וריס. 


אני אוהבת את המרקם של המסקרה הקרמי והקליל,שפשוט מחליק על הריסים, ואני אוהבת את זה שהיא לא מכבידה לי על הריסים, כמו מסקרות לא מעטות אחרות. 

אני אוהבת את העבודה: אני אוהבת את איך שהמסקרה מפרידה בין הריסים, איך שהיא מדגישה אותם מבלי להכביד, ואת איך שהיא מאריכה אותם מבלי ליצור גושים. 

אני אוהבת את זה שהמסקרה לא מפילה לי את עיגול הריסים שעשיתי לפני כן. אני תמיד מעגלת ריסים לפני שימוש במסקרה, ויש מסקרות שפשוט מפילות את הריסים בחזרה משום הכובד שלהן. לא השמנמנה הזאת :)

ולמה להכביר במילים כשאפשר לראות בעיניים?
אני בטוחה שאני לא צריכה לספר לכן מהן התמונות בלי המסקרה, ומהן התמונות איתה, נכון?

ולסיום, אני אוהבת את העובדה, שלמרות שהגרסה שיש לי היא לא הגרסה העמידה במים, המסקרה הזו היא סופר עמידה! היא לא נמרחת ולא מתפוררת במהלך היום, ושמתי לב שגם כשאני שוטפת את הפנים במים ומרטיבה את הריסים, היא לא נוזלת ויורדת בכלל.

בשורה התחתונה, אני חושבת שמדובר במסקרה מצוינת למי שאוהבת תוצאות מהירות, למי שמחפשת מראה מואר ופתוח, של ריסים מסודרים עם נוכחות, אך לא כבד ודרמטי מדי, וגם למי שמחפשת מסקרה שאינה עמידה במים, אבל חזקה דיה כדי לשרוד יום שלם, גם בחום ובזיעה :) 

את המסקרה ניתן להזמין מ:
feelunique כאן תמורת 6.79£ (כ-38 שקלים), המשלוח חינם. 
echemist כאן, תמורת 6.66£ (משלוח חינם בקניה מעל 30£).
*המחירים המוצגים להלן נכונים ליום פרסום הפוסט
ממליצה לכן לבדוק בעמוד המבצעים האם יש קודי הנחה רלוונטיים!

אז מה אתן אומרות? יש טילים באוויר? (מהמסקרה, לא מה"ידידים" שלנו בסביבה) :P