קצרצרים: השמפו היבש של Ambiance - כשמדברים על הדברים הקטנים שמשנים את החיים :)

כן כן, הכותרת אולי מעט דרמטית, אני יודעת... אבל האמת היא שמועטים הם המוצרים הקוסמטיים שבאמת גורמים לשינוי באורח החיים, שמשנים הרגלים שהיו נטועים בנו במשך שנים, ומציעים אלטרנטיבה שלא חשבנו שבכלל קיימת.
מי שניסתה שמפו יבש כזה או אחר בעבר בטח יכולה להבין על מה אני מדברת, ומי שלא ניסתה... טוב, תכף תביני!



מה זה לעזאזל שמפו יבש?!
שמפו יבש כשמו כן הוא: שמפו שמשתמשים בו על יבש, הוא מסדר לנו את מצב הקרקפת והפריזורה מבלי צורך להרטיב את השיער. בעצם מדובר באבקה בעלת יכולת ספיגה מעולה, שסופחת את השומנים שהפרישה הקרקפת, ומעניקה לנו מראה של שיער שזה עתה עבר  ייבוש בפן. 
אז מכאן אתן בטח יכולות להבין, שמי שייהנו מהמוצר הזה מאד הן בנות המשתייכות לאחת מהקטגוריות הבאות:

  • בעלות שיער שומני, שאוהבות לעצב את השיער בפן או במחליק שיער, ונאלצות לחזור על פעולת העיצוב יום אחר יום, כי יום בלי חפיפה משמעו: הרווחת היכולת לטגן חביתה על הראש בשמש בכבוד!
  • הישנוניות שמאחרות להתעורר, וחייבות לעוף מהבית תוך עשר דקות, אך לא יכולות לוותר על חפיפה כי המצב של הקרקפת לא מזהיר...
  • גם בעלות השיער הדק או ה"מעוך" שמעוניינות בתסרוקת עם נפח מרשים יכולות להפיק תועלת רבה מהמוצר.
אני משתייכת יותר לקטגוריה הראשונה. אני נוהגת לחפוף כל יום, כי אם אני לא חופפת במשך למעלה מ-24 שעות, הקרקפת שלי נראית פשוט מגעיל, וזה משפיע גם על מצב השומניות של עור הפנים (הייתי מספקת תמונות של לפני ואחרי, אבל לכו תדעו, אם אני תופסת אתכן במהלך בליסת סנדוויץ זה עשוי להוציא לכן את התיאבון :P ). אני גם נוהגת לייבש את השיער בפן כל יום, ובדרך כלל, אם יש לי מספיק זמן, אני גם מעצבת את השיער עם מחליק שיער או מכשיר בייביליס. אז אתן בטח יכולות לתאר לעצמכן, שעבור אחת כמוני, מציאת מוצר שאשכרה יכול לחסוך ממני את כל התהליך היומיומי הזה, ולתת לי את האפשרות להנות מעיצוב השיער שלי למשך יותר מ-24 שעות, באמת באמת יכולה לשנות את החיים. 

אז איך משתמשים בשמפו יבש?
פשוט מאד: לרוב, שמפואים יבשים יגיעו באריזת ספריי, ובמצב של אבקה לבנה, כמו טלק. מחלקים את השיער לשבילים, ואת הספרי מרססים ישירות על הקרקפת. מעסים אותה קצת, כמו פעולת חפיפה, ולאחר מכן מברישים את האבקה החוצה מהשיער, כי אף אחד לא צריך לתהות למה לעזאזל אתן מסתובבות בפומבי עם קמח על הראש... 
האבקה, כאמור, סופחת את השומנים שבקרקפת, ומותירה אותה יבשה, ועל הדרך גם מעניקה נפח לשיער.


ומה מיוחד בשמפו היבש של Ambiance?
כמו שאתן יכולות לראות בתמונה יש שני הבדלים מאד ברורים בין השמפו הזה לשמופאים היבשים הסטנדרטיים: 
ראשית- הגוון: השמפו היבש של אמביאנס מגיע כאבקה במספר גוונים שונים, שמתאימים לצבעי שיער שונים: לשיער בלונדיני, לשיער אדום, לשיער שחור, אפור או ברונטי. אני בחרתי בגוון שמתאים לשיער ברונטי, כי יש לי שיער בגוון חום כהה, וחששתי שהשחור יהיה שחור מדי. הבחירה בגוון הברונטי מושלמת עבורי, משום שאף על פי שכאשר מניחים את האבקה על הקרקפת היא נראית בהירה מדי, ברגע שהיא מתערבבת עם השיער, היא משתלבת איתו בצורה מושלמת, ותאמינו לי שאף אחד עדיין לא תהה האם שפכתי אבקת קקאו על הראש. (אני בכל זאת חושבת שגם הגוון השחור יכול להתאים לי). 

ההבדל השני הוא העיצוב של המוצר: השמפו של Ambiance מגיע בתוך מיכל פלסטיק שקוף, שבראשו מברשת. במקום של המברשת יש חורים, שמהם יוצאת האבקה ישירות אל הקרקפת. אז בעצם כל שצריך לעשות כדי להשתמש נכון במוצר הוא לחלק את השיער לשבילים, ופשוט להבריש את הקרקפת עם המברשת, שעל הדרך מוציאה את האבקה הסופחת, ומותירה קרקפת יבשה לחלוטין. בכל זאת, לאחר השימוש אני אוהבת להבריש את השיער עם מברשת גדולה רגילה, כדי לוודא שכל החומר נטמע בשיער טוב טוב. אם תהיתן, אז האבקה לא משאירה שום עקבות של צבע על הקרקפת. 

אה, ויש הבדל נוסף, ולא פחות חשוב: בעוד שכבר אי אפשר להזמין מוצרים בספריי ארצה מבריטניה, וזה כולל שמפואים יבשים, את השמפו הזה אפשר גם אפשר!

עוד משהו שכדאי לדעת?
כן! אפילו כמה: לשמפו של אמביאנס יש ריח מבושם ונעים, אולי כדי להתנהג כמו שמפו רגיל שמותיר ריח לאחר החפיפה. 

לאחר השימוש בשמפו "סחבתי" עם קרקפת יבשה ללא חפיפה במשך שלושה ימים מלאים (!!!) וחפפתי לא בגלל שתחושת השומניות חזרה, אלא בגלל שכבר באמת התחלתי להרגיש שקצת הגזמתי בלי לחפוף... אז בעצם הצלחתי להנות מהבייביליס או מהפן קרשים שלי במשך כמה ימים, חסכתי מים, שמפו וזמן חפיפה ועיצוב, חסכתי נזק לשיער מכלי העיצוב, והרווחתי עוד חצי שעה של שינה בכל יום :) אז מוצר משנה חיים או לא???


השמפו של אמביאנס מתאים לכל סוגי השיער, לא מכיל פארבינים, והוא לא נוסה על בעלי חיים. 

** לתשומת לבכן- מכיוון שמדובר באבקה עם צבע, מומלץ להשתמש בשמפו מעל לכיור (או באזור שלא אכפת לכן שיתלכלך), ולפני שהתלבשתן. המוצר לא יכתים את הבגדים, אבל הוא כן יכול ללכלך. 

הידעת?
מעצבי שיער משתמשים בשמפו יבש כדי להגיע לנפח שיער מרשים בעיצוב השיער. אם יש לך אירוע חשוב ובא לך לצאת עם תסרוקת נפוחה ומרשימה, מומלץ לחפוף יום לפני האירוע (אולי אפילו יומיים לפני), וביום האירוע להשתמש בשמפו יבש לפני עיצוב השיער. .לא מאמינות לי? צפו בסרטו הבא! 



לצפייה בסרטונים נוספים וספציפיים על השמפו היבש של Ambiance- הקליקו כאן

נו, אז מאיפה ובכמה?
את הערכה שלי שכוללת גם אריזת מילוי, הזמנתי מ-HQhair, אבל עכשיו שמתי לב שהפסיקו לשלוח אותו משם, אבל כן תוכלו להזמין משני האתרים הבאים:

Chemist Direct- בקישור הזה - שם לא משלמים מע"מ (שזה מינוס 16% בערך), ויחד עם המשלוחהערכה יוצאת היום כ-13.5£.
אפשר גם מאייהרב, בקישור הזה - שם המוצר אולי קצת יותר יקר (24.95$), אבל אם זו קניה ראשונה באתר תקבלו 10$ הנחה בקניה מעל 40$, או 5$ הנחה בקניה בסכום שנמוך מזה. המשלוח עד לסוף החודש- חינם. 
קוד לקבלת ההנחה: ZUZ128

אל תשכחו לבדוק בעמוד המבצעים האם יש קוד קופון רלוונטי בטרם הרכישה!

*המחירים המוצגים לעיל נכונים ליום פרסום הפוסט

אז מה אתן אומרות? נראה לכן ששמפו יבש הוא משהו שיכול לשנות גם את החיים שלכן?