HAUL קניות מ-Sephora מבלי לנסוע לחו"ל! או: איך להזמין קוסמטיקה מאתרים שלא שולחים ארצה

אם לפני כל נסיעה לחו"ל הדבר הראשון שאת בודקת הוא האם יש סניף של Sephora ביעד החופשה, אפשר לומר שהרווחת ביושר את התואר "מכורת איפור". 

רשת Sephora כבר שנים רבות נחשבת למוסד קוסמטיקה יוקרתי, שכל מותג הייאנד רציני יחזיק מקום בסניפיו. אני מודה שמי שלא מכירה את מרבית מותגי האיפור שנמכרים בחנויות תתבלבל מיד, ואפילו תברח לפני שתספיק להגיד את המילה "סווטש" (קרה לי לא פעם), אבל עבור מי שחולמת Urban Decay, Nars ו-Benefit בלילות, סניף ספורה יהיה לה גן עדן עלי אדמות. כמובן שתיירת כזו צריכה תכנון תקציב נפרד לטיול רק עבור פתיחת הדלת של החנות...

לרשת ספורה יש גם אתר אינטרנט מאד גדול ונוח, יש בו אפילו תכנית נחמדה לצבירת נקודות, מתנות ליום ההולדת, ועוד כל מיני הטבות נחמדות, אבל הבעיה הגדולה היא שהאתר לא עושה משלוחים ארצה. הבעיה הזו לא מנעה מבעדי לעשות סיבוב קניות באתר, ומיד אסביר לכן איך בכל זאת קיבלתי ארגז מספורה עד לביתי הקט בירושלים, וכמובן שגם אראה לכן מה היה בתוכו :) 




כדי להזמין מהאתר של ספורה ארצה, יש להשתמש בשירותיה של חברת שילוח. חברה כזו תתן לכן כתובת אמריקאית אישית, אליה ספורה (או כל אתר אחר) ישלחו את החבילה, ומשם חברת השילוח תשלח את החבילה אליכן הביתה. אני נעזרתי בשירותיה המצוינים של BUY2USA, התהליך היה ממש פשוט, ובחלק השני של הפוסט, אני אסביר לכן שלב אחר שלב איך תוכלו להנות מהשירות גם אתן, ואתן לכן טיפים להזמנה מוצלחת במיוחד. 

אז אם אתן רוצות להמשיך לקרוא מיד על תהליך ההזמנה, תגללו את הדף למטה, למרות שנראה לי שלא תרצו לוותר על סקירת החבילה שלי :) 

** הפוסט יצא ארוך משחשבתי, אך אני מקווה שבכל זאת תהנו, ותפיקו ממנו את המיטב! **

SEPHORA HAUL
קודם כל אני רוצה לספר לכן שלאתר של ספורה נכנסתי דרך Ebates, וקיבלתי 2% מערך הקניה בחזרה. באיבייטס סיפקו גם כל מיני קודים למוצרים במתנה (ניתן היה לבחור רק אחד), ובהמשך תראו במה אני בחרתי. 
שנית, אספר לכן, שבחרתי להזמין מהאתר כשהיה בו סייל סוף הקיץ. בכלל סיילים לדעתי זה הזמן הכי טוב לערוך בו קניות כאלה (שהן נטו פינוק, ולא דברים דחופים), כי תמיד יש מציאות, המחירים נמוכים, והכסף שלנו יכול לקנות יותר. כל המוצרים שהזמנתי, אם כן, היו במחיר סייל, ולא במחיר מלא:



רביעיית צלליות: 
Charlotte Ronson, All Eye Need, Nicole
אני מאד מאד אוהבת פלטות צלליות, ובמיוחד כאלה בגוונים טבעיים וחמים, שאני יודעת שאני יכולה לקחת אותן איתי לכל מקום ולכל אירוע. כזו היא פלטת Nicole של שרלוט רונסון




אריזות המוצרים של שרלוט רונסון מהממות בפני עצמן... תחזיקו אותן ביד וכבר תרגישו שמדובר במשהו מיוחד. כל הצלליות בפלטה הזו הן מבריקות בגימור סאטן זוהר. הן מאד פיגמנטיות, הן נמרחות בקלות ומטשטשות בקלות. יש להן בעיה קטנה של נשורת, אבל ממש לא משהו רציני, באמת תענוג של צלליות. 


עם פלאש
בלי פלאש
הפלטה עלתה לי 11$, וזה המחיר שלה גם נכון ליום פרסום הפוסט. 

סומק וברונזר בסטיק:
Charlotte Ronson, 2X A Charm Double-Ended Blush & Bronzer Cream Stick

אני חולה על סמקים קרמיים, ולא יוצאת מהבית בלי ברונזר, אז מה כבר יש לא לאהוב בדבר המושלם הזה: 



עינכן רואות דואו מדליק בסטיק של סומק קרם בגוון ורוד- קורלי, וברונזר קרם. מלבד החתיכיות של הסטיק הזה, הוא מאד פרקטי, ויכול לחסוך עוד כמה דקות בבוקר בשלב איפור הפנים, כי כל שצריך לעשות הוא למרוח מהברונזר בשקעי הלחיים, או בכל מקום אחר שנרצה להצליל, אחר כך להפוך את הסטיק ולהניח מהסומק על תפוחי הלחיים, ולבסוף, עם מברשת באפינג טובה לטשטש את הכל.
אהבתי גם את העובדה שהמוצר סטרילי מהרגיל, מכיוון שלא צריך לגעת בו עם האצבעות או עם מברשת, ופשוט אפשר וצריך להניח ישירות ממנו על הפנים. 

לברונזר ולסומק יש פיגמנט טוב (אם כי הסומק מעט בהיר לי, הייתי שמחה אם הוא היה טיפה יותר כהה), הם נמרחים בקלות, ואם מקבעים את האיפור כמו שצריך, הם יישארו על הפנים כל היום. הבעיה היחידה עם המוצר היא הריח, שהוא סתם לא נעים. לא משהו שמרגישים אחרי שמניחים את המוצרים על הפנים, אבל זה די ברור שלא השקיעו שם בניחוח המוצר. 





סווטשים: כמובן שאת המריחה נטשטש לעצמת הגוון הרצויה. 
בסך הכל מדובר במוצר נהדר, שאני בטוחה שכל מי שכמוני אוהבת סמקים קרמיים, או אוהבת לחטב את הפנים, מאד תאהב אותו גם כן! 

הסטיק עלה לי 13$, והוא עדיין בסייל באתר. 

סומק סטיין: 
Tarte, Maracuja Cheek Tint, Sheer Red
עוד סוג סמקים שאני מאד אוהבת הם הסמקים הנוזליים, ובכללם גם הסמקים "המכתימים", כאלה שמשאירים כתם צבע על הלחיים, שנשאר ונשאר ונשאר. 
Tarte זו עוד חברת איפור הייאנד, שאני מריירת על המוצרים שלה כבר המון זמן, אז כשראיתי את הסומק הזה בסייל, לא היו לי יותר מדי התלבטויות :) 


בחרתי בגוון Sheer Red, כי סומק ממש אדום אין לי, וחשבתי שזו תהיה תוספת נחמדה ויוצאת דופן לאוסף. 
לסומק מרקם ג'ל-נוזלי ושקוף, במריחה ראשונה נקבל הסמקה מאד מאד עדינה, וצריך לבנות אותה אם מעוניינים בגוון חזק יותר. בכל מקרה עם הסומק הזה צריך לעבוד מהר, כי ברגע שהוא מתקבע, הוא ממש כמו דיו על נייר: לא זז!




הסומק עלה לי 10$, לצערי (או לצערכן) הוא אזל מהמלאי... 

סבון פנים: 
Soap & Glory, Face Soap & Clarity 3 in 1 Daily Detox Vitamin C Facial Wash, 30 ml
נשארו לי כמה דולרים בודדים לתקציב, אז חיפשתי עוד מוצר קטן וזול, ומצאתי את סבון הפנים הזה של Soap & Glory: 

זהו תרחיץ פנים 3 ב-1: גם מנקה את הפנים לעומק, גם סקראב, וגם מחליק את העור, הוא מכיל ריכוז גבוה של ויטמין C למתן מראה חי וזוהר, והוא מתאים לכל סוגי העור, בעיקר לעור צעיר, בעייתי, או עור שנראה עייף. 

אני מאד נהנית מהשימוש בתרחיץ מכמה סיבות: קודם כל יש לו ריח נעים, וזה תמיד בונוס. הוא באמת עדין, אך עם זאת מנקה את העור ממש טוב, והוא גם לא מייבש את העור. יש תרחיצים שאחרי שמשתמשים בהם מרגישים בצורך עז להזין את פנים בקרם לחות, ועם התרחיץ הזה אין את התחושה הזו. 

לגבי הסקראב- די בדיחה לדעתי, כי כדוריות הפילינג ממש מועטות, ובקושי מורגשות בזמן רחצת הפנים, כך שאני לא ממש בונה על זה שמתרחש כאן איזשהו תהליך של קילוף תאי עור מתים...

התרחיץ עלה לי 3$, וזה המחיר שלו גם עכשיו. 

אחד הדברים הכי מהנים באתר של ספורה הוא הדוגמיות שאפשר לבחור בסוף הקנייה. אמנם המגוון לא כזה מרגש, אבל טוב שיש :)  אני בחרתי בשלוש דוגמיות של מייקאפים: 
הראשונה היא דוגמית (שבעצם מכילה 6 דוגמיות) של המייקאפ הנוזלי:  Radiant Skin Satin Finish Foundation של BECCA. 
אהבתי ממש את הרעיון של הדוגמיות האלה, נראה שבכל קונטיינר קטן יש כמות המספיקה לאיפור פנים מלא, ואני חושבת שאני בכיף יכולה לשחק עם כל הגוונים האלה ולהתאים אותם לעצמי. עדיין לא ניסיתי את המייקאפ הזה. 

שתי הדוגמיות האחרות הן של המייקאפ פודרה של Make Up For Ever, שנקרא: Pro Finish Multi-Use Powder Foundation. בחרתי ברביעיית דוגמיות אחת שחשבתי שתתאים לגוון העור שלי, וגם ברביעייה מאד כהה, שייעדתי לברינזור :)




 את הדוגמיות האלה דווקא כן ניסיתי, ולהלן המסקנות: 
לגבי הערכה הבהירה יותר, אמנם קלעתי בצבעים, אבל הכמות כל כך קטנה שהיא בקושי מספיקה לחצי פנים, ולכן אי אפשר לצפות ממני לגבש דעה על הביצועים של המייקאפ, כי אני מן הסתם לא אצא מהבית עם מייקאפ רק על חצי פנים... ממה שכן הספקתי לראות, הגימור הוא מאט, והכיסוי בינוני מינוס. כאן לא נרשמה התלהבות. 

לגבי הערכה הכהה, הסיפור שונה לגמרי. הזמנתי את הגוונים האלה כי תכננתי מראש להשתמש בהם בתור ברונזר, וזו הייתה בחירה נבונה מאד! קודם כל זה לא משנה שהכמות קטנה, כי גם ככה לא צריך הרבה חומר להצללת הפנים, וכל עיגולון חמוד כזה יכול להספיק לשלוש או ארבע אפליקציות. שנית, אני חושבת שמדובר ברעיון גאוני לנסיעות, כשלא רוצים לסחוב את כל תיק האיפור הכבד, אפשר פשוט לקחת את אחת הדוגמיות (או יותר, תלוי במספר ימי הנסיעה), ולהנות מברונזר נטול משקל ומלא בפיגמנט!

כמו שציינתי למעלה, ב-Ebates מצאתי קוד למתנה נוספת- דוגמית של פריימר, ומתוך ארבע האופציות שהיו, בחרתי בפריימר של אילמסקה: Hydra Veil Rehydrating Gel.



מדובר בפריימר שיש לו גם תכונות טיפוח: הוא אמור לגרום למייקאפ להחזיק מעמד יותר זמן, תוך שהוא מזין את העור בלחות. טרם ניסיתי את הפריימר הזה, אבל תסמכו לי שאני אעדכן לגביו בהמשך. 

בסך הכל, על כל התענוג הזה, ולפני המשלוח הבינלאומי, שילמתי 45.95$, שזה כולל את: עלות המוצרים (37$ + 3$ מע"מ), ואת עלות המשלוח בתוך ארה"ב: 5.95$. 
המשלוח ארצה, עם BUY2USA עלה לי 20$ נוספים. 
אה, ובואו לא נשכח שקיבלתי 2% מערך הקניה בחזרה מאיבייטס☺

קניות בארה"ב עם חברת שילוח - מדריך קצר וטיפים חשובים!
בעיקרון, לפני כשנה כבר עשיתי פוסט שלם על השימוש בשירותי חברות שילוח, אבל אני רוצה להוסיף כאן כמה טיפים מהחוויה האישית שלי. 
אז כפי שראיתן מהפוסט הזה, הכיף הגדול והעיקרי כאן הוא שאנחנו יכולות להנות מקנייה גם באתרים שלא שולחים ארצה, להנות מהמותגים הזרים, מהסיילים, וגם מהמחירים הנמוכים. האתר של ספורה הוא אולי לא הדוגמה הכי טובה להדגמת מחירים נמוכים, אבל בקרוב אני אעלה לכאן סקירה על קניה אחרת שעשיתי מהאתר: Drugstore.com (עכשיו Walgreens), קנייה שגם עם ה-20$ משלוח ששילמתי, יצאה מאד מאד משתלמת!

יש עוד דוגמאות רבות לאתרים אמריקאים כאלה שממש ממש מומלץ לקנות בהם. למוצרים עממיים קחו את כל רשתות הדראגסטור האמריקאיות, כמו Walmart, Target, Walgreens, CVS, ו- Rite Aid. אם בא לכן על משהו יותר יוקרתי, תוכלו לבקר באתרים של Macy's וספורה למשל. בנוסף, יכול מאד להיות שגם מאתרים אחרים שכן שולחים ארצה אך בעלויות מאד גבוהות, יהיה משתלם יותר להשתמש בשירותיה של חברת השילוח. (בעיקר במקרה שהאתרים הללו מציעים משלוח חינם בתוך ארה"ב). 

תהליך ההזמנה דרך USHOPS:
* אני ממליצה לכן לקרוא קודם את כל סעיפי התהליך שכתובים בשחור, ואחר כך לקרוא אותם שוב ביחד עם הטיפים שצבועים בירוק *

1. בשלב הראשון יש לבצע הרשמה קצרה באתר. כשתסיימו את תהליך ההרשמה תקבלו כתובת אישית בארה"ב על שמכן. 
טיפ: למרות שהכתובת תמיד שמורה באתר, שימרו אותה במקום נוח ונגיש, או שימרו את עמוד הכתובת שלכן במועדפים, פשוט בגלל שזה יחסוך לכן זמן. 

2. בשלב הבא, כנסו לאחד מאתרי הקניות, ומלאו את העגלה בכל טוב :) 
טיפ: בחלק מהאתרים האמריקאים המחירים נקובים ללא מע"מ, והמע"מ מתווסף רק בעגלה (Tax), קחו זאת בחשבון. 
טיפ: רבים מהאתרים מציעים משלוח חינם בקניה מעל סכום מסוים- אולי שווה לכן להגיע אליו, ולהימנע מתשלום המשלוח בתוך ארה"ב (התשלומים לחברת השילוח הישראלית לא נכללים ב-75$, מכיוון שמדובר בחברה ישראלית לא צריך לשלם מכס על הכסף ששילמנו להם- תודה למאשה שלימדה אותי משהו חדש!)
טיפ: כדי להימנע מתשלומים נוספים במכס, הקציבו לעצמכן עד 75$ לקנייה- כולל דמי המשלוח בתוך ארה"ב.
טיפ: נסו להעריך את משקל החבילה שלכן. ב-BUY2USA תשלמו 20$ על משלוח ימי לחבילות במשקל של עד 2 ק"ג הארוזות בארגז שלא גדול מ-20X20X30 (שזה גודל סטנדרטי לאריזות מוצרי איפור). אם הזמנתן מוצרים שאתן חושבות שכבדים או גדולים יותר, השתמשו במחשבון העלויות של BUY2USA, כדי שתדעו פחות או יותר כמה תשלמו. 2 ק"ג איפור הם כמו 2 חבילות סוכר או אורז. יש סיכוי שעברתן את זה?!?!

3. בעגלת הקניות, במקום בו יש למלא את הכתובת, הכניסו את הכתובת האישית שלכן מהסעיף הראשון, והשלימו את הרכישה.  

4. החבילה בדרך לכתובת שלכן בארה"ב. בדרך כלל היא תגיע לשם תוך ימים ספורים, ואז תקבלו מייל מ-USHOPS המבשר החבילה שהגיעה אליהם, עם פירוט כל המוצרים שהגיעו בתוכה, ערכה, ודרישת תשלום עבור המשלוח. 

5. כנסו למייל, ובדקו האם כל הפריטים נכונים: האם כל המוצרים שהזמנתן שם? האם שווי החבילה שנקבו בו במייל זהה לסכום ששילמתן באתר הקניות? 
טיפ: לפעמים קורה שאם הזמנתן הרבה מוצרים, ואין את כולם במלאי, האתר יפצל את הההזמנה שלכן לשתיים. במקרה כזה, תצטרכו לשלם ל-BUY2USA על איחוד חבילות (3$ לכל חבילה, ומכאן שאם מדובר בשתי חבילות שצריך לאחד תשלמו 6$) חשוב שתשימו לב לכך לפני שתשלמו ל-BUY2USA על המשלוח, משום שלא ניתן לאחד חבילות אחרי התשלום! תצטרכו לשלם שוב 20$ משלוח או להחזיר את הפריטים שלא נשלחו, וחבל! 

6. כשאתן בטוחות שהכל הגיע לכתובת האמריקאית שלכן, כנסו לחשבון שלכן ב-BUY2USA, ובחרו את שיטת השילוח. המינימום שתשלמו למשלוח מוצרי קוסמטיקה הוא 20$ עבור שילוח ימי (שלוקח משהו כמו חודש), או 27$ בדואר אוויר (שלוקח משהו כמו שבוע). בחרו בשיטת השילוח שנוחה לכן. אם הזמנתן מוצרי איפור קטנים, רוב הסיכויים שלא תצטרכו לשלם יותר מזה. 

7. השלימו את תהליך התשלום באתר USHOPS. 

8. אחרי ששילמתן על השילוח, וקיבלתן אישור, מ-USHOPS יעדכנו אתכן בכל שלב שהחבילה תעבור: כאשר היא תשובץ למשלוח, כאשר היא תישלח, כאשר היא תגיע למכס בארץ, וברגע שתשוחרר מהמכס ותהיה ממש קרובה אליכן. 

9. בשלב הסופי תקבלו את הטלפון המיוחל משליח הדואר, שיגיע עד אליכן עם החבילה המפנקת :) 

טיפ אחרון וחשוב מאד!!! 
זכרתן לבדוק האם ניתן לקבל החזר כספי מ-Ebates או מ-Extrabux על הקנייה שלכן? כדאי שתזכרו שמרבית האתרים האמריקאים כן עובדים עם אחד מהאתרים האלה או עם שניהם.
גם אם אתן בעיצומו של תהליך בניית העגלה, עדיין תוכלו להיכנס לאחד מהאתרים הנ"ל, לבדוק האם הם מחזירים כסף על הקניה באתר שבחרתן, ולהיכנס שוב לאתר הקניות דרך הלינקים שאיבייטס או אקסטראבקס מספקים. רק אז המשיכו את תהליך הקניה והתשלום. 
* כמו שציינתי לעיל, האתרים הנ"ל מספקים גם קודי הנחה או מבצעים נוספים באתרים, במידה וקיימים, אז מומלץ לשים לב! 
לקריאת פוסט הסבר מפורט על Ebates: הקליקו!

התהליך באמת יותר קל וידידותי ממה שזה אולי נראה, ואם תעקבו אחר כל השלבים הנ"ל ותקחו את כל הטיפים בחשבון (כולל את האפשרות שתשלמו 6$ על איחוד חבילות), אני מבטיחה לכן שגם תהנו מהחוויה, ובטח גם תצליחו לחסוך לא מעט כסף (במיוחד אם מדובר במוצרי דראגסטור). 

אם משהו עדיין לא ברור, ויש לכן עוד שאלות- השאירו תגובה, ואני מבטיחה לענות! 

*המחירים המוצגים לעיל נכונים ליום פרסום הפוסט