עור שמן? הנה כמה מוצרים של Vichy שאת חייבת לנסות!

מי ש"בורכה" בעור שומני ודאי תזדהה עם השורות הבאות. כן, אני יודעת, לעור שמן יש גם יתרונות: העור שלי יזדקן מאוחר, וקמטים לא יקדימו להופיע, וזה באמת נפלא, אבל עד אז אני צריכה להתמודד עם ההשלכות: הברקות, איפור נוזל, תיקון פידור- חובה, לפחות פעם ביום. אה כן, ואסור לשכוח את דפי הבלוט לפני שיוצאים מהבית!

אם זה נשמע לך מוכר, כנראה שגם את עסוקה במרדף אין סופי אחר מוצרי איפור וטיפוח שיבלמו, ולו במעט, את הפרשת השומן של העור, וכל מוצר כזה שמבטיח ניצחון על השמן מטפח בנו תקווה שאולי הפעם זה יעבוד... אלא שבדרך כלל זה לא עובד, והמרדף ממשיך. 

זה לא שאין פתרונות לאיפור פנים עם עור שומני, יש המון מוצרים ודרכים שיכולים לסייע ולשפר את המצב, כמו קרמים על בסיס מים, שאמורים להיות קלילים ולא להכביד על העור, פריימרים מנטרלי שומן, מייקאפים עמידים (ונטולי שומן), פודרות, ודפי בלוט (ניירות מיוחדים המותאמים במיוחד לספיחת שומן מפנים מאופרות). 

הכל טוב ויפה, אבל עוד לא מצאתי את השילוב שיכולתי לומר עליו בפה מלא שסיפק לי מראה מט מושלם לאורך שעות מאד ארוכות, ושלא דרש פידור או ספיחת שומנים במהלך היום. זאת אומרת, עד שהגעתי ל-Vichy. 



אני רוצה להכיר לכן שני מוצרים של וישי שבעיני הם שילוב מנצח ללוב"ש (לוחמה בעור שומני), שעשו אצלי שינוי באמת אדיר! הם מעולים, לא יקרים, ומניבים תוצאות באופן מיידי. אם טרם מצאתן את השילוב המנצח שלכן, אולי תרצו לנסות אותם גם אתן, הרי יש לכן הרבה יותר מה להרוויח מאשר מה להפסיד. אחרי שתכירו את שני אלה, אני אציג בפניכן מוצר שלישי, נוסף, שלאו דווקא קשור לעור שמן, אבל הוא עוד מוצר נהדר של Vichy, שעל הדרך אולי תרצו לנסות גם אותו :) 


* לפני שנתחיל קחו לתשומת לבכן שגם בקרב בעלות העור השומני- כולנו שונות בסופו של דבר, בעלות דרגות שומניות שונות, והעור שלנו עשוי להגיב באופן שונה לאותו החומר, ולצערי קיים סיכוי שמה שעובד עלי מעולה, לאו דווקא יעבוד כל כך נהדר גם עליכן. 

Vichy Normaderm Total Mat Fresh Hydrating Gel

-קרם ג'ל לחות למראה מט


ה- Total Mat של וישי הוא קרם לחות במרקם ג'ל, שבנוסף ללחות שהוא מספק לעור, הוא שולט כמו מלך בהפרשות הסבום והשומן, ומעניק לעור מראה מט למשך כל היום, לצד תחושה קטיפתית ונעימה. 

בחנתי אותו גם מתחת למייקאפ Wake Me Up של Rimmel, שממש לא נחשב לעמיד, ובימים רגילים לא מחזיק יפה ללא פידור יותר מ-6 שעות, אבל עם הג'ל הזה האיפור לא זז במשך כ-ל היום! גם אחרי סיבוב בשמש של חצי שעה וסחיבת קופסאות כבדות מהדואר- לא נראו סימני זיעה או הברקות. 

הקרם הזה משמש בסיס מצוין לאיפור, יש לו ריח עדין ונעים, וכמו רוב המוצרים של וישי הוא מתאים גם לעור רגיש. 

שמחתי לגלות שהוא לא עולה הרבה יחסית למוצר של Vichy (ולקרם לחות בכלל): אפשר להזמין אותו מבריטניה, מ- Life and Looks תמורת 9.21£ אחרי קיזוז מע"מ (כ-50 שקלים) ל-30 מ"ל.
** עדכון 2017 - המוצר כבר לא ניתן להשגה. אבל תוכלו להתרשם מכל הליין לעור שמן באתר lookfantastic.

המוצר הזה עובד נהדר לבד, אבל אם את מרגישה שאת בכל זאת צריכה חיזוק נוסף, אני ממליצה בחום לשלב גם את המוצר הבא: 

Vichy Normaderm Night Care

- קרם לילה לצמצום נקבוביות 


ה- Normaderm Nuit הוא קרם לילה שמיועד לטיפול בעור בעייתי שסובל מנקבוביות פעורות, ומפצעונים. לא נכתב כך בשום מקום על המוצר, אבל הקרם הזה מצוין לוויסות השומניות בעור! 

הקרם אמור לעבוד במהלך הלילה, באותן השעות שבהן הגוף והעור נח, לטפל בפגמי העור, לכווץ נקבוביות, ולחדש את תאי העור. הקרם גם מבטיח שבבוקר העור יראה יותר נקי ו"רגיל". אני לא יכולה להתווכח עם זה! אני אמנם לא בטוחה לגבי כיווץ הנקבוביות, אבל בהחלט שמתי לב שבבוקר שאחרי אני פתאום מתעוררת עם עור נטול שומן לחלוטין, תחושה מאד מוזרה וחדשה עבורי.  

לקרם הזה, כמו יתר המוצרים של Vichy שניסיתי יש ריח עדין ונעים מאד, לא יוצא דופן, ואני הכי אוהבת את התחושה המשיית שהוא מותיר על העור. לאחר ההנחה העור מרגיש כל כך חלק וקטיפתי, שבא לי ללטף לעצמי את הפנים עוד ועוד ועוד :) 

כאמור, בשילוב עם הקרם-ג'ל הקודם, קיבלתי שילוב מנצח ללוב"ש ואין מרוצה ממני :) 

גם התכשיר הזה לא קורע את הכיס, וניתן להזמין אותו מ-Life and Looks תמורת 9.58£ (לאחר קיזוז המע"מ), ל- 50 מ"ל. 
** עדכון 5/12/14 - המוצר כבר לא נמכר באתר, ולמעשה אני לא מוצאת אותו בשום מקום :/
** עדכון 2017 - נראה שוישי הוציאו את המוצר באריזה אחרת, או בשינוי קל, יש להם מוצר חדש שנקרא: 
Vichy Normaderm Night Detox Cream - שעושה פחות או יותר את אותן הפעולות כמו הקרם שדיברתי עליו בפוסט הזה - תוכלו למצוא אותו כאן - מחיר: 13.30£. 

כאן סיימתי את חלק הלוב"ש של הפוסט, ואם כבר בענייני Vichy עסקינן, בואו תכירו עוד מוצר שלהם שהגיע באותה החבילה: 

Vichy Purete Thermale One Step Cleanser


ה- Purete Thermale הוא תחליב עדין מאד לניקוי הפנים, שממלא שלושה תפקידים: הוא אמור לנקות  את העור כמו מי פנים, להעניק לו לחות כמו חלב פנים, ולהסיר איפור עיניים. 

לתחליב הזה מרקם קטיפתי ומלטף, הוא מאד מאד עדין, ולכן מתאים גם לעור רגיש. הוא מסיר איפור עיניים ביעילות, גם איפור עמיד, ואפילו אחרי כמה שפשופים עם צמר גפן, לא הרגשתי שום תחושה של צריבה או הצקה. אני לא כל כך סומכת עליו כמסיר איפור פנים, כי גם אם הוא כן מסיר איפור כמו מייקאפ, סומק וברונזר, נצטרך להשתמש בהרבה חומר שוב ושוב, כדי לוודא שהכל באמת ירד. אני כן משתמשת בו כחלב פנים, ועוברת עם צמר גפן על כל הפנים לאחר שטיפה במים וסבון. כך אני גם משלימה את תהליך הניקוי, גם מעניקה לעור לחות קלילה, וגם את התחושה המשיית והמלטפת שהתכשירים של Vichy מותירים על הפנים. 

גם את התחליב הזה ניתן להזמין מ-Life and Looks תמורת 10.70£ (לאחר קיזוז המע"מ), ל-100 מ"ל. 

*המחירים המוצגים לעיל נכונים ליום פרסום הפוסט

עד כאן על השדרוג בשגרת הטיפוח שלי, שבאמת באמת גרם לשיפור עצום. זו הפעם הראשונה שאני מנסה מוצרים של וישי ומה אני אגיד לכן, פשוט התאהבתי. אני כבר בונה לי רשימה של מוצרים נוספים שלהם שאני מעוניינת לנסות, ואם יש לכן המלצות אני ממש ממש אשמח לשמוע!