נעים מאד להכיר: Benefit - המותג שיעשה לכן הכי נעים בלב! -סקירת מוצרים ומאיפה מזמינים

ישנם מותגי איפור שגורמים לי לחשוב מה בא קודם: האריזה או המוצר... בין המותגים האלה נמצאים        Urban Decay, theBalm. Too Faced, אבל האריזות שהכי הכי שבו את ליבי הן אלה של Benefit! זה די ברור שמאחורי המותג עומדים אנשים מאד מאד יצירתיים, וההשקעה והמחשבה בעיצוב כל אריזה ואריזה ניכרת, עד כדי כך שמה שיש בתוכן הוא לגמרי שולי! האריזות נראות כאילו עוצבו בהשראת פרסומות משנות החמישים, הרבה וינטג' וברביות :) צאו לשיטוט קצר באתר שלהם, ומיד תבינו על מה אני מדברת!

בנפיט הוא מותג היי-אנד, כלומר נמצא על הצד היוקרתי יותר בסקלת המחירים (מחירי המוצרים נעים פחות או יותר בין 15$ ל-36$), והוא כולל שפע של מוצרי איפור נהדרים, מוצרים לטיפוח העור, ואביזרי איפור. המוצא הוא אמריקאי, אבל תוכלו למצוא אותו בחנויות ספורה, וגם בדראג-סטורס מסביב לעולם. לארץ המותג עדיין לא הגיע, אבל החדשות הטובות הן שניתן להזמין את מוצרי המותג ממש בקלות מ-lookfantastic הבריטי (המשלוח חינם).
שימו לב: בלוקפנטסטיק תראו שישנה הודעה האומרת שמוצרי בנפיט נשלחים רק ב-UK, אבל זה לא נכון, והם שולחים גם ארצה- פשוט תכניסו את המוצר הרצוי לעגלה, ואם במעמד ה-Checkout לא קיבלתן הודעה אדומה האומרת שלא ניתן להזמינו- אפשר בהחלט להזמין! 

המוצרים שלי - סקירה
מאז שנחשפתי למותג, היה לי ברור שאני רוצה ממנו עוד ועוד. הפעם הראשונה שהתחדשתי בבנפיט הייתה בכריסטמס של 2013, בעת ביקורי בלונדון. כשהגעתי לאחת מחנויות Boots מיד קלטתי אץ הדוכן הכי שמח בחנות, וניגשתי נרגשת עם חיוך מאוזן לאוזן, כמו ילד שנכנס לחנות ממתקים ואמרו לו: קח מה שאתה רוצה!
מי שקראה את ה-Haul המושקע שלי מלונדון יודעת שבגלל שרציתי להתחדש בכל המותגים שאין בארץ, הייתי צריכה לגלות איפוק, ולהגביל את עצמי בכמות הרכישות מכל מותג. הדוכן של בנפיט בהחלט בלבל והכניס אותי לדילמות, אבל המזל הוא שלבנפיט יש מארזים מהממים שכוללים כמה מוצרים בתוכם, כך שיכולתי להתנסות בהרבה, ולשלם מעט (טוב, לא כל כך מעט, אבל פחות :P)

הדוכן של בנפיט ב-Boots בפיקדילי סקוור - איך אפשר לבחור???

מארז Away We Glow 
* מי שקראה כבר את פוסט לונדון מוזמנת לדלג על סקירת הקופסה, אם כי כאן אני מפרטת יותר...

** את Away We Glow לדעתי כבר לא ניתן להשיג, אולם המטרה היא שתכירו כאן כמה מוצרים ואת הרעיון של הערכות. את כל הערכות של בנפיט תוכלו למצוא כאן. **


הערכות של בנפיט מעלפות אחת אחת. כל אחת מגיעה באריזה מגנטית מעוצבת בצורת ספר, צבעונית ומדליקה. 
ערכת Away We Glow שלי מכילה חמש צלליות (Passion Pearl, Peachy Sheen, Terracotta Satin, Steamy Copper, Deep Bronze), מברשת צלליות דו צדדית, סומק קורלי (CORALista) עם מברשת ייעודית אך לא באמת שימושית, מסקרה קטנה Bad Gal, ליפ גלוס ורדרד (Life on the A List), ושני שימרים נוזליים: High beem הבהיר, ו-Sun beem הזהוב. 

הצלליות והסומק CORALista
לצלליות פיגמנט טוב, הן מתקבלות בדיוק כמו בפלטה, כלומר- עדינות ורכות, ולכן אני אוהבת להשתמש בהן בימים שבהם אני מעדיפה לוק נקי, זוהר, ולא מתיימר. 
הסומק יפהפה בעל גימור סאטני מבריק. אני מאד אוהבת גוונים קורליים, אולם זה מעט בהיר מדי בשבילי, שימו לב שגם על עור בהיר הוא לא בולט יותר מדי, ולכן צריך להעמיס ממנו. בכל מקרה בסופו של דבר הוא משתלב יפה עם אותו האיפור הלא מתיימר בימים שבהם הפשטות שולטת. 
הקורליסטה בגודל מלא



ההיילייטרים הנוזליים - High beam ו- Sun beam
אחחח כמה נפלאים הם שני השימרים הנוזליים האלה. הם מגיעים באריזה הדומה ללק, עם אפליקטור כמו של לק, וכל שצריך לעשות איתם הוא לנקד מהחומר את האזורים הגבוהים שבפנים שאותם אנו מעוניינות להאיר, ולטשטש אל תוך העור. משום שהשימר גרוס כל כך דק, ההארה מתקבלת כל כך יפה וכל כך עדינה, עד שאי אפשר לנחש שמדובר באיפור, כאילו שהעור מבריק וזוהר, ככה בטבעיות.

- את ה-High beem, ה- Sun beam ושימרים נוזליים אחרים תוכלו למצוא בעמוד הזה. תוכלו לרכוש את המוקטנים (כמו בתמונה) בתוך הערכות, או את הגודל המלא ב-19.5£. 

הליפ-גלוס- Life on the A List

אחד הגלוסים האהובים עלי בכל הזמנים הוא ה-Life on the A List! אני אוהבת את הגוון הורוד-קורל הבהיר, אני אוהבת את השימר העדין שמעניק ברק מושלם ולא מוגזם, אני אוהבת את המרקם החלק והנעים על השפתיים, ואת הריח החינני :) שוב, למי שמחפשת גלוס יומיומי מחמיא- זו תהיה בחירה טובה. 

- את הגלוס לצערי כבר לא ניתן להשיג. (עדכון 29/4/16)


המסקרה - Benefit Badgal Lash Mascara

הציפיות שלי מהמסקרה הזו היו די גבוהות, גם בגלל ההייפ המטורף סביב המותג, גם בגלל המחיר, וגם בגלל ביקורות שנתקלתי בהן בעבר. כבר סיפרתי לכן בפוסט לונדון שהמסקרה הרגישה לי מאד יבשה כשפתחתי אותה, ואפילו חזרתי לאחד מסניפי Boots כדי לבדוק את המצב בטיובות אחרות - ומסתבר שכך המרקם אמור להיות. 

המברשת של המסקרה שמנמנה וצפופה, והסיבים שלה מסודרים כמו חיילים, בעצם מדובר במברשת סטנדרטית של פעם, בלי כל מיני המצאות, טריקים או חידושים. 
המברשת מוציאה כמות מדויקת של חומר (טוב בעצם החומר די יבש, אז זה כבר ברור לכן שיותר מדי חומר לא יוצא), ואזור הפקק המתברג נשאר נקי כל הזמן. 

ולתוצאות:


בגלל היבשושיות של החומר, הוא אינו עוטף את הריסים בצורה נדיבה, ולכן אני מרגישה שהמסקרה הזו פשוט לא נותנת לי מספיק. היא אמנם מפרידה יפה בין הריסים, מאריכה, ושומרת על המראה המעוגל, אבל עבורי המראה הזה עדין מדי ובקושי מורגש. טוב, בעצם זה משלים את הלוק העדין שכל הפלטה הזו מספקת בעצם... 
אגב, בעיה אחרת היא שנצפו מעט פירורים מתחת לעיניים במהלך היום. 

בשורה התחתונה- אם אתן בקטע של המראה הטבעי והעדין, אז המסקרה הזו יכולה להתחבב עליכן בקלות, אבל אם דרמה זה שם המשחק שלכן, דלגו על זו ונסו אחרות, אולי את המסקרה הבאה?

- לרכישת ה- Badgal הקליקו כאן 17.5£

מסקרה They're Real

המסקרה הזו נרכשה בגודל מוקטן לקראת סיום הטיול בלונדון, וממש עכשיו קיבלתי אחת חדשה במתנה ללידה מחברה טובה שביקרה לאחרונה באירלנד, ויודעת מה בנות באמת אוהבות :) 

לפי הפרסומים, זו המסקרה הכי נמכרת בבריטניה  (אחת נמכרת בכל 10 שניות!): על פי בנפיט היא מעבה, מאריכה, מעגלת וצובעת את הריסים בצבע שחור משחור, ואם אתן מחפשות מראה ריסים דרמטי, אז זו ה-מסקרה. 
למסקרה אפליקטור שמנמן וקוצני מפלסטיק, הסיבים הצפופים מאפשרים עטיפה יפה של כל ריס וריס בחומר, וגם הפרדה טובה. לאפליקטור ראש קיפודי עגול, שגם כן מסייע בהפרדת הריסים. בבנפיט ממליצים להשתמש בו כדי למשוך את הריסים שבפינה החיצונית של העין כלפי חוץ, כדי ליצור עיניי איילה גדולות. 



עכשיו HOLD IT!!! נא להרגיע את ההתלהבות! גיבוב כזה של שטויות לא שמעתי הרבה זמן. המסקרה הזו לא ממש מאריכה, ועיני איילה? אמממממ... לא נראה לי... מעגלת? לא רק שהיא לא מעגלת, היא גם בשיא כשרונה מצליחה להפיל את הריסים שעוגלו כל כך יפה בטרם ההנחה, ולישר אותם בחזרה. תגידי לי גברת מסקרה, אז בשביל מה אני צריכה אותך?! מראה דרמטי ב@#& שלי.  
שכבה אחת והריסים ישרים...
שכבה נוספת, אין שיפור דרמטי...
התייאשתי ועיגלתי... נגיד שעכשיו זה בסדר...

אין לי בעיה עם מסקרות שלא מעגלות או לא מספקות מראה דרמטי, אבל כן יש לי בעיה עם שיווק שקרי ומטעה, ופה אני כועסת על בנפיט. 

זהו, עבר לי.. ממשיכים:
החומר אכן שחור משחור, הוא קרמי ונמרח בקלות על הריסים. לא חוויתי עמה התפוררויות במהלך היום. 
המסקרה לא מתייבשת מהר, ולכן ניתן להערים שכבות ולבנות אותה, אבל אל תצפו לבנות יותר מדי, כי באיזשהו שלב כלום לא קורה. 

- את המסקרה תוכלו לרכוש בקישור הזה (19.5£).


את המוצרים הבאים קיבלתי במתנה מאותה החברה החכמה שלי : 

ברונזר Hoola
הברונזר הזה הוא אולי הברונזר הכי מפורסם בעולם. את הרכישה שלו דחיתי ודחיתי, כי באמת שברונזרים לא חסרים, אבל היה ברור לי שמתישהו גם אני אלך אחרי העדר ואתחדש לי באחד כזה (באותו מידה שאני מדרדרת אני גם מתדרדרת). כשהחברה שאלה מה אני רוצה במתנה, לא חשבתי יותר מדי :) 

ל-Hoola גוון מוקה יחסית כהה (גוון די סטנדרטי לברונזר שמשמש להצללות), יש לו גימור מט לחלוטין, שהוא הגימור המועדף עלי, משום שהוא נותן את ההצללות והשיזוף שנראים הכי טבעיים. 
יש לו מרקם מדהים של מייקאפ- פודרה, כלומר מרקם של פודרה שמרגישה כמעט קרמית, והבחנתי שהוא קצת סובל מנשורת, אבל בגלל שהוא שקוע עמוק בתוך הקופסה, זה ממש לא מפריע ולא מלכלך. הוא נותן הצללה נאה על הפנים, ככל שנטשטש יותר ההצללה תראה טבעית יותר, אולם בקלות ניתן ליצור גם הצללה דרמטית. 
כמו כל אריזות הסמקים של בנפיט, האריזה היא בעצם קופסה מקרטון קשיח, היא נסגרת באמצעות מגנט, ויש בתוכה מראה. היא מגיעה גם עם מברשת בתוכה שנחה לה על מן מגשית קטנה מפלסטיק, שמפרידה בין הברונזר למברשת. אגב, מאד מומלץ לשמור עליה, כיוון שידית העץ של המברשת תשרוט ותפורר את החומר.



למברשת ראש בחיתוך מלבני, שאמור להיות מושלם לקונטור, ולמרות שהיא לא נראית כך, היא מאד רכה ומלטפת. אבל עם כל הכבוד, בינינו, אפשר לוותר עליה. אולי זו רק אני, אבל אני ממש לא מתחברת למברשות הברונזר בצורה הזו. אני לא אוהבת את הקו החד והקשיח שהמברשת יוצרת על הלחי, ומאד קשה לטשטש איתה. לטעמי היא נחמדה רק להצללות בצידי האף.  

עם או בלי המברשת, הברונזר הפך בשנייה אחת להיות האהוב עלי, ודחק רק במעט את ה-Bronze Lights של Smashbox! 
- לרכישת ה-Hoola  הקליקו כאן (23.5£)

סומק Rockateur
עוד מוצר "עדר" הוא הסומק הזה, Rockateur, שנראה שבשנה האחרונה לא פסח על שום ערוץ יופי ביוטיוב (ואני עציץ אם זה לא היה תרגיל יח"ץ משומן היטב). נו, מה לעשות שאני נגררת... גם אותו ביקשתי, וקיבלתי!

אוקיי. לעצור הכל! אני חושבת שמצאתי את הסומק השימרי הכי מוצלח בשבילי! עזבו את העיצוב ההורס, במקרה הזה זה ממש לא חשוב, כי המוצר עצמו הוא פשוט תענוג צרוף! 
קודם כל, איך שפותחים את הקופסה חודר לנחיריים ריח של בושם פרחוני ודי נעים, ואני ממש לא מתה על מוצרי איפור מבושמים (אבל יש מצב שהוא יפריע לאלה מכן שרגישות לריחות). המראה המשובב של הסומק לא משאיר ברירה אלה לדחוף את האצבעות אל תוך הקופסא ולגעת בפלא :P 
לסומק מרקם דומה לזה של ה-Hoola, של פודרה המרגישה כמעט כמו קרם, ואכן, הפורמולה מכילה אבקה, קרם ונוזל שנאפו יחדיו ויצרו את המרקם המיוחד הזה, שגם גורם למוצר להיות יותר פיגמנטי. 

לסומק גוון ורדרד, ושזורה בו אבקת שימר מוזהבת, אשר מקנה לו גימור סאטני מבריק, ולא שימרי ומנצנץ יותר מדי (מודה שמזה קצת חששתי). פשוט גימור מושלם ומחמיא לעור. לכן אני גם חושבת שהוא יתאים במיוחד לעונת האביב או הקיץ, כי הוא ישתלב מאד יפה עם גוון עור המבריק משיזוף או ממשזף מבריק. 

כאמור, הסומק פיגמנטי, אני חושבת שהתוצאה על העור הרבה יותר כהה מהמצופה, והוא מטשטש ממש בקלות. בזכות התכונות האלה הוא מתאים במיוחד לבעלות עור בהיר עד מדיום, אבל אני לא חושבת שהוא יתאים למי ששזופה ממני (תמונה בהמשך). 

גם הסומק מגיע עם מברשת ייעודית בתוך הקופסה, והפעם - מאד אהבתי!   

למברשת הזו, שנראית כמו מטאטא של מכשפות, יש סיבים די רכים, אם כי החיתוך המדורג שלה גורם לה להיות מעט נוקשה, אבל החיתוך הזה מאפשר פיזור אחיד של החומר, והנחה שווה. קל מאד לטשטש איתה, והיא המברשת הראשונה שמגיעה בתוך אריזת סומק, שאני באמת משתמשת בה. 

- לרכישה - הקליקו כאן (23.5£).

ולא חשבתן שאשחרר אתכן בלי סווטשים!
בתוך הבית המואר באור השמש

באור שמש ישיר
וגם על הלחיים שלי...

* כדי להימנע לחלוטין מהסיכוי לתשלום למכס מומלץ שלא לעבור את ה-75$ לכל הזמנה (כולל המשלוח). 

*המחירים המוצגים להלן נכונים ליום פרסום הפוסט