החבילה הגיעה: הפעם מ-Cherry Culture - סמקים, ברונזרים ופודרת HD של NYX!

אם אני צריכה להצביע על מוצר איפור אחד שמשמח אותי במיוחד, הייתי בוחרת בלי להתבלבל בסומק. סמקים עושים לי טוב בלב. אני אוהבת אותם בכל הצבעים, ובכל המרקמים והסוגים. יש לי כמות סמקים שתספיק לי כנראה עד הפנסיה, ועדיין, המוצר הראשון שאני מתעניינת בו כשאני נכנסת לחנות, או משוטטת באתר קוסמטיקה באינטרנט, הוא הסומק. 
בעת כתיבת שורות אלה, אני מהרהרת לעצמי: כמה סמקים בחורה באמת צריכה? האם זה בכלל מעניין מישהו אם הלחיים שלי יותר ורוד בזוקה/ פוקסיה / עתיק / ורד / או ורוד בייבי??? כנראה שלא... אבל זה ממש לא חשוב לי, ואם אני רואה את ההבדל, אז מ'כפת לי מה אחרים רואים? 
והנה, כהוכחה, הגיעה אלי לא מזמן חבילה מ-Cherry Culture שהכילה לא פחות משבעה סמקים! (שניים קרמיים והשאר רגילים).

הגיעו: ארבעה סמקי אבן בודדים, דואו של סומק+ ברונזר, שני סמקים קרמיים ופודרת HD בתפזורת. 

סומק אבן NYX Powder Blush

סמקי האבן של ניקס מגיעים באריזת פלסטיק חמודה, הנסגרת בקליק (ממש חזק- ניתן לנשיאה בתיק בבטחה). המכסה של הסומק שקוף, כך שניתן תמיד לראות את הגוון מבלי לפתוח את האריזה.
ניסיתי ארבעה גוונים, והשתדלתי מאד לגוון בצבעים: 

Desert Rose

Desert Rose הוא גוון ורוד אדמדם, פיגמנטי מאד, צריך ממש מעט ממנו כדי ליצור הסמקה יפה. במבט ראשוני הוא אולי נראה מט, אולם קלוז-אפ יגלה לנו חלקיקי שימר זעירים, אשר משווים לסומק גימור סאטני זוהר ויפהפה, ולא מנצנץ בטירוף. בשל הפיגמנט החזק מומלץ לעבור אחרי ההנחה עם מברשת נוספת, נקייה, על מנת לטשטש טוב יותר. 
כמו רוב הסמקים היבשים של NYX, ניתן להבחין במעט נשורת (מה שידוע כ-Fall out) ולכן, לפני ההנחה על הפנים מומלץ להקיש על המברשת כמה פעמים כדי לגרום לגרגרי הסומק המיותרים לעזוב. המלצה זו תקפה גם לגבי שני הסמקים הבאים, ולגבי רוב הסמקים באופן כללי. 

Pinched
Piched הוא גוון ורדרד עם שימר זהב עדין. גם לסומק הזה יש פיגמנט טוב, והוא נותן הסמקה ורדרדה עדינה וזוהרת. הסומק הזה ישתלב בקלות עם כל לוק, נהדר במיוחד ליום יום, ולעונת האביב שבפתח. 

Copper

Copper הוא סומק כתמתם עם שימר עדין מוזהב. מחמיא במיוחד לעור שזוף, שרוצה להראות קצת יותר זוהר. אני מאד אוהבת סמקים כתומים, אני מרגישה אתם יותר נוח, והסומק הזה לא אכזב, והפך לאחד האהובים עלי כרגע.

Taupe

Taupe הוא סומק בגוון טאופי (כאילו דההההה), או חום-אפרפר, בגימור מט, ובעל פיגמנט מאד חלש. עכשיו תקום השואלת ותשאל: למה שמישהי תשים סומק אפור על הפנים? ואני שואלת את עצמי את אותה השאלה- לא ברור לי למה המוצר הזה נקרא "סומק", כי הדבר האחרון שניתן ליצור איתו זה הסמקה... 
לא, לא התבלבלתי, אני ידעתי את זה מראש. הזמנתי את ה-Taupe מכיוון שהוא היה נראה לי כגוון עם פוטנציאל לברונזר מעניין. ואכן, טאופ מתפקד לא רע בכלל כמחטב (ולא כברונזר משזף), והוא נהדר להצללות. משום הפיגמנט החלש שלו, ניתן ליצור איתו הצללה שנראית ממש טבעית, ובאמת, בואו לרגע נחשוב על זה: לצל גוון אפור- לא חום ולא כתום, גווני הברונזרים שבהם אנו משתמשות לרוב. ולכן, המוצר הזה בעל הגוון החום-אפרפר מקנה הצללה טבעית והגיונית, נראית-לא נראית. 
בניגוד לסמקים הקודמים, זה לא סובל מנשורת. 

והנה סווטשים של הסמקים בשתי תאורות שונות- מימין לשמאל: 
Taupe, Copper, Pinched, Desert Rose:  
בתוך בית מואר באור השמש
באור שמש ישיר
ב-Cherry Culture המחיר הרשמי של הסמקים הוא 6$, אולם תמיד יש עליהם הנחה וכרגע הם עולים 5$. 
לרכישה- הקליקו כאן (יש למעלה מ-30 גוונים לבחירה!)

סומק קרם- Rouge Cream Blush

סמקים קרמיים אני אוהבת במיוחד. אני לא יודעת למה אני כל כך מתרגשת כשאני פותחת אריזה חדשה של סומק קרמי, אבל זה פשוט ככה :)
את הסמקים הקרמיים של NYX כבר זמן רב שרציתי לנסות, והנה, סוף סוף הגיע הרגע. בלי לבלבל יותר מדי במוח- הם פשוט מעולים! ובכל זאת נבלבל קצת במוח: יש להם מרקם חלק שנמרח ממש בקלות, הם מאד מאד פיגמנטיים, ולכן צריך רק משיכת אצבע אחת כדי לקבל הסמקה טובה, הם נטמעים בקלות בעור, מטשטשים נהדר ונותנים הסמקה שנראית ממש טבעית, והם ממש זולים בהשוואה לסמקים קרמיים אחרים. 
החיסרון היחיד שלהם בעיני הוא הריח, שהוא לא כל כך נעים. 

Rose Petal

יש להודות ששני הסמקים שרכשתי די דומים אחד לשני: לשניהם גוון ורוד עתיק, כשה-Rose Petal מעט בהיר יותר מה-Tea Rose. 
 ה-Rose Petal ממש ממש דומה ל-Powder Pink האהוב עלי של Bobbi Brown היוקרתית, וזה פשוט מדהים לראות איך שני מוצרים שנותנים את אותה התוצאה נמצאים בשתי קצוות סקלת המחירים. 

Tea Rose

הסווטשיה: 

המחיר הרשמי של הסמקים הקרמיים ב-Cherry Culture הוא 6.75$, אולם גם הם נמכרים בהנחה, כרגע: 5.50$. 
לרכישה- הקליקו כאן (12 גוונים לבחירה). 

[  להסבר על השימוש בסומק קרמי- הקליקו כאן! ]

דואו ברונזר וסומק- Bronzer & Blusher Combo, Sunrise in Bali

בשיטוטי ב-Cherry Culture הדואו סומק-ברונזר של NYX לכד את עיני, ופשוט לא יכולתי להתעלם. אני כידוע מאוד אוהבת סמקים, וברונזרים הם חולשה אחרת, כך שלא נותרה לי ברירה... מתוך חמשת הגוונים המוצעים בחרתי ב- Sunrise in Bali לאחר חיפוש אינטנסיבי אחר סווטשים בגוגל. 

הסווטשיה: 
הדואו מכיל סומק ורוד מקסים עם חלקיקי שימר בזהב, והברונזר מכיל שימר מוזהב גם כן. הגימור של השניים מעט מנצנץ מדי לטעמי, אבל טשטוש טוב יכול להביא אותנו למראה שהוא זוהר ומחמיא. 
לברונזר גוון חום די כהה, ולכן הוא טוב להצללה (חשוב לטשטש טוב!), אבל הוא מומלץ במיוחד להנחה על הכתפיים ועל עצמות הבריח למראה עור זוהר ובריא בערבי האביב או הקיץ החמים, מראה שיגרום לחברות לקנא :P

אהבתי גם את האריזה הקומפקטית שמכילה מראה- מה שהופך את המוצר לנהדר לנשיאה בתיק לצורך רענון האיפור במלך היום. 

ב- Cherry Culture מחיר הדואו הוא 9$. לרכישה- הקליקו כאן (חמישה גוונים לבחירה).

 פודרה בתפזורת - HD Finishing Powder

פודרת ה-HD בתפזורת של NYX מככבת בערוצי ביוטי שונים ב- YouTube ונורא סקרן אותי לדעת עד כמה היא באמת טובה, אם בכלל. 
כשניסיתי אותה לראשונה נדהמתי מהמרקם החדש והלא מוכר- האבקה גרוסה כל כך דק, שהיא מרגישה כל כך קלילה, כמו אבק. פתאום פודרות דחוסות אחרות הרגישו לי מעט כבדות. 
היא שקופה לחלוטין, והטחינה הדקה שלה גורמת לה ממש להיעלם על העור, כמעט מבלי להשאיר עקבות. אני אוהבת שגם כשאני מניחה מוצרי הארה נוזליים או קרמיים, ומעליהם את הפודרה- הם עדיין נראים תחתיה ולא נבלעים, למרות שליתר עור הפנים היא מקנה מראה מט. 
יש לי עור שומני (כבר לא מאד שומני), והפודרה שומרת לי על המייקאפ שעות ארוכות. אני בדרך כלל מרגישה שאני צריכה לפדר שוב אחרי משהו כמו חמש שעות. 
משום שהיא מגיעה בתפזורת, אני לא ממליצה לקחת אותה בתיק לתיקון האיפור, אולם לאיפור בבוקר, לתחילה מרעננת של היום- היא לא פחות מנפלאה! מומלץ בחום!!!
את הפודרה הזו אני אוהבת להניח עם מברשת הפנים הדואו-פייברית מהערכה הלבנה של Real Techniques (ניתן לרכוש ב-iHerb), שמאפשרת לי הנחה ממש קלילה, מלטפת ולא עמוסה. 

ב-Cherry Culture הפודרה תעלה לכן 10$. לרכישה- הקליקו כאן

זהו! מספיק, לא? זו הפעם השנייה שאני מזמינה מוצרים של NYX (לקריאה על הפעם הראשונה), ואני חייבת לציין שאני פשוט מבסוטית מהמוצרים שלהם! האיכות בהחלט גבוהה, יש תמורה מלאה למחירים הזולים, ולכן אני כבר חושבת על ההזמנה הבאה :) אשמח לשמוע מכן על מוצרים של NYX שאתן הייתן ממליצות לי לנסות, ומה אהבתן והייתן רוצות לנסות בעצמכן! 

את המוצרים של NYX, כאמור הזמנתי מ-Cherry Culture. דמי המשלוח משם עשויים להיות מעט גבוהים כשמדובר במוצרים כבדים, אולם אחת לחודש-חודשיים הם נותנים קוד להנחה מפנקת, שדי מקזזת את דמי המשלוח (אני תמיד מעדכנת בעמוד הפייסבוק ובדף המבצעים כשיש הנחה כזו!). אם בכל זאת לא בא לכן להתאפק, או בא לכן להזמין ממקום אחר, השתמשו בכלי לחיפוש המותגים כדי למצוא קישורים לאתרים אחרים ששולחים את NYX ארצה. 

*המחירים המוצגים לעיל  נכונים ליום פרסום הפוסט

שבת שלום וחג שמייח :)