תעשו לי ריסים! סקירת מסקרות של מייבלין, מקס פקטור ולנקום

אחד ממוצרי האיפור שאולי עושים את ההבדל הכי גדול לפנים ולעיניים בכלל היא המסקרה. מבחינתי אם יש לי 30 שניות בלבד להתאפר, המסקרה תהיה המוצר היחיד שלא אדלג עליו בשום אופן. 

השוק מוצף באינסוף של מסקרות, כל אחת מבטיחה במינימום- ריסים של שטיח אדום. אז באיזה לבחור? על מה ללכת? על העממיות? על היוקרתיות? על העמידות? על המאריכות? או אולי על המעבות?
תכלס, אם אתן שואלות לדעתי- אין הבדל ממש דרמטי בין המסקרות, ואני מוצאת שבסופו של דבר, עם מרבית המסקרות אפשר להגיע לתוצאות מאד דומות. ההבדלים הם בניואנסים, אבל לפעמים הניואנסים האלה עושים עבור כל אחת מאיתנו את ההבדל. כל אחת תתחבר למברשת מסוימת, או לפורמולה כזו או אחרת, ונראה לי שלכל אחת כבר יש את המסקרה המועדפת עליה. 

בפוסט הזה תכירו מגוון מסקרות, כאלה שאולי שקלתן לנסות, וכאלה שאולי לא חשבתן עליהן כאופציה בכלל. לי כבר יש כמה מועדפות. בואו להתרשם בעצמכן, ואחר כך ספרו לי מה המסקרה המועדפת עליכן! 

חשוב! אני תמיד מעגלת ריסים לפני שימוש במסקרה! לכן אני לא שופטת האם מסקרה מעגלת, אלא האם היא שומרת על העיגול, או האם היא כבדה ו"מפילה" את הריסים שכבר עוגלו. לדעתי, כל מסקרה, גם זו שמתיימרת להיות הכי טובה והכי מעגלת, תראה הרבה יותר טוב אם תונח על ריסים שעוגלו מראש! 
[לקריאה על מעגל הריסים האהוב עלי- הקליקי!]

Maybelline Volum' Express the Mega Plush

מאד נדיר שאני נדלקת על מסקרה מהשימוש הראשון. בדרך כלל לוקח לי בין שבוע לשבוע וחצי להתרגל למברשת, וגם לפורמולה, שבדרך כלל רכה מדי, וזקוקה לכמה פמפומים של אוויר לתוכה, על מנת שתגיע למרקם האידאלי. 
עם המגה פלאש של מייבלין זו הייתה הפעם ראשונה שפתחתי מסקרה, הנחתי על הריסים, וסיימתי עם חיוך מרוצה! 

למסקרה מברשת פלסטיק עם סיבים קיפודיים צפופים, שמאפשרים הפרדה קלה בין הריסים. המברשת הזו, כמו מרבית המברשות של מייבלין, די שמנמנה, ולכן צריך להשתדל שלא ללכלך את העפעפיים כאשר עובדים איתה. אבל גם אם לכלכנו- זה לא נורא, כי המסקרה מתנקה בקלות בעזרת קיסם אזניים. 

מה שאני אוהבת בטיובות של מייבלין הוא שהמנגנון שלהן מאפשר הוצאה מדויקת של חומר על המברשת, אין צורך לנקות אותה מעודפים, והאריזה עצמה אינה מתלכלכת מעודפים כאלה. 

הפורמולה עצמה קרמית ורכה, והיא מחליקה בקלות על הריסים. ניתן לבנות שכבות ללא קושי. 

יתרון נוסף של המסקרה הוא, שלמרות שאינה מוגדרת כעמידה, היא מאד חזקה ועמידה, ואינה מתפוררת במהלך היום. 

ולתוצאות...



כמו שניתן לראות, המראה שמתקבל הוא של ריסים שחורים, המופרדים בקבוצות מסודרות, דרמטיים למדי, ונטולי גושים. יחד עם זאת, המסקרה שמרה על העיגול של הריסים, ואפילו הוסיפה מעט. 

ציון במדד הקריצות: 5 ;)

ניתן להשיג ב:  Life and Looks (הכי זול, כ-35 שקלים) Chemist Direct, all beauty, eChemist, ו-Feelunique, בכולם המסקרה תעלה פחות מחמישים שקלים.

Max Factor 2000 Calorie בגוון Black Brown

את המותג מקס פקטור אני מאד מחבבת. אני מחבבת את ההיצע הרחב של המוצרים, את המחירים העממיים, ורוב המוצרים שניסיתי היו די טובים - לא היסטריים, אבל טובים! 
כשהייתי בלונדון בכריסטמס שעבר, חיפשתי, בין היתר, מסקרה חומה. אני כבר לא זוכרת למה בחרתי דווקא בזו, אולי זה היה השם המשמין שלה שרמז על ריסים עבים ודרמטיים?

בכללי, מדובר במסקרה טובה מאד, אבל היא לא משוכללת כמו האחרות- זאת אומרת שלקחו פורמולה טובה, ושמו אותה באריזת מסקרה מיושנת הסובלת מכל הבעיות המוכרות: מברשת גדולה אולדסטייל שמוציאה יותר מדי חומר, וכתוצאה מכך נוצרת הצטברות חומר באזור המכסה, שמובילה בסופו של דבר לאריזה מלוכלכת. 

חיסרון נוסף של המסקרה הוא שהיא יותר שחורה מחומה, אז נכון שזה Black Brown אבל מה הטעם אם לא רואים את ה-Brown, אלא בתאורה ממש ממש בהירה??

ולתוצאות: 


בסופו של דבר, אני מרגישה שיש לי שליטה טובה במברשת, (לשליטה מירבית- כופפתי את הראש שלה) וניתן ליצור איתה בקלות ובמהירות מניפה נאה של ריסים מודגשים, מעוגלים ונטולי גושים. גם היום, אחרי שהיא פתוחה כבר מספר רב של חודשים, והפורמולה הסמיכה הסמיכה אף יותר, ניתן להגיע איתה לאותן התוצאות הטובות. למרות הבעיות של המסקרה- היא אחת האהובות עלי כרגע. 

מצב הפירורים: החומר מתחיל להתפורר רק אחרי המון שעות, לקראת סוף היום, לא משהו שצריך להתייחס אליו. 

4 במדד הקריצות שלי ;)

ניתן להשיג ב: allbeauty (הכי זול- כ-25.5 ש"ח), וב-Life and Looks (שם גם יש את ה-Black Brown).

Lancome Hypnose Drama
נכון, זו לא האריזה הסטנדרטית של המסקרה - זו אריזה מוקטנת שקיבלתי בערכה מפנקת של לנקום. 
היפנוז היא סדרת המסקרות המפורסמת של לנקום, והיפנוז דרמה היא אחת המסקרות המפורסמות בשוק. היא מומלצת במיוחד למי שמבקשת להעניק לריסיה מראה ריסים מלא ומודגש.



לאפליקטור של המסקרה צורה גלית, ויש לו סיבים קצרים וצפופים אשר אוספים כמות נדיבה של חומר, ומעבירים אותה אל הריסים. קל מאד לעבוד עם המברשת הזו, וליצור מניפה יפה של ריסים מופרדים. 
המסקרה אינה כבדה, ולכן מצליחה לשמור על עיגול הריסים, ולהדגישו אף יותר. יש לה גם ריח נעים, שזה עוד בונוס קטן. 
בעיה אחת נורא מרגיזה מצאתי במסקרה הזו: התפוררות, ובכוונה השארתי את הפירורים מתחת לעין, כדי שתבינו טוב טוב על מה אני מדברת:

התפוררות של מסקרה היא תופעה ידועה ומוכרת, וזה משהו שהייתי מצפה למצוא במסקרות זולות. הופתעתי מאד לגלות שמסקרה יוקרתית כזו לוקה בסעיף הזה, וזה ממש חמור לדעתי! אני מהאנשים שאוהבים "להתאפר ולשכוח"- אני בקושי בודקת את האיפור שלי במשך היום, כי אני כבר סומכת על עמידות המוצרים שאני משתמשת בהם. וואלה לא בא לי להסתובב עם מסקרה שמאלצת אותי לפקח על האיפור מדי שעה, כדי להיות בטוחה שהפרצוף שלי לא התלכלך. מצד שני אני מאד אוהבת את הביצועים שלה, ולכן לפעמים אני כן חוטאת ומתאפרת בה. 

3 במדד שלי הקריצות שלי (נקודה ירדה על המחיר, ונקודה נוספת על ההתפוררות).

ניתן להשיג ב-Chemist Direct וב-StrawberryNET
 
Maybelline the Falsies Volum' Express, Waterproof

את האהובה עלי ביותר שמרתי לסוף. 
אני מאד אוהבת את המסקרות של מייבלין, זה די ברור. הפולסיס הסגולה היא אחת המסקרות הכי מוצלחות שניסיתי, ומבחינתי היא לוקחת בכל סעיף: היא מדגישה, היא מאריכה, היא מעניקה מראה דרמטי וצפוף, שומרת על העיגול של הריסים, ואינה מתפוררת. כל אלה הופכים אותה למסקרה המושלמת בעיקר לאיפור ערב, ולכן זו המסקרה שבה אני משתמשת כשאני מאפרת לאירועים (בגרסה העמידה במים), וכולן מרוצות :) 
אגב, בסדרת הפולסיס יש כמה גרסאות של מסקרות, כולן מעולות, ונותנות תוצאות דומות. 
למסקרה מברשת פלסטיקית די רחבה, ולה סיבים פלסטיקים קיפודיים, צפופים ולא אחידים, שמאפשרים הפרדה טובה ועטיפת כל ריס בכמות נדיבה של חומר. במקל יש חריץ המאפשר את כיפוף האפליקטור (נוח במיוחד למאפרות, אבל לא רק), אלמנט שקיים ברבות מהמסקרות של מייבלין. 
עם כל האהבה שלי למסקרה הזו, אני מוכרחה להודות שלקח לי זמן להתרגל למברשת ולהבין איך לעבוד איתה בקלות, גם בשל הגודל שלה, וגם בגלל אותו החריץ שבמקל, שפוגע ביציבות המברשת, ומפחית מהשליטה בה. אבל אחרי שהתרגלתי לעבודה עם המסקרה, אני והיא לא נפרדנו!


אני אוהבת את המראה הדרמטי והכמעט מלאכותי שמתקבל איתה, אני אוהבת את העמידות החזקה שמונעת פדיחות, ויתרון נוסף שלה הוא שהיא אינה מתפוררת. 

4.5 במדד הקריצות שלי (חצי נקודה בגלל המברשת). 

את הפולסיס על גרסאותיה ניתן להשיג ב: feelunique, eChemist, Chemist Direct, ו-Life and Looks.

רוצות לקרוא עוד על מסקרות?
- לקריאה על ה-Rocket של מייבלין
- לקריאה על ה-Bad gal ועל ה-They're real! של בנפיט

נו נו, נשמע נשמע: מה המסקרה האהובה עליכן?

*המחירים המוצגים לעיל נכונים ליום פרסום הפוסט