ככה תנצלו את המבצעים: סרטון המלצות על איפור, מברשות ולקים מ-iHerb!


למבצעים כאלה מגיע פוסט וסרטון משלהם :) 
אייהרב מאד מאד מפנקים השבוע, ומציעים שתי הנחות מדהימות, בנוסף להנחה הנדיבה בקניה ראשונה!
שימו ♥, יש כפל (ושילוש) הנחות!!!

אלה ההנחות המחכות לכן באתר: 
♥ 20% הנחה על כל האיפור, אביזרי האיפור, הלקים ומסירי האיפור באתר!
♥ 10% הנחה נוספת בקניה ב-40$ או יותר
♥ 5-10 דולר הנחה בקניה ראשונה באתר עם הקוד: ZUZ128

המבצעים מתעדכנים אוטומטית, ההנחה על האיפור היא עד ליום רביעי ה-19/11/14, ו-10% ההנחה יהיו עד לסוף החודש

לאור הפינוקים הללו, אני רוצה לנסות ולעזור לכן להחליט מה כדאי לקנות, ולכן הכנתי לכן סרטון שכל כולו המלצות לקניות באייהרב! 
אני יודעת, אני יודעת, הסרטון יצא מאד ארוך (כחצי שעה!!!) אבל הוא מאד מקיף, ומכיל המלצות למברשות, לקים, איפור ומסיר איפור - לפי הסדר הזה, כך שתוכלו לדלג לחלקים המעניינים אתכן. 

רשימת כל המוצרים המופיעים בסרטון- בפייסבוק בקישור הזה.


כמובן שאתן גם מוזמנות לבקר בעמוד ה"הזמנות מ-iherb" כאן בבלוג, ולקרוא סקירות קודמות שלי על מוצרים מהאתר! 

*** אם ישנם מוצרים שאינם מופיעים בסרטון ואתן מתלבטות לגביהם- אני מזמינה אתכן לשאול אותי בתגובות, ואם ניסיתי- אני אומר לכן מה דעתי עליהם! 

♦ צפיה מהנה ונשיקות לכולן ♦