יצאתי לקניות :) ממתקים מ-MAC

אני רוצה לפתוח בווידוי שבטח ישמע לחלקכן די הזוי: הצלחתי להיות מאפרת כבר כמה שנים, ולעשות בסך הכל שתי קניות ב-MAC. את מספר מוצרי המותג שיש ברשותי ניתן לספור בעשר אצבעות. הזוי, נכון? 
איכשהו הצלחתי להתחמק מנפילה לבור העמוק הזה שנקרא מאק, אבל לא עוד... שעות של צפיה בסרטוני יוטיוב מעוררי תיאבון שברו אותי סופית, והתחלתי לפנטז על קולקציית האיפור החדשה שאני הולכת לבנות לעצמי... 
תראו, אני יכולה להגיד שהיה לי תירוץ, כי הקונסילרים המקצועיים שלי עמדו להיגמר... הייתי צריכה לחדש את המלאי, ומאפרות רבות המליצו בהתלהבות על ה-Pro Longwear של המותג. אבל האמת? כנראה שזה באמת היה רק עניין של זמן עד שגם אני אתמכר...

התמונה מתוך האינסטגראם שלי: MasksOffMasksOn@

בסיבוב הזה, מלבד קונסילרים, רכשתי גם ליפסטיקים, עיפרון שפתיים, וכמובן כמובן סומק, ואת כולם תכירו מקרוב ממש עכשיו! 

MAC Pro longwear Concealer

הפרו לונגוור הוא אולי קונסילר הדגל של מאק. הוא ידוע בשל יכולת הכיסוי הגבוהה שלו, ואולי במיוחד בזכות כושר העמידות שלו. 
את הקונסילר רכשתי בשני גוונים- האחד NC35 בעל גוון נייטראלי, כהה יחסית, והוא  מתאים לגוון העור שלי. השני, ה-NC15, הוא הבהיר ביותר מבין הגוונים הניטרליים של מאק, וערבוב בינו לבין ה-NC35 ייתן לי טווח גוונים רחב, שיתאים בעצם לרוב המאופרות שלי. 

מימין: NC15, במרכז: NC35, משמאל: ערבוב בין השניים- נותן קשת רחבה של גוונים
הקונסילר מגיע בבקבוק זכוכית עם משאבה- המשאבה אמנם מבורכת, אבל כל כך ברור לי שהבקבוק יתנפץ לי ביום מן הימים... שלומפרית כמוני כנראה לא תוכל להתחמק ממאורע שכזה...

הקונסילר נוזלי, מרקמו מרגיש כמעט כמו ג׳ל, הוא נעים מאד, חלקלק וקטיפתי למגע. 
יש לו כיסוי גבוה, אם כי אני דווקא לא חושבת שהוא מתמודד טוב עם כהויות, אלא מאפיר אותן, ולכן כשהוא בפני עצמו הוא מתאים רק לבנות שלא סובלות מעיגול עם שחורים מתחת לעיניים. במקרה של כהויות, מומלץ להשתמש במתקן גוון לפני. 
מבחינת העמידות- היא אכן מדהימה, והיפה הוא, שבקושי צריך לפדר את הקונסילר, אם בכלל, ובכך ניתן להימנע מהדגשת הקמטוטים שמתחת לעיניים.

מחיר: 111 שקלים, ניתן להשיג בכל חנויות מאק, ובאתר שלהם.

MAC Lipstick

כשבונים אוסף איפור ממאק אי אפשר להתחמק מהכנסת כמה ליפסטיקים לעגלה, אבל איך בוחרים???
למאק יש מבחר כל כך עצום של גוונים, מרקמים וגימורים, והאמת- זו הייתה אחת הסיבות שבגללה לא רכשתי מוצרים של מאק עד כה: המבחר הענק פשוט בלבל אותי, וגרם לי לעשות "אחורה פנה" אחרי דקה בחנות. 
אז בטרם הביקור בחנות, כאמור, צפיתי באינספור סרטוני יוטיוב, וחיפשתי המלצות וסווטשים לגוונים מנצחים. נרכשו שניים: Ruby Woo האדום, המככב בכל יוטיוב ואחותו, ו-Honey Love הורדרד-ניודי והנייטראלי. לשניהם גימור מאט.

Ruby Woo

MAC Ruby Woo
אני מכורה לשפתונים אדומים, זה לא סוד, ולמרות שיש לי לא מעט באמתחתי, ליפסטיק אדום ממאק היה מאד מתבקש... הגוון של הליפסטיק הזה הוא אדום קלאסי למדי, עם תת גוון כחול, (ולכן הוא גם מהמם במיוחד בשילוב עם חולצה או שמלה כחולה). הגימור שלו, כאמור, מאט לחלוטין- הכי מאט שיש, והמרקם שלו מאד מאד יבש. מעולם לא נתקלתי בליפסטיק כל כך יבש, שכמעט קשה למרוח אותו, כי הוא לא מחליק על השתפיים כמו שאנחנו רגילות. אבל בסופו של דבר, מקבלים גוון עצמתי, אטום, ומהפנט, שאי אפשר להסיט ממנו את המבט. 
הליפסטיק מאד מאד עמיד, ושרד עלי שעות ארוכות כולל שתי כוסות קפה, וסנדוויץ. 
מכיוון שהוא כל כך יבש, הוא גורם לשפתיים להרגיש יבשושיות, אז מי שלא יכולה להתרגל לתחושה כזו, תצטרך כנראה לוותר עליו. 
ודבר אחרון, לליפסטיק הזה, כמו ל-Honey Love שנדבר עליו עוד מעט, יש ניחוח נעים ומתקתק, אולי טיפה אגוזי, שבשבילי לפחות, משדרג את חוויית האיפור עוד יותר :) 

MAC Ruby Woo

Honey Love

MAC, Honey Love
היה לי מאד ברור שמלבד ליפסטיק אדום, אני ארכוש עוד אחד טבעי, שיחמיא לי אישית, כי משום מה נראה שאני כמעט נטולת ליפסטיקים כאלה. ההוני לאב הוא ליפסטיק כזה! הוא נראה בעל גוון חום- ורדרד, והוא מתקבל על השפתיים קצת יותר בהיר מאיך שהוא נראה באריזה, הרבה יותר נוטה לכיוון הורדרד- מאד עדין, ומאד... ניוד.
כאמור, לליפסטיק גימור מאט, אך הוא לא יבשושי כמו הקודם, ויש לו ניחוח מתקתק ונעים. הוא מתאים במיוחד להשלמת איפור עיניים כבד ודרמטי, או לאיפור יומיומי וקליל. בעצם.. הוא מתאים כמעט לכל מצב. אצלי אישית הוא כבר מככב, ואני לוקחת אותו איתי לכל מקום. 
MAC, Honey Love
מחיר הליפסטיקים: 90 שקלים. ניתן לרכוש מכאן.

MAC Lip Pencil, Naked

MAC Lip Pencil
כדי שמריחת אודם תראה הכי מושלמת שיש, מומלץ להצטייד בעיפרון שפתיים, אשר יסייע לנו להגדיר את גבולות השפה, ויתרום לעמידות הליפסטיק. את הרומן שלי החלטתי לפתוח עם גוון Naked הניודי בעל תת גוון אפרסקי, שיוכל ללוות ככה בכיף את ה-Honey Love, או כל ליפסטיק ניודי נייטראלי אחר.
לעיפרון פיגמנט טוב, אם כי זה מאד בהיר.  הוא קרמי אבל לא מדי, בדיוק במינון הנכון לעיפרון שפתיים, ומתקבל מאד מאט על השפתיים, שוב, כמו שהייתי מצפה מעיפרון שפתיים עמיד וטוב.

מחיר העיפרון: 88 שקלים, ניתן להשיג מכאן.

MAC Powder Blush, Peaches 

מוצר אחד ששוכב לי בראש כבר הרבה מאד זמן, הוא הסומק Peaches הזה של מאק. את הסומק ראיתי לראשונה בסרטון של סמנתה שרמן, ומאז הוא לא יוצא לי מהראש! כך שהוא בעצם נכנס אוטומטית לסל שלי :) 
לסומק הזה גוון אפרסקי (כשמו כן הוא), מאד בהיר, מאד מאד עדין, והוא נותן ללחיים הסמקה שנראית ממש טבעית. הוא יפהפה, מחמיא, וכמן ה-Honey Love, הוא הפך לסומק היומיומי שלי. אהוביייי.... :P 

Peaches אור ביתי מימין, ובאור השמש משמאל
מחיר הסומק: 126 שקלים, ניתן לרכוש מכאן.

* למאפרות שעושות כרטיס MAC PRO (בעלות של 180 שקלים לשנה), תינתן הנחה בגובה 35% בחנויות מאק.
** ניתן לרכוש חלק ממוצרי מאק מהאתר Brigette's Boutique שעושה משלוחים ישירות ארצה. גמי המשלוח אמנם גבוהים, אבל אם עושים קניה של כמה מוצרים- זה עשוי להשתלם מאד.

את כל המוצרים האלה הראיתי בסרטון ה-HAUL (הקניות) המטורף, שהעליתי לערוץ ה-YouTube שלי לא מזמן, אז אם טרם ראיתן, אתן יותר ממוזמנות! 


עד כאן להפעם, אני מקווה שנהניתן, ואני אשמח לקבל מכן המלצות למוצרים המנצחים שלכן ממאק!