קסם של כרית? על ה-Miracle Cushion, המייקאפ החדש של Lancôme

כמה מייקאפים בחורה באמת צריכה? טוב, אני לא יודעת איזה מן בחורות אתן, אבל אני אספר לכן כמה אני צריכה:
אני צריכה מייקאפ קליל ודקיק ליום יום- אחד בגימור מאט, אחד בגימור זוהר, מייקאפ יותר כבד, בעל כיסוי גבוה- לאיפור ערב, אחד בגימור מט, ואחד בגימור זוהר, מייקאפ פודרה לטאצ'-אפים במהלך היום, ביבי קרים, גם זה סוג של מייקאפ, אבל לימים עצלים, מייקאפ ליום עבודה ארוך, מייקאפ ליום עבודה קצר, מייקאפ עם SPF לימים בשמש, מייקאפ לארוחת שישי, ומייקאפ סתם בלי סיבה. אההה, וגם מייקאפ אחד בהיר כדי להבהיר את המייקאפים הכהים, ומייקאפ אחד כהה כדי להכהות את הבהירים... אז כמה ספרנו?
אני יודעת שאני מגזימה, אבל אני באמת מאד מאד אוהבת מייקאפים. מאד. וכשב-YouTube ישנו הייפ סביב מייקאפ חדש כלשהו, אני נורא נורא ארצה אותו לעצמי, במיוחד אם יש לו איזה "קטע" גימיקי חדש, שלא ניסיתי קודם. 
לכן, כשהציעו לי לנסות את ה-Miracle Cushion, המייקאפ הנוזלי החדש של לנקום, ישר קפצתי על ההזדמנות ואמרתי: כן!!!
המירקל קושן (או כרית הפלאים) של לנקום הוא מייקאפ נוזלי, המגיע באריזה קומפקטית, האידאלית במיוחד עבור אלה מאיתנו אשר אוהבות או צריכות את המייקאפ שלנו צמוד אלינו במהלך היום, לצורך טאצ' אפים- תיקונים לרענון האיפור. איך בדיוק זה עובד? מיד תגלו! 


מארזי ה"קוּשֶן" הם טרנד שמגיע אלינו מהמזרח הרחוק. אני זוכרת שלפני כמה חודשים ראיתי סרטון HAUL של ליסה אלדריג', שחזרה מקוריאה, והציגה מספר מוצרי איפור באריזות מן הסוג הזה. אז זה עוד היה נראה לי מוזר ולא ברור, ולכן אתן יכולות להבין את רמת ההתלהבות כשגיליתי שהטרנד הגיע סוף סוף גם אלינו. וטוב שכך, כי זה כל כך כל כך נוח! 

אז איך זה עובד?
בתוך האריזה העגולה שוכבת לה כרית-ספוגית, רכה רכה, הספוגה ורוויה במייקאפ הנוזלי. הכרית מבטיחה שהמייקאפ לא ינזל מהאריזה, והיא גם מאפשרת הוצאה מדודה של חומר ממנה.   


לפני שאספר לכן על ביצועי המייקאפ עצמו, בואו נלך קצת אחורה ונתרשם מהאריזה: 

כיאה ללנקום, גם הקנקן הוא חלק מהעניין: אריזת המייקאפ הנה עגולה, חלקה התחתון פלסטיק, וחלקה העליון מתכתי, מבריק כל כך, עד כדי כך שהוא יכול לשמש כמראה. האריזה מרגישה מאד בטוחה, והיא נסגרת באמצעות קליפס, הנפתח בלחיצת כפתור. 

בתוך האריזה תמצאו מראה גדולה (מאוד!) שמאד מאד נוחה לטאצ'אפים, שכן ניתן לראות באמצעותה את הפנים כמעט בשלמותם! 
עוד תמצאו באריזה כרית הנחה, שמרגישה מאד גמישה ואיכותית. אני מוצאת שהנחת המייקאפ איתה מאד נוחה: המייקאפ נמרח בקלות, בצורה אחידה, ובמהירות. אגב, כדי לשמור על הייגנה ומניעת הצטברות בקטריות, את הכרית אני ממליצה לשטוף אחת לשבוע במים וסבון, או לזרוק אותה למכונת הכביסה. 


בין הכרית לבין המייקאפ מפריד מכסה פלסטיק לבן, המבטיח את אטימות וניקיון המוצר. 

אז את האריזה, כפי שניתן להבין, מאד מאד אהבתי, נראה שדי חשבו שם על הכל, בלנקום, והיא אכן מאד ידידותית לנשיאה בתיק. אגב, מסתבר שהחלק הפלסטיקי הלבן אשר בו יושב המייקאפ, הוא בעצם מארז Refill, כלומר, שכאשר המייקאפ נגמר, ניתן לרכוש רק את אריזת הרי-פיל הלבנה, במחיר מוזל, ולהתקין אותה בתוך המארז החיצוני והיוקרתי שכבר יש לנו. LIKE! 

עכשיו בואו נדבר על המייקאפ עצמו! 
המיריקל קושן- כיסוי דק, קליל וזוהר
המייקאפ, כאמור, הוא מייקאפ נוזלי, מאד מאד קליל, והוא מתקבל מאד טבעי על העור: הוא מתמזג עם העור בצורה נהדרת, נראה כחלק ממנו, ומעניק לו מן זוהר וחיות, הודות ללחות שיש בו.
מצד שני, הוא מאד דק ורמת הכיסוי נמוכה, כך שאם יש לכן כתמים או אדמומיות לכסות- הוא לא יספיק. כך שמהבחינה הזו, הוא יתאים למי שיש לה עור נטול פגמים לתיקון.

המייקאפ מכיל SPF23, שזה נהדר, ומה שעוד יותר נחמד הוא שההגנה הגבוהה כלל לא מכבידה עליו.

המייקאפ מאד לחותי, ולכן יתאים מאד לבעלות עור רגיל עד יבש. בעלות עור שומני כשלי, יוכלו גם כן להינות ממנו, אך מומלץ מאד להשתמש בפריימר המתאים לעור שומני, ועדיף באחד כזה שמספק מראה מט, כמו ה-Stay Matt Primer של Rimmel. שמתי לב שבלי פריימר, המייקאפ לא החזיק עלי יותר מדי, ומאד הברקתי כעבור שעתיים. למזלי, היו לי גם המייקאפ וגם הפודרה שלי בתיק, שהצילו את המצב. פריימר מאד שיפר את העמידות עבורי, ובעזרתו המייקאפ מחזיק כמעט כל היום (אני כן עושה טאצ' אפ אחד עם פודרה במהלך היום).

גוונים וסוגיות אחרות:
הגוון שהתאימה לי הדיילת של לנקום הוא 02- Beige Rose, אשר מתמזג עם העור שלי די יפה, אם כי זה לא הגוון המושלם עבורי, כיוון שלמרות שנראה היה מושלם בתאורת החנות, באור השמש הוא נראה טיפה ורדרד- והעור שלי הוא צהבהב, לא ורוד.
Lancome Miracle Cushion 02 Beige Rose
עכשיו פה אני רוצה להעלות סוגיה:
באתר האמריקאי של לנקום, מופיעים לא פחות מ-11 גוונים של המייקאפ. לפי מה שאמרה לי הדיילת, לארץ הגיעו רק ארבעה, הממוספרים מ-01 עד 04. אני מניחה שלנקום העריכו מהם הגוונים שהכי "הולכים" בארץ, והחליטו על הארבעה שהחליטו, אלא שעבורי, שמעולם לא קרה לי שלא הצלחתי למצוא גוון מתאים של מייקאפ, אף אחד מהגוונים האלה לא התאים לי בדיוק.
03, שהותאם לי בהתחלה, התאים והחמיא לעור הפנים שלי, אולם היה כהה יחסית לצוואר, ונראה מצחיק. 02 היה נראה מושלם בתאורת החנות, אבל כאמור, באור השמש נראה קצת ורדרד ולא כל כך מתאים, 01 היה בהיר מדי.
זה בעיני נורא חבל, אני חושבת שיש כאן פספוס עם הגוונים, ואני חושבת שלנקום צריכים לשקול להביא גוונים נוספים כדי שרובנו נמצא את הגוון שיתאים ויחמיא לנו הכי הכי.
(ושמישהו ימציא כבר תאורת פארם שמחקה את אור השמש כמו שצריך!!!)

לגבי המחיר לעומת הכמות: אני חושבת שהכמות שמגיעה היא יחסית קטנה (14 גרם), והמחיר המומלץ לצרכן (235 שקלים לפני מבצעים) זהה למחיר מייקאפ הטיינט איידול של לנקום, שבו יש כמות גדולה הרבה יותר (30 מ"ל).

לסיכום, אני בהחלט חושבת שמדובר במוצר חדשני, כיפי,פרקטי, ונוח מאד לשימוש. אני מאד אוהבת את האפקט שהוא נותן לעור הפנים, אני אוהבת שהוא קליל, ומתאים לי לימים שבהם אני מרגישה שהעור שלי נראה טוב, ואני יכולה לוותר על כיסוי גבוה.
פחות אהבתי את מבחר הגוונים המצומצם, ואת המחיר, אם כי זה ישתנה בהתאם למבצעים בנקודות המכירה, וישנו הייתרון ברכישת אריזת המילוי המוזלת.

לסיום, אני משאירה אתכן עם שתי תמונות נוספות שלי עם המייקאפ, ועם סרטון סקירה והדגמה שעלה זה עתה לערוץ ה-YouTube שלי. So what do you think?