החבילה הגיעה! הזמנה כיפית מ-drugstore.com - עם חברת שילוח מצוינת ומשתלמת במיוחד!

הזמנות מ-Drugstore.com הפכו אצלי לדבר שבשגרה,  ובהחלט מדובר באחד האתרים המועדפים והאהובים עלי לרכישת מוצרי האיפור שלי. 
אם אתן מכירות, אתן ודאי יודעות שהאתר לא שולח ישירות ארצה, אבל הוא כל כך זול ומשתלם, שגם שימוש בחברת שילוח לא מחבל בכדאיות הקניה, ועכשיו שמצאתי חברת שילוח כל כך משתלמת, זה הופך את העניין להרבה יותר נגיש וזול!
אז בואו תראו מה כללה ההזמנה האחרונה שלי מ-Drugstore.com, ולא תאמינו כמה שילמתי על הכל! אהה, ויש גם הטבת בלאק פריידיי מטורפת בפנים!

קודם כל אני רוצה לספר לכן איך הזמנתי את החבילה הפעם.
עד עכשיו השתמשתי בשירותים המצוינים של חברות השילוח BUY2USA ושל Globeflight כדי להזמין את החבילות שלי מאתר הזה. אבל הפעם ניסיתי למצוא אופציה משתלמת יותר, ומצאתי את Ship My Deal, ששולחת את החבילות עם דואר רשום, וכך אולי מאפשרת עלות נמוכה יותר למשלוחים. 
החוויה עם שיפ-מיי-דיל הייתה ידידותית וקלה. מהרגע שנרשמתי  לאתר, וקיבלתי את הכתובת האמריקאית למשלוח החבילה, הכל עבר מהר, חלק ויעיל. שיפ מיי דיל שלחו לי מייל עם הסברים פשוטים בכל שלב: עדכנו אותי כשהחבילה הגיעה אליהם (תוך יומיים!), שאלו אותי אם ישנם שירותים נוספים שאני צריכה, כמו איחוד חבילות (בחינם) או צמצום החבילה למזעור עלויות המשלוח (בחינם), שאלו אם אני מעוניינת שיבדקו האם התכולה תואמת את מה שהזמנתי, והאם יש צורך לפצל חבילות שעולות יותר מ- 75$ כדי לחסוך עלויות במכס. 
לאחר מכן הם שלחו לי את העלות הסופית שלי, עם קישור לתשלום בפייפאל (15$ במקום 22$ ששילמתי למשלוח ימי עם BUY2USA ולוקח חודש הגעה). שילמתי, והחבילה יצאה אלי חיש מהר! קיבלתי מספר מעקב, והמתנתי כשבועיים עד שהדואר קרא לי לבוא לאסוף :) כיף!
וככה הכל היה ארוז בקפידה במעטפה:


וכך זה נראה מבפנים: 

אז מה בחבילה?

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser - פריימר לטשטוש נקבוביות


זו כבר האריזה השניה של ה-Baby Skin של מייבלין שאני רוכשת. מדובר באחד הפריימרים הנעימים, היעילים והזולים, שעושים עבודה פשוט נפלאה!
לפריימר מרקם סיליקוני חלקלק, הוא שקוף לגמרי ובלתי נראה על העור. 
הוא מכין את העור לקראת המייקאפ באופן מושלם, והוא מטשטש את הנקבוביות הפעורות שלי בצורה כל כך טובה, עד כי הן כמעט ונעלמות!
אני מרגישה שהוא נהדר לעור שומני, והמייקאפ עליו מחזיק ממש יפה לאורך כל היום (טוב, אולי עם טאץ׳ אפ אחד בפודרה). 
המחיר שלו פצצה: 5.39$, ואני ממליצה עליו בחום!!!
[לינק לרכישה]

Milani Baked Powder Blush, 02 Rose D'Oro


סומק אפוי של מילאני זה משהו שרציתי לנסות כבר הרבה זמן. הסמקים של המותג מככבים ביוטיוב, ותמיד נראו כל כך מפתים ויפהפיים. אז בחרתי להתחדש בגוון Rose D'oro שהוא מן ורוד- אפרסק, עדין ויפהפה. יש לו גימור מנצנץ אבל לא מוגזם, ולמרות שזה קצת הרתיע אותי בהתחלה, מצאתי שהוא התקבל על העור ממש יפה ונתן לו הברקה מעודנת ומחמיאה. 


הסומק מגיע באריזת פלסטיק מוזהבת ונאה, עם מראה ומברשת (לא מדהימה) בתא נסתר. הסגירה חזקה למדי, כך שכל אלה הופכים אותו לנוח לנשיאה בתיק.  


מחיר: 5.99$. [קישור לרכישה]

EOS Visibly Soft Lip Balm Sphere, Vanilla Mint - ליפ באלם וניל-מנטה


מה יש כבר לומר על EOS? הליפ באלמים דמויי ביצה ששיגעו את העולם ואחותו? אני אישית מכירה כמה בנות עם אוסף מאד מכובד של השפתונים, כן כן... מסתבר שהם גם הפכו לפריט אספנות. האמת, אפשר להבין את זה, עם הלוק הכל כך חמוד שלהם, והניחוחות המשגעים.

ז
הו ה-EOS השני שברשותי, הפעם רכשתי את זה הכחול, בניחוח ונילה-מנטה, ואני מאוהבת :) הריח שלו מאד מתקתק ועדין, הוניל הרבה יותר מורגש מהמנטה. הליפבאלם נמרח בקלות על השפתיים ונותן להן הרגשה נעימה וחלקה. הוא מכיל חמאת שיאה, וויטמינים C ו-E שהם נוגדי חימצון, וכל אלה יחד שומרים לנו על השפתיים לחות ורכות. 

המחיר שווה במיוחד- 2.99$ בלבד, וניתן לרכוש את השפתונים הללו במגוון של ריחות

L.A. Colors, 5 Color Metallic Eyeshadow, Desert Dune


כבר המון זמן שאני רוצה לנסות את L.A. Colors. מדובר במותג אמריקאי מאד זול, המחירים סטייל ביוטיקר, ואני שומעת מחמאות על איכות המוצרים מכל עבר. אבל אני לא יודעת עד שאני לא מנסה בעצמי, ולכן החלטתי להתחדש בפלטת הצלליות הזו של המותג, שנקראית Desert Dune, וכיאה לפלטה שנושאת שם מדברי, היא מכילה חמש צלליות בגוונים חמימים, שחשבתי שמאד יהלמו אותי בסתיו הזה :) 
הצצליות יושבות להן באריזת פלסטיק זולה (לא ציפיתי ליותר מזה מפלטה שעולה 2$), והן מגיעות עם אפליקטור ספוגי ומיותר. 
עכשיו, בעוד שאני יכולה לומר שהצלליות לא רעות, ואפילו יפות, יש לי כמה בעיות עם הפלטה הזו:
קודם כל, כפי שניתן להסיק משמה, ומהתמונה, מדובר בצלליות מטאליות ושימריות מאד. 
בפועל, כמו שניתן לראות בתמונת הסווטשים, לאחר שמסירים את השכבה העליונה והמנצנצת, אנו נשארות עם חמש צלליות שמבריקות רק במעט, והן כמעט על גבול המט.


אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה של השפרצת גליטר מעל למוצרי איפור- הרי זה מאד מטעה בסופו של דבר, ולאו דווקא מחמיא למוצר... 
אבל בשורה התחתונה, האמת היא שאני די מעדיפה את הצלליות שלי ככה, מאשר גליטריות, והפלטה היא הרבה יותר עדינה ויומיומית ממה שחשבתי שתהיה. 
הצלליות נמרחות ומטשטשות בקלות, הפיגמנט לא מהמדהימים שפגשתי, אבל כן הצלחתי ליצור איתן לוק סתווי עדין ומחמיא. 
יש באתר פלטות במגוון גוונים, זו כאמור  Desert Dune, וזה הלינק לרכישה. מחיר - 2$. 

Wet 'n Wild MegaLast Lip Color - שפתוני מאט עמידים


את שפתוני המט של Wet 'n Wild, עוד מותג עממי וזול, כבר זכיתי לנסות כשרכשתי ארבעה מהם בתאילנד - והתאהבתי. השפתונים הם סופר פיגמנטיים, מתקבלים אטומים לחלוטין, וכמובטח- בגימור מט משגע. הם עמידים מאד, ומחזיקים יפה על השפתיים כל היום. עלי לפחות, הם לא דהו בצורה לא מחמיאה. אגב, למרות הגימור המט, הם נעימים למדי על השפתיים ואינם מייבשים. 
הגוונים שבחרתי הם Bare it All הניודי ו- Cherry Bomb הערפדי וההורס, שניהם מושלמים! זו בעצם הפעם השניה שאני רוכשת את הגוונים הללו, כי את האחרים העברתי לאחותי שנדלקה עליהם, ולא יכולתי להשאר נטולת הליפסטיקים האהובים עלי לאורך זמן :) 

מימין: Cherry Bomb, משמאל: Bare it all

סווטשים ללא פלאש, באור השמש

סווטשים עם פלאש
אני חושבת שהשפתונים של Wet 'n Wild הם בהחלט ממוצרי הדראגסטור המוצלחים שקיימים בשוק, ואני מפצירה בכן להתחדש בלפחות אחד מהם! 
מחיר: 2.29$ (!!!) [קישור לרכישה]

זהו! עד כאן ההזמנה הכיפית שלי מ-Drugstore.com. בשורה התחתונה, כל הגודנס הזה עלה לי כ-42$ - כולל משלוח בתוך ארה״ב (5$), וכולל התשלום לשיפ מיי דיל (15$), כך שבכ-160 שקל התחדשתי בשישה פריטים שווים וכיפים :) 
עכשיו, שימו לב! אם אהבתן את כל מה שראיתן כאן, אז Ship My Deal החליטו לאפשר למי מכן שאין בבעלותה אמצעי תשלום בינלאומי, או שסתם לא מרגישה בנוח להזמין בעצמה מחו״ל, לרכוש את אותה החבילה בדיוק בעלות כוללת של 45$. את החבילה תוכלו לרכוש בקישור הזה

אבל, אם בא לכן להרכיב חבילה אחרת מהאתר, קחו כמה טיפים ששווים כסף!
* המשלוח בתוך ארה״ב יהיה חינמי אם תעברו את ה-35$ באתר. 
* ניתן להיכנס לאתר דרך EBATES  ולקבל 4% כסף בחזרה (+5$ במתנה אם זו הפעם הראשונה שאתן משתמשות באיבייטס). [קליק לפוסט הסבר על איבייטס]

טיפ אחרון לסיום, ואולי הכי חשוב בעצם: מי שתזמין דרך חברת השילוח Ship My Deal בבלאק פריידיי ובסייבר מאנדיי הקרובים, תוכל להנות ממשלוח של חבילות במשקל של עד חצי קילו (זה די הרבה איפור : ) ב-10$ בלבד!!!!!!!
וזה מה שקיבלתי מהם השבוע במייל: 


זהו! אני מקווה שנהנתן לקרוא, ומקווה שהפוסט גם יעזור לכן בצמצום עלויות המשלוח שלכן בבלאק פריידיי (היי, בכסף שתחסכו תוכלו לקנות עוד קצת איפור :P )