ביי ביי 2015- אלה היו נבחרי השנה שלי בביוטי!

מפחיד איך שעובר לו הזמן! איך, איך כבר הגענו ל-2016??? כשבראשי עוד חקוק אותו ערב רחוק של סילבסטר 1999, כשישבנו בסלון וחיכינו עצורי נשימה לראות האם כל מחשבי העולם יקרסו או יצליחו לדלג לשנת 2000 בשלום? איך כבר 2016??? 
לסכם חצי חיים מאז אותו הסילבסטר יהיה כמעט בלתי אפשרי עכשיו, אבל אני בהחלט יכולה לסכם לכן את מה שעבר עלי בשנה באחרונה... טוב... רק בתחום האיפור... טוב, כדי לא לחפור יותר מדי נדבר רק על המוצרים הנבחרים, ככה נסגור שנה ונפתח חדשה ברוח טובה, לא ככה?
אז קבלו אותם: 

נבחרי השנה שלי בתחום הביוטי לשנת 2015


פריימר פנים

החלטתי לספר לכן על נבחרי השנה שלי פחות או יותר לפי הסדר בו אני מתאפרת, ולכן ראוי לפתוח בפריימר השנה שלי. 
השנה אהבתי מאד מאד שני פריימרים לפנים, את ה- Nude Magiqe Blur Cream המוסי של לוריאל, ואת ה-Baby Skin של מייבלין. אבל כללי המשחק מחייבים אותי לבחור רק אחד, ולכן אני הולכת על השני. עובדה, שרק לאחרונה רכשתי אחד חדש

לפריימר של מייבלין מרקם סיליקוני, הוא שקפקף ובלתי נראה על הפנים בכלל, כך שניתן להניח אותו בפני עצמו ללא שום דבר מעל. הוא מחליק את עור הפנים, מטשטש נקבוביות באופן כמעט מושלם, ומהווה בסיס מצוין למייקאפ, שיחזיק עליו מעמד הרבה יותר טוב לאורך שעות ארוכות. 
הוא מתאים לכל סוגי העור, והבונוס הוא שהמחיר שלו ידידותי לכל כיס :) 
מצאתי לכן אותו ב- Feelunique, ב-8£ לפני הנחות (משלוח חינם לקונות ב-10£ באתר). 

מייקאפ

השנה זכיתי לנסות שלל מייקאפים חדשים, מכל קצוות המחירים, אבל אף אחד מהם לא הצליח לקנות את ליבי כמו המייקאפ הזה, שבו אני משתמשת כבר כמה שנים באדיקות: המייקאפ הנוזלי של EX1. זהו מייקאפ בעל כיסוי בינוני-גבוה, אך הוא יחסית קליל, והגימור שלו כמעט זוהר. פשוט מקנה לעור מראה יפהפה, שאי אפשר שלא להתאהב.

הגוון שלי הוא F300. 
גם המחיר שלו נהדר  12.5£ (כ-70 שקלים), ומצאתי לכן אותו ב-lookfantastic (משלוח חינם). 

BB קרים

המוצר שכבש את לבבות העצלניות שמחפשות קיצור דרך, ומרוויחות לחות + גוון באותו המוצר, ולפעמים אף יותר מכך, הוא ה-BB Cream. אתן כבר יודעות שה-BB  של גרניה לעור שמן הוא אחד המוצלחים בעיני, אבל השנה זכיתי להכיר אחד חדש, שהוא לא פחות ממדהים, וכולו כחול לבן!

ה-BB המנצח שלי ל-2015 הוא ה-BB של SeboCalm! הוא מלווה אותי צמוד צמוד בחצי שנה האחרונה, ומשמש אותי כמייקאפ לכל דבר, פשוט בגלל שרמת הכיסוי שלו היא בינונית פלוס, ואף ניתנת לבנייה, ויחד עם זאת, הגימור חי, זוהר ויפהפה! הוא מצליח להפוך את העור המשועמם שלי לאחד כזה חתיכי ומלא חיות, והגדולה היא, שהוא מצליח לעשות את זה ועדיין להקנות לעור מראה טבעי לחלוטין! יחד עם זאת הוא מספק לחות טובה לעור, ואצלי הוא מחזיק שעות ארוכות מבלי להעלם, להבריק או לנזול לכל הכיוונים. אני מאוהבת, ואני אפילו יכולה להגיד שמכל מוצרי השנה שלי שתראו בפוסט הזה, הוא הוא מוצר השנה שלי, תגלית השנה שלי ואהבת השנה שלי ביחד! 
הגוון שלי הוא Light Beige 015. 
את ה-BB של סבוקאלם תוכלו למצוא בפארמים ובבתי המרקחת. 

קונסילר

מאז שגרניה החליטו לגנוז את הקפאין רול שלהם, ותקופת האבל שעברתי, נאלצתי לנסות קונסילרים אחרים, בתקווה למצוא אחד שיצליח לאחות את ליבי השבור. 
מצאתי אותו אצל NARS. עכשיו, מה בעצם אני צריכה מקונסילר? א׳- שיעניק לעור שמתחת לעיניים מראה אחיד, טבעי, מואר ויפה, ואם ישנן כהויות - שיעשה שיעלמו. ב׳- שיהיה עמיד ולא יתכנס לי בכפלים האלה שמתחת לעין. ג׳- שלא ירגיש לי כבד. 

את כל אלה מספק לי ה-Radiant Creamy Concealer של NARS. לקונסילר הנוזלי הזה רמת כיסוי גבוהה, הוא קרמי ונוח לעבודה, כשהוא מטושטש יפה בעור הוא ממש בלתי נראה, והוא מחזיק מעמד שעות על גבי שעות. המלצתי עליו לכל חברה ולקוחה בעלות כהויות ושקיות מתחת לעיניים, וכולן מרוצות. הוא בהחלט לא קליל כמו הרול של גרניה, הוא הרבה יותר סמיך, אבל זה לא מורגש על העור, ובסך הכל הוא מאד נוח. 
הגוון שלי: Ginger - מתאים לגוון המייקאפ שלי, ואני מתכננת לקנות גוון אחד יותר בהיר, כדי שיספק לי גם אפקט של הארה מתחת לעין. 
מצאתי אותו ב-lookfantatic ב-22£ (משלוח חינם). 

היילייטר נוזלי


אחד ממוצרי הדגל של כל הזמנים אצלי הוא ה-Lumi Magique Primer של לוריאל. מדובר במוצר הארה כל כך יפה, שמבחינתי הוא פשוט חובה לכל אחת!
הלומי מג׳יק פריימר הוא בעצם נוזל הארה (מגיע באריזת משאבה), וניתן להשתמש בו בדרכים שונות לשדרוג מראה עור הפנים/ האיפור: ניתן הניח אותו כבסיס למייאקפ, ואז הוא גורם לעור להראות זוהר יותר. אני מעדיפה לערבב אותו עם המייקאפים בגימור מט שלי, כדי להקנות להם גימור יותר זוהר וטבעי. יחד עם זאת, עצם הערבוב איתו, הופך כל מייקאפ סמיך למייקאפ הרבה יותר קליל ונוח לעבודה. 
ניתן להשתמש בו גם כהיילייטר נוזלי, ולהניח ממנו טיפה על עצמות הלחיים למשל, לקבלת הארה והברקה עוצרת נשימה, שפשוט אין סיכוי להתעלם ממנה. כל כך יפה שבא לבכות! 
מוצר חובה!!!
מצאתי לכן אותו ב- eBay בכ-75 שקלים. 


פודרה


פודרת השנה שלי הייתה ללא ספק הפודרה בתפזורת של KIKO. היא שקופה להפליא, לא משאירה שום עקבות על הפנים, וזה חשוב במיוחד כשעובדים עם מייקאפים בעלי גימור זוהר, שאנחנו רוצות שימשיכו להראות זוהרים, אבל שהתחושה ה״רטובה״ תעלם מהפנים. אז הפודרה הזו עושה בדיוק את זה: היא מקבעת בצורה נפלאה, נותנת תחושה של מראה עור מט, אבל עדיין שומרת על הזוהר של האיפור שמתחתיה. 
לצערי אין אפשרות להזמין את הפודרה הזו ישירות ארצה, ולכן הכניסו אותה לכל Wish List שלכן מהחברה או בן המשפחה הבא שיסעו לארה״ב או לאירופה, או הזמינו אותה מהאתר הבריטי של KIKO, והשתמשו בחברת שילוח (אני ממליצה על Globeflight). 
מחיר: 11.90£. 

ברונזר


כל מי שעוקבת אחרי בפייסבוק או ביוטיוב יודעת, שהברונזר שבו אני הכי אוהבת להשתמש הוא ה-Hoola של benefit, ולכן זו לא צריכה להיות הפתעה לאף אחת שזהו הברונזר הנבחר שלי ל-2015. לברונזר גוון מוקה-קר, ולכן הוא מאד מתאים להצללות (אין לו את הגימור הכתמתם המעצבן ולא קשור הזה שמאפיין הרבה ברונזרים). הוא מאד עדין, אך ניתן לחיזוק ובניה, כך שבעצם הוא יכול לעבוד עם כל גוון עור. 

נכון, הוא לא זול, אבל כהשקעה שנתית או דו שנתית, הוא יותר משווה את זה! אהה, ונוסיף לזה את העובדה שאי אפשר לעמוד בפני המתיקות של האריזה:) 
מצאתי לכן אותה ב-lookfantastic ב- 23.5£ (נכון, כתוב שהם שולחים את המוצר רק בתחומי בריטניה, אבל זה לא נכון! תוכלו להזמין אותה בכיף ארצה, המשלוח חינם!) 


סומק

אהבתי לסמקים לא יודעת שובע! אני מאד מאד אוהבת להתחדש בהם, ולנסות אותם בכל הגוונים, המינים והסוגים. הבחירה בסומק האהוב לא הייתה פשוטה בכלל, וההתלבטות הייתה קשה. בסוף הלב עשה את שלו ואמר לי ללכת עם Liberte של NARS, שהוא סומק כתמתם בגימור מט. יש לו פיגמנט ונוכחות מעולים, הוא נוח מאד לעבודה וקל לטשטוש, והוא התאים לרוב מראות האיפור שלבשתי השנה (טוב, כי הוא מחמיא מאד לגוונים טבעיים וחומים, ואלה הגוונים שאני עוטה על עצמי רוב הזמן). 

מצאתי אותו ב-StrawberryNet ב-116.5 שקלים (משלוח חינם). 

היילייטר

נכון שדיברנו על ההיילייטר של לוריאל, אבל עכשיו נדבר על היילייטר בפורמולת אבן. ההיילייטר שכיכב אצלי השנה (ונפרדתי ממנו מבעוד מועד עקב התרסקות קשה שממנה הוא לא הצליח להתאושש) הוא ה-Mary Lou Manizer של theBalm.

זהו אולי ההיילייטר המדובר בעולם, וזה שמוזכר הכי הרבה בבלוגים ובערוצי הביוטי, ולא בכדי. מדובר בהיילייטר עוצמתי בגוון שמפניה, המקנה לעור ברק וזוהר שאי אפשר להתעלם מהם. האם הוא היילייטר יומיומי? רק אם את אמיצה, כי הוא ממש לא ״טבעי״, אבל אם בשדרוג איפור ערב חשקה נפשך- הוא האחד!

אגב, הוא מהמם גם בתור צללית על כל העפעף, וגם בתור צללית הארה לזוית הפנימית של העין, כך ששימוש בו יהיה לך בכל מקרה. 
מצאתי אותו ב-feelunique ב-17.5£ לפני הנחות (משלוח חינם). 

גבות

זו לגמרי הייתה השנה של הגבות. אם זה באינסטגרם, ביוטיוב או בבלוגיספרה, הגבות קיבלו מקום של כבוד! 
מוצר הגבות שלגמרי שידרג את משחק הגבות אצלי הוא ללא ספק ה-Brow Wiz של אנסטסיה בברלי הילס! מדובר בעיפרון עיניים דקיק דקיק, שכמעט מאפשר שרטוט של שערה שערה. הפורמולה שלו כזו יבשושית, בדיוק במידה הנכונה למוצר מעין זה, והוא עמיד ואינו נמרח במהלך שעות היום. העיפרון מגיע בקשת רחבה של גוונים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המתאים לה ביותר, ולקבל מראה גבות מלא, אך טבעי ולא ״עשוי״. 

העיפרון הוא אוטמטי (מסתובב) ומאד נוח לעבודה. הוא מגיע עם מסרק גבות מצדו השני, מסרק גבות מושלם, המקנה לגבה מראה טבעי אף יותר בסיום מריחת החומר. 
מצאתי אותו ב-Beauty Bay ב-21.60$ (משלוח חינם לקונות ב-23$). 

*לקראת סוף השנה מצאתי לעפרון של אנסטסיה דיופ כמעט מושלם מ-BH Cosmetics. העפרונות מאד מאד דומים מבחינת הפורמולה והאריזה, אלה שהדיופ הרבה יותר זול. מכיוון שאני משתמשת בו רק שבועיים, אני ממש לא יכולה להכתיר אותו כמוצר השנה. החיסרון של BH cosmetics הוא בהיצע המצומצם של הגוונים, ובאריזה האוטומטית הלוקה בחסר, אשר לא מצליחה להחזיק את החומר כמו שצריך, ואם לא שמים לב הוא מחליק ונופל. אז מבחינת האיכות - אנסטסיה בהחלט לוקחת. אבל אם אתן מחפשות משהו מאד דומה אך יותר זול, נסו את זה של BH Cosmetics

פריימר לעיניים

כאן תרשו לי טיפה לרמות, כי ישנם שני פריימרים שמאד מאד אהבתי השנה ואני לא יכולה לשלא להזכיר את שניהם. 

מבחינה מקצועית, כשאני מאפרת אחרות, ההעדפה הברורה שלי הייתה ל-Eye Base Primer של KIKO, שהוא חזק בטירוף, ויגרום לצללית שעל עין המאופרת להחזיק מעמד כמות שהיא כל האירוע ועד הבוקר! (לא ניתן להזמין ישירות, תוכלו להזמין מהאתר הבריטי של KIKO ולשתמש בחברת שילוח, אני ממליצה על Globeflight). מחיר: 6.90£. 

בתיק האיפור היומיומי האישי שלי כיכב לא אחר מאשר ה-Shadow Insurance של Too Faced בגוון Original, שהוא פריימר קרמי קליל ושקוף, מאד נעים לעבודה, והכי חשוב, שומר על הצלליות שלי במקומן כל היום. 

השנה למדתי טריק איפור חדש, והוא, שימו לב כל בעלות הקמטוטים מתחת לעיניים: למרוח מעט פריימר צלליות באזור הקמטוטים, ורק מעליו להניח קונסילר. זה ימנע מהקונסילר שלכן להתכנס בין כפלי העור. 
הפריימר של טו פייסד הוא מושלם לשימוש הזה, כי הוא מאד מאד קליל, ולכן לא מכביד על האזור העדין הזה שמתחת לעין, והוא בהחלט עושה את הטריק :) 
מצאתי אותו ב-Beauty Bay ב-21.10$ (משלוח חינם בקניה באתר ב-23$).

צלליות


אוווווו בכמה צלליות התחדשתי השנה..... בואו נגיד שבגזרה הזו בזבזתי לא מעט, והתחדשתי בהרבה! אבל ישנה פלטת צלליות אחת, כזו שאני חוזרת אליה שוב ושוב, ואני אוהבת אותה מעמקי נשמתי, והיא ה-Chocolate Bar של Too Faced. מבחינתי היא עקפה בסיבוב באלגנטיות מוחלטת את כל הנייקדיות של Urban Decay, ואם את מישהי שזקוקה לפלטה אחת שיש בה הכל- אז היא האחת!
בפלטה 16 צלליות ריחניות מקקאו (אני מעולפת בכל פעם שאני עובדת איתה), איכותיות ופיגמנטיות, חלקן בגימור מט, חלקן בגימור סאטן מבריק וחלקן שימריות. יש בה לא פחות משלושה גווני מעבר, והצלליות נוחות לעבודה וקלות מאד לטשטוש. הן מתאימות הן ליצירת מראות איפור קלילים ויומיומיים, והן ליצירת מראות איפור דרמטיים ומרשימים. עם אריזת הפח דמוית השוקולד של הפלטה  הזו, אי אפשר שלא להתאהב! 
ניתן להזמין אותה מהאתר הרשמי של Too Faced, יש להשתמש בחברת שילוח


עפרון עיניים

עיפרון עיניים בעיני הוא לא מוצר סקסי ומרגש, אם כי יש לו תפקיד חשוב בשדרוג והשלמת מראה האיפור! אבל אם נשתמש באחד בעייתי, כזה שלא עמיד ומרבה להמרח, במקום לשפר, הוא עלול להחריב לנו את כל הלוק. 

לכן, כשמצאתי את העיפרון של Pacifica בגוון Bare, הבנתי שהגעתי אל הנחלה :) מצאתי את העיפרון הניודי המושלם, כזה שישדרג לי את מראה האיפור, יאיר ויפתח לי את העיניים, וגם יחזיק מעמד כל היום. אני סומכת עליו בעבודתי המקצועית, ומבחינתי- החיפוש פסק.
מצאתי אותו ב-iHerb ב-11$ (משלוח בין 4$-6$). 

אייליינר

אני באמת מצטערת, אבל מוצרי KIKO מככבים פה בפוסט, ואני יודעת עד כמה מתסכל זה לשמוע על מוצרים שלא פשוט להשיג אותם (אבל היי, ככל שאעזור לכן לבנות עגלה יותר גדולה בחנות הבריטית של המותג, כך גם ההזמנה ועלות המשלוח יהיו שווים ומשתלמים יותר :P )

האייליינר שהכי אהבתי לעבוד איתו השנה הוא ה-Ultimate Pen של KIKO, שהוא אייליינר טוש עמיד. אהבתי אותו בגלל העיצוב המושלם של האפליקטור, שנוח מאד לעבודה, וליצירת הכנף המחודדת, אהבתי את הפורמולה הנוזלית שמחליקה בקלות על העור, ולעולם אינה מתייבשת, אהבתי את הפיגמנט הנאה- מדובר בשחור שחור, בדיוק כמו שאייליינר צריך להיות, ואת הגימור המעט מבריק שלו. בשורה התחתונה- זהו האייליינר הנוזלי שהיה לי הכי נוח להשתמש בו EVER. 
היתרונות הגדולים שלו הם הפורמולה שאינה התייבשה במשך כמעט שנה (!!!) והאפליקטור שלא שינה את קשיחותו או צורתו ולו במעט! 
אז גם במקרה של האייליינר- תוכלו להזמין אותו מהאתר הבריטי של KIKO ולהשתמש בחברת שילוח (אני ממליצה כאמור על Globeflight). 
מחיר: 6.90£

מסקרה

יש לי אולי 20 ויותר מסקרות פתוחות בשימוש. אני פשוט מאד אוהבת לנסות מסקרות חדשות, ולהתפעם מביצועיהן :) אבל מאז שניסיתי את המסקרה הזו, אני לא מנסה אף אחת חדשה, ולא משתמשת בשום מסקרה אחת לסירוגין, כמנהגי. 

זוהי ה-Roller Lash Mascara של בנפיט- המסקרה באריזה היפהפיה שראתה אור בשנה האחרונה, ומבטיחה לספק ריסים מעוגלים ויפים. 
ההתאהבות לא הייתה מיידית: גם לזו כמו לכל האחרות, הייתי צריכה לתת כשבועיים עד שהפורמולה הגיעה למצב האידאלי מבחינתי, ולאחר שחיכיתי ככה בסבלנות, התרשמתי מביצועיה מאד ומאז אנחנו לא נפרדות!
המסקרה מאריכה מעט את הריסים, מפרידה יפה ומדגישה אותם בסטייל, לא בהגזמה, אבל בהחלט מעניקה להם נוכחות, והכי חשוב, היא משאירה את הריסים מעוגלים כלפי מעלה, ואם עיגלנו את הריסים לפני, היא לא מפילה אותם בחזרה, כמו שרוב המסקרות עושות. פשוט נהדרת!
מצאתי אותה ב-Lookfantastic ב-19.50£ (נכון, כתוב שהם שולחים את המוצר רק בתחומי בריטניה, אבל זה לא נכון! תוכלו להזמין אותה בכיף ארצה, המשלוח חינם!)

ליפסטיק

גם ליפסטיקים יש לי בשפע, אבל כשחיפשתי את האחד שאני רוצה להכניס לפוסט הזה, לא היה לי ספק: הכוכב שלי השנה היה ללא בפק ה- Ruby Woo  של  MAC! זהו ליפסטיק בגוון אדום אמיתי, עמוק ועז (נוטה טיפה לכיוון הכהה), והוא בעל גימור מט לחלוטין, המקנה לשפתיים מראה כאילו הן עטויות קטיפה. 

הוא לא זוכה בתואר הנחשק בגלל הפורמולה: הוא אמנם מאד עמיד, ומצליח לשרוד גם אוכל, אבל אני מרגישה שאחרי כמה שעות הוא נותן תחושה יבשושית ולא כל כך נעימה לשפתיים, ואז הוא גם מתחיל להתפורר, ולכן צריך אותו תמיד בתיק לטאצ׳-אפ. הוא זוכה בתואר פשוט מכיוון שהוא הליפסטיק הכי הכי יפה שלי, ואין פעם שאני לובשת אותו, ולא מקבלת המון מחמאות- הוא אחד כזה שאין מצב להתעלם ממנו. לכן מבחינתי הוא כוכב :) 
ניתן להשיג בחנויות מאק ובאתר (92 שקלים). 

אביזרים
אי אפשר לדבר על נבחרי השנה באיפור מבלי להזכיר כמה אביזרים שכיכבו אצלי השנה. אני בטוחה שאתן יודעות שיש באמתחתי המווווווון אביזרי איפור, ואני אוהבת כמעט את כולם עד מאד, אבל היו שישה שמאד בלטו בשימוש אצלי בשנה האחרונה, ואני אוהבת אותם טיפה יותר מכל השאר :) אז בואו נכיר גם אותם: 

למייקאפ, קונסילר ויתר הרטובים


הכוכבת הבלתי מעורערת של השנה שלי היא האחת והיחידה: ספוגית ה-BeautyBlender! לא הייתה פה בכלל התלבטות, ולא הייתי צריכה לחשוב מה להכניס בקטגוריה הזו, כי הספוגית הזו היא לא פחות ממדהימה!
הספוגית, כשהיא לחה, מספקת מריחה קלה, מהירה, קלילה, ואחידה של מייקאפ, קונסילר, וגם של סמקים, ברונזרים והיילייטרים קרמיים. היא מפזרת את החומר בצורה מושלמת, וממזגת אותו עם העור כאילו היו אחד. היא גם מאפשרת יצירת מעברים חלקים וטבעיים בין מוצר איפור אחד לשני, היא נעימה מאד במגע עם העור, לא בולעת מייקאפ, ואי אפשר שלא להתאהב.
לא משנה כמה דיופים או שואפים לדיופים, ליתר דיוק, ניסיתי, אף ספוגית אחרת בשוק לא משתווה אליה. 
אז נכון, היא יקרה, אבל שווה כל שקל!
ניתן לרכוש בבלאשס ב-99.90. 


לפודרה, ברונזר, סומק והיילייטר

שתי מברשות של Sigma נכנסו לרשימה המכובדת השנה: הראשונה היא ה- F25, מברשת פנים גדולה ורחבה (כשהיא שטופה ונקיה היא פחות רחבה), בעלת סיבים ארוכים, פלאפיים ונעימים, וקצה מחודד. היא אידאלית מבחינתי להנחת פודרה בתפזורת בצורה אחידה וקלילה על כל הפנים. הקצה המחודד מאפשר הגעה של החומר לאזורים הקטנים, כמו מתחת לעיניים ובצידי האף. אני גם מאד אוהבת להשתמש בה לשיזוף הפנים עם ברונזר, כי היא מספיק רחבה, בכדי לפזר את החומר בצורה הנכונה לשיזוף. 
ה-F25 של סיגמה

השניה שנכנסה לרשימה שלי היא האחות הקטנה של המברשת הקודמת, והיא ה-F35.
היא פשוט גרסה מוקטנת של ה-F25 והיא משלימה אותה: היא תכסה לנו את יתר האיפור היבש: בשל הקצה המחודד היא מצויינת לשימוש עם ברונזר בשקעי הלחיים לחיטוב; היא פלאפית וקלילה, ובעלת גודל אידאלי להנחת סומק, ופיזור החומר בצורה יפה;  בשל גודלה והשפיץ, היא נהדרת גם להנחת פודרה לקיבוע האיפור מתחת לעיניים, והיא מדהימה להנחת היילייטר על עצמות הלחיים. פשוט מברשת מצוינת וסופר שימושית. 
ה-F35, גרסא מוקטנת של ה-F25
את המברשות תוכלו להזמין מבלאשס - בארץ (קישורים: F25  F35), או מחו״ל, ישירות מהאתר של Sigma (קישורים: F25  F35) . 


לשדרוג איפור העיניים

כאמור, יש באמתחתי המון מברשות עיניים טובות ומצוינות, אבל הסיבה שבחרתי בשתיים הבאות היא' שהן פשוט מברשות פחות סטנדרטיות, לא כאלה שכל אחת חושבת שהיא צריכה, אבל הן בהחלט משדגות את המשחק!
לא, הן לא מברשות חובה, ואם אתן מסתפקות בהנחת צללית על העפעף בלבד כנראה שלא תזדקקו להן, אבל אם בא לכן לעלות שלב ולשדרג את העבודה עם הצלליות, הן יהיו לכן לעזר רב!
שתי המברשות הן מבית Bdellium Tools, מה שאומר שגם לא תצטרכו לקרוע את הארנק בכדי לצרף אותן לשורותיכן. 

הראשונה היא ה- 758 (Large Smudge) זו מברשת מעט שמנמנה ורחבה, אך בעלת סיבים קצרים. השימוש העיקרי שלי איתה היא בהנחה רחבה של צללית בקו הריסים התחתון. זהו משהו שאני אוהבת לעשות מדי יום, כי כך אני מלכסנת ומאריכה את העיניים שלי, ומוסיפה לכל הלוק עוד קצת דרמה. 

השניה היא ה-755 (Smudge), שהיא מברשת קטנטנה, דחוסה בעלת ראש מעוגל, והיא אידאלית לטשטוש של עיפרון עיניים מתחת לקו הריסים, להנחה צרה ומדויקת יותר של צללית מתחת לקו הריסים, ולהנחת צללית הארה בהירה בזוית הפנימית של העין. 

מכאן ששתי המברשות האלה ממש הולכות יד ביד ומשלימות אחת את השניה ביצירת גימור מושלם לאיפור העיניים. 
את שתי המברשות מצאתי ב-iHerb (קישורים: 755  758 משלוח: בין 4$-6$). 

לריסים

המוצר הבא באמת לא צריך להיות הפתעה לאף אחת, כי זהו מעגל הריסים היחיד שאני משתמשת בו כבר שנה שלישית ברציפות. 
מאז שהכרתי את מעגל הריסים של Shu Uemura אנחנו בלתי נפרדים, ואין מצב שאני מכניסה אחד אחר לתיק האיפור שלי. 

המעגל הזה בהחלט לא זול, אבל כמו שכבר כתבתי עליו בעבר, כנראה שלפעמים כן שווה להשקיע במוצר יקר, ובאמת לקבל משהו שהוא הרבה יותר טוב ואיכותי מהאחרים והזולים. ועובדה היא שהמעגל אצלי בשימוש כבר שלוש שנים, והוא מתפקד כחדש! 
קשה להסביר מה הופך מעגל לכל כך מושלם, זהו משהו שצריך להרגיש, וכשעובדים איתו מרגישים שעובדים עם משהו מקצועי, מליגה אחרת. הוא לוחץ על הריסים במידה אידאלית, מעגל יפה, לא מכאיב, ונוח לעבודה.
מצאתי אותו ב-StrawberryNet  ב-89 שקלים לפני הנחות (המשלוח חינם).


טיפול במברשות והספוגיות
את רשימת המוצרים אני רוצה לחתום עם מספר מוצרים ששדרגו לי לגמרי את המשחק כשזה נוגע לתחזוקת אביזרי האיפור שלי: 

לחפיפת המברשות

♥ חפיפה היא תהליך הכרחי שיש להעביר את מברשות וספוגיות האיפור על בסיס קבוע, אם ברצוננו לשמר את האביזרים במצב הכי טוב שניתן, וכדי למנוע הצטברות בקטריות, שבסופו של דבר יגיעו לעור שלנו. 
ישנם לא מעט סבונים בשוק שיעשו את העבודה: נקה 7, פיירי ושמפו הוואי הם רק חלק מהם, אבל מהרגע שניסיתי את ה-Solid של BeautyBlender הבנתי שיש כאן משהו אחר, ושחפיפת המברשות שלי לעולם לא תהיה אותו הדבר!

הסבון הזה הוא פשוט שלמות! הוא מנקה את המברשות כל כך מהר, הוא עצמתי במיוחד ומצליח להסיר כל עקבות של איפור מכל סוג בשניות! בונוס נוסף הוא שהוא נשטף בשניות גם כן ולא מותיר קצף עקשן, ולכן הוא פשוט מקצר לי את זמן תהליך החפיפה לפחות בחצי! 
את הסוליד ניתן להזמין מבלאשס. מחיר: 79.90.


♥ השנה Sigma הוציאו את הכפפה שלהם לחפיפת מברשות, והיא משלימה עבורי את תהליך חפיפת המברשות באלגנטיות ויעילות. 
מדובר בכפפת גומי דו צדדית, ועליה תבליטים בטקסטורות שונות, לשטיפת מברשות בגדלים וצורות שונים. היא הופכת את תהליך שטיפת המברשות ליותר ססגוני וכיפי, אבל חשוב מכל, ליעיל יותר, ובמיוחד כשמדובר במברשות גדולות, וגם כשעובדים עם סבונים שקצת מתקשים בהסרת כל האיפור, כמו מייקאפים וקונסילרים. 
אז כמו הקודם, זהו אינו מוצר חובה, אבל הוא בהחלט משדרג!
את הכפפב ניתן לרכוש בבלאשס בארץ, או להזמין מהאתר הרשמי של סיגמה. 

♥ לשמירה על צורת המברשות- יש מוצר אחד שהוא פשוט חובה, והוא כל כך זול, שאין שום סיבה שלא להכניס אותו לשגרת טיפוח המברשות!

מדובר ברשתות אלסטיות דקות אך מאד גמישות, המתאימות עצמן לרוחב של המברשת. לאחר החפיפה, כל שצריך לעשות הוא להשחיל את המברשת אל תוך הרשת, וכאשר המברשת יבשה ומסירים את הרשת, המברשת חוזרת לצורתה המקורית ונראית ממש חדשה! 
חובה חובה חובה!
מצאתי אותן בעליאקספרס, בפחות משלושה שקלים ל-20 יחידות, כולל משלוח!

אתר הביוטי של שנה
ואיך אפשר לסגור רשימה שכזו מבלי לציין את אתר השופינג האהוב עלי לקניית ביוטי... הרי אילולא האתרים האלה, כל הגודנס הזה לא היה קורה. חדות האבחנה מבניכן בטח שמו לב שהאתר שמככב פה הוא lookfantastic, וזהו אכן אתר נהדר, עם מלאי מוצרים נפלאים, מבצעים לאורך כל השנה, משלוח חינם ושירות מצוין, אבל זהו לא אתר השנה שלי. 
האתר שבו הכי נהניתי לקנות השנה, וכל ביקור בו במסתיים עם עגלה עמוסת כל טוב הוא iHerb. עם היצע מוצרים כל כך גדול- אם זה באיפור, טיפוח, לבית, לתינוקות ואפילו מוצרי מזון מגניבים, עם מחירים ללא תחרות, ועם משלוח במחיר מצוין, אין מקום לטעויות! אייהרב הוא ללא ספק אתר השנה שלי, ואני די סומכת עליו להיות האתר של 2016 גם כן :) 
אם טרם התוודעתן לאייהרב, תשמחו להכיר את עמוד אייהרב שלי פה בבלוג, בו תמצאו סקירות לא מעטות על המוצרים הרבים שרכשתי ממנו, ואז בטח כבר תבינו למה אני כל כך נהנית מהאתר הזה.

זהו! אלה היו כוכבי האיפור שלי ל-2015. 
אני אשמח לשמוע מה חשבתן על הפוסט ומהם המוצרים מנצחים שלכן! 

שתהיה לכולנו שנת 2016 שמחה, מוצלחת, ומלאת צבע!