פלטת הצלליות וההיילייטרים של Carli Bybel ל-bh Cosmetics: קניה כדאית או חתולה בשקית?


מאז שפלטת הנייקד המקורית נכנסה בסערה לחיינו והעלתה את פלטות הצלליות על המפה, הן פשוט לא מפסיקות להגיע, ועולם הביוטי מפוצץ בכל כך הרבה פלטות צלליות ססגוניות, שכבר קשה להחליט לאן להסתכל, ומה בכלל לרכוש.

מעולם לא הכחשתי את התמכרותי לאיפור, וכמכורה, האוסף שלי הולך וטופח, ומקום נכבד במגרות האיפור תופסות פלטות הצלליות שלי. אז אני לא אומרת לכן- בואו תהיו כמוני ותקנו פלטה במקום אוכל (טוב, קצת נסחפתי), אבל האוסף שלי הוא יתרון עבור מי מכן  שמחפשות סקירות מעמיקות או המלצות. 

פלטת הצלליות של Carli Bybel (יוטיוברית אמריקאית מצליחה) ל-bh Cosmetics היא אחת מהפלטות המדוברות של השנה האחרונה. 
זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של מותג האיפור עם יוטיוברית, אבל זהו אולי המוצלח ביותר? (לא מגלה עדיין)
הפלטה מכילה 10 צלליות בגימורים שונים, והשוס הוא שהיא מכילה גם ארבעה היילייטרים (שיכולים לשמש גם כצלליות כמובן). 

הפלטה מתומחרת ב- 20$ אבל תמיד תמיד נמכרת בהנחות - בסביבות ה-15$ - שזה מחיר בהחלט שווה לכל כיס! 
אז האם הפלטה הזו בכלל שווה את ההזמנה ואת הסכום? או האם הסכום מעיד על איכות בעייתית? המשיכי לקרוא ותגלי! 
עם ההזמנה שלי קיבלתי מברשת טשטושים מס׳ 12 של bh Cosmetics - נפלאה!

הפלטה של קרלי מגיעה בתוך אריזת קרטון דקה, קלה ומתמגנטת, ובתוכה מראה בגודל מכובד. כך  שבגדול ניתן לומר שהיא ידידותית לנסיעה, אבל מומלץ להניחה בתוך תיק איפור סגור, כי אין משהו שממש נועל אותה. 

בפלטה, כאמור, 10 צלליות קטנות (בערך בגודל של מטבע 10 אגורות), ומה שנהדר לדעתי הוא השילוב הנפלא של צלליות בגימור מאט (5) לצלליות בגימור מטאלי מבריק. 
עוד בפלטה 4 היילייטרים זוהרים בגוונים יפהפיים, שתכף נדבר גם עליהם. 
הרושם הכללי של הפלטה הוא בהחלט נייטרלי. לא מדובר כאן בפלטה משוגעת, אלא בפלטה עדינה שמתאימה מאד לשימוש יומיומי, אבל בהחלט ניתן להוציא ממנה גם מראות ערב משודרגים ודרמטיים יותר. 

אז איך הצלליות, אתן בטח מתות לדעת?
האמת היא שמאד הופתעתי מאיכות הצלליות של bh Cosmetics! הן עשויות נפלא! צלליות המט פיגמנטיות ברמה טובה, כמעט שאין נשורת, וצלליות הסאטן יפהפיות, מרגישות כמעט קרמיות, בעלות פיגמנט נאה, והן קלות להנחה וטשטוש. 
לא כל הצלליות חזקות ומרשימות, ישנן צלליות, בעיקר הבהירות, שהפיגמנט שלהן לא מצטיין, אך הן נהדרות כצלליות הארה, ומאד מחמיאות לאזורים הקטנים שזקוקים להארות. 

לצלליות בפלטה אין שמות, אז נדבר עליהן לפי מיקומן, מימין לשמאל, ונתחיל בשורה העליונה:


הצללית הימנית ביותר היא צללית מט, בגוון חום- סגול שזיפי, אחת הצלליות היפהפיות לדעתי בפלטה. יש לה פיגמנט מצוין, נמרחת בקלות ומטשטשת בקלות. ניתן להשתמש על כל העפעף, לטשטוש בשקע או לתיחום העין. 
אחריה שוכבת צללית טאופית (סגלגלה אפרפרה) גם כן בגימור מט, נהדרת למעברים וטשטושים. 
במרכז השורה צללית מט נוספת, חומה בהירה עם תת גוון ורוד, נהדרת לטשטושים ומעברים בשקע ההעין.
הרביעית בשורה היא צללית ורודה-אפרסקית בהירה מאד, בגימור מטאלי. עדינה ויפהפיה- אני אוהבת להשתמש בה בעיקר להארות ב-C הפנימי של העין. 
השמאלית ביותר היא עוד צללית מאט בגוון קרמי, שבה אני משתמשת להארת עצם הגבה, או שאני מניחה ממנה על כל העפעף, כדי שתקל על הטשטושים בהמשך. 


את השורה השניה מימין פותחת צללית מאט נוספת- חומה אפורה, כהה, טובה לתיחום העין. 
לידה ישנה צללית מבריקה בגוון נחושתי, יפהפיה ופיגמנטית, מתאימה להנחה על כל העפעף. 
במרכז השורה צללית בגוון ברונזה, מהממת, מבריקה, וגם כן מתאימה לכל העפעף. 
הרביעית בשורה הזו היא צללית בגוון זהב בהיר, נסיכותית ועדינה. מתאימה לכל העפעף ולהארות. 
האחרונה היא צללית ורודה אפרסקית מבריקה נוספת רק יותר כהה מזו שלמעלה, ומתאימה להנחה על כל העפעף. 

ההיילייטרים פלטה מרהיבים ביופים, ויש כאן כדי להתאים לכל גווני העור. כאמור, כולם יכולים לשמש גם כצלליות! למעט ההיילייטר הלבן- השמאלי, לכולם מרקם קרמי, ופיגמנט מעולה! אין חתיכות של גליטר, וההארה שמתקבלת היא מבריקה ויפהפיה. 



ההיילייטר הימני ביותר הוא בגוון נחושת, אני חושבת שהוא יתאים בעיקר לכהות עור.
לידו ישנו היילייטר זהב - לשזופות שביננו. 
השלישי הוא היילייטר קרמי-ורדרד ניודי עדין, מתאים לגווני עור שזופים מינוס עד  בהיר - זה הגוון שאני הכי אוהבת על עצמי. 
האחרון, הוא לבן עם תת גוון ורוד, יש לו מרקם קצת עבה ומתפורר, ובסווטש ההברקה לא נראית כל כך יפה, אבל כשמטשטשים אותו, מתקבלת הברקה נאה. מתאים לבהירות בעיקר.


video

בנוסף לכל הטוב הזה, בטח תשמחו לדעת שמדובר במוצר טבעוני, ידידותי לבעלי חיים, אינו מכיל פראבינים, ואינו גורם לגירויים!

אז איפה וכמה? כאמור, באתר של bh Cosmetics. המחיר הרשמי הא 20$ אבל תמיד תמיד בהנחה!
אם אתן שואלות לדעתי, גם ללא הנחה, הפלטה הזו לגמרי שווה את המחיר.
דמי המשלוח- בסביבות ה-5$ (עולה עם משקל החבילה)


בשורה התחתונה, לדעתי בהחלט מדובר בהפתעה נעימה מ-bh Cosmetics, הפלטה היא שימושית, ורסטילית, מרהיבה ביופיה, והצלליות עצמן מרגישות איכותיות. אני לא אומרת שאלה הצלליות הכי פיגמנטיות שניסיתי, הן לא, אבל הן טובות, ולגמרי יש תמורה למחיר, ומעבר! אני לגמרי ממליצה עליה למי שמחפשת פלטה טובה ולא יקרה ליום יום.

לסיום, אני מצרפת לכן כאן סרטון שזה עתה העליתי לערוץ היוטיוב שלי, עם לוק שיצרתי רק עם הפלטה הזו! צפיה מהנה <3