איפור יד שניה בסטייל: הגיע הזמן שתכירי את GLAMBOT!


נפתח בשאלה: היית קונה איפור יד שניה? 
התשובה שלי: תלוי מתי אתן שואלות, כי התשובה בהחלט משתנה ללפני שהכרתי את GLAMBOT ולאחרי… 



מתוקף תפקידי שהלך והתגבש כאן במהלך השנים, אני מבקרת וסוקרת את מיטב חנויות הביוטי און ליין, אני שמחה להכיר אתרים חדשים ולהתנסות בהזמנה מהם, ולספר לכן על חוויותי. לפעמים קורה שאני נתקלת באתרים מעניינים במיוחד, שלא בטוח שהייתי ממהרת לרכוש מהם אלמלא הבלוג, אבל אני לפעמים ממש מרגישה שאני פשוט חייבת לבצע הזמנה למרות הכל, פשוט כי הבלוג לא יהיה שלם בלי סקירה גם של אתרים כאלה. יכול להיות שזה נשמע טפשי, אני יודעת, אבל זו התחושה. 

GLAMBOT הוא אתר כזה. 
ההזמנה האחרונה שלי מגלאמבוט




אם הייתן שואלות אותי האם הייתי רוכשת איפור יד שניה לפני כשנה, הייתי אומרת לכן שאין סיכוי. קבוצות החלפת ומכירת האיפור המשומש בפייסבוק גדלות, אבל אני לא ממש מתקרבת. לא אומרת שבטוח יש בעיה עם זה, אני בטוחה שיש בנות שמוכרות מוצרים במצב נפלא, ובתוקף סביר, אבל לכי תדעי על מי את נופלת באמת…



ואז הכרתי את GLAMBOT. אני בטוחה שזו אינה הפעם הראשונה ששמעתן את שם האתר הזה, אני די בטוחה שרבות מכן עדיין מהססות לגביו, אז הגיע הזמן שתכירו מקרוב, ואולי התשובה שלכן לשאלה ששאלתי למעלה תשתנה (אם עניתן בשלילה כמובן). 



אז גלאמבוט הוא אתר שמוכר מוצרי איפור יד שניה, את זה בטח כבר הבנתן, חכמות שכמותכן :)

אבל זהו אינו סתם אתר. תצללו לתוכו ותבינו שמדובר במפלצת מפתה ומסוכנת :) 

אז מה מיוחד בגלאמבוט?

  • בגלמבוט מוכרים מוצרים של מותגים ספציפיים בלבד, רובם יוקרתיים, ואלה שלא- מאד מדוברים כרגע בעולם הביוטי (כמו קולורפופ למשל). 
  • מחירי המוצרים בגלאמבוט, כיאה למוצרים יד שניה, נמוכים מהמחירים הרשמיים של אותם המוצרים. ככל שהמוצר במצב טוב יותר, ההנחה תהיה קטנה יותר, אבל בגלאמבוט פוצחים בסיילים והוזלות על כל האתר לעיתים קרובות, ותמיד אפשר למצוא מציאה שווה. 
  • גלאמבוט לא מוכרים לכן מוצר לפני שהוא עבר טיפול וחיטוי, כך שאתן יכולות להיות בטוחות שאתן מקבלות מוצר סטרילי ככל שניתן. ארחיב על כך בהמשך. 
  • המשלוח ארצה לא יקר בכלל- 10$ / או חינם בקניה ב-50$ ומעלה. 
  • אם תשתמשו בלינק הזה  תקבלו 10$ הנחה בקניה הראשונה (ברכישה בלפחות 25$). עם ביצוע הזמנה הראשונה באתר, גם אתן תקבלו קישור אישי שתוכלו לחלק לחברות שלכן, ולהרוויח GlamBucks- כסף וירטואלי שיקנה לכן הנחה בהזמנה הבאה. 
  • למרות שמדובר באתר יד שניה, לעיתים ניתן למצוא מוצרים במצב חדש לחלוטין- ובהוזלה!

נשמע מעניין, נכון?
עוד אוצרות שלי מגלאמבוט



אז איך זה עובד?

גלאמבוט קונים מוצרי איפור מהלקוחות! כן, כל אחת יכולה למכור מוצרים לגלאמבוט (גם אתן), כל עוד הם עומדים בקריטריונים של מותגים, וכמות (כמפורט בקישור הזה). 

גלאמבוט קונים את המוצרים במחירים ממש נמוכים, ממש לא משלמים יותר מדי, אז אולי לא כדאי לרוץ ולמכור דווקא להם, אבל אם יש לכן סטוק של מוצרים שגם ככה יושבים ומעלים אבק, אז אולי כן שווה להיפטר מהם ולקבל תמורתם כמה גרושים. 

המחיר הנמוך שהם משלמים מאפשר להם למכור לכן את המוצרים בהנחה, ועדיין להרוויח. 



כשמוצרי האיפור מגיעים לגלאמבוט, הם עוברים סדרת טיפולים: בגלאמבוט מנקים אותם, מחטאים באלכוהול את מה שצריך, מסמקים, צלליות ויתר מוצרי האבן, הם מגרדים בעדינות מופלאה את השכבה העליונה. את המוצרים שעברו טיפול הם חותמים במדבקת גלאבוט חמודה. 



אחר כך הם מעריכים את הכמות של המוצר, ומדרגים אותו: 100% מלא, 80%, 50% ו-30%,  כאשר הם מעגלים כלפי מטה. כלומר, גם אם מוצר הוא 90% מלא- באתר הוא נחשב ל-80% מלא, כך שלא פעם קורא שמזדמנת הפתעה נעימה, ומוצר שדורג כ-80% מלא, מגיע כמעט חדש!

בגלאמבוט גם מסמנים את מצב המוצר- האם הוא במצב טוב או במצב ״סביר״. 



אני כבר הספקתי לעשות שתי הזמנות מהאתר. מההזמנה הראשונה הייתי כל כך מרוצה, עד שחיכיתי בקוצר רוח להזמנה החדשה (חיכיתי שיהיו מוצרים שממש יעניינו אותי כדי שאוכל להרכיב לי עגלה יפה באמת). 

על אחת המציאות שלי בגלאמבוט כבר סיפרתי לכן לא מזמן, וזו פלטת Unzipped היפהפיה של LORAC. 
ה-Unzipped של LORAC - הקליקו על התמונה כדי לקרוא עליה!

מיד אספר לכן על ההזמנה האחרונה שלי מהאתר, כך שבעצם תוכלו להתרשם ממגוון המותגים, ומדוגמאות לדברים שתוכלו למצוא שם.



אבל שימו לב! במידה שראיתן מוצר שאצן ממש חייבות, אתן חייבות לחטוף אותו, כי המלאי מכל מוצר הוא ממש מינימאלי, ולא מן הנמנע שעוד באותו היום מישהי אחרת תחטוף לכן אותו מתחת לאף. 

בתמונה הפותחת את הפוסט קיבלתן הצצה להזמנה האחרונה שלי מגלאמבוט, ועכשיו נדבר על מה הגיע בדיוק!

Bobbi Brown Eye Palette Best Of Bobbi Collection


המוצר הראשון שהכנסתי לעגלה שלי הוא פלטת הצלליות הזו של Bobbi Brown, שמכילה 7 צלליות בגימורים שונים. כבר הרבה זמן שאני חומדת בפלטה של בובי, ואיך שראיתי את זו ידעתי שהיא חייבת להגיע אלי ולא לאף אחת אחרת! 


הפלטה אמנם נראית נייטרלית במבט ראשון, אבל באמת שהיא שונה מיתר הפלטות שלי, כי למעשה מדובר בפלטה עם מגוון צלליות בעלות תת גוון אפרפר (לא כולן אבל רובן).


הצללית הימנית היא חומה כהה עם תת גוון אפרפר, בגימור מאט, נהדרת לתיחום ואייליינר. 
לידה שוכבת צללית כסופה בהירה בגימור מטאלי. טובה להנחה על כל העפעף או להארת הפינה הפנימית של העין. 
אחריה צללית מאט נוספת בגוון טאופ, המשמשת למעברים. 
לידה עוד צלללית מאט, חומה בעלת תת גוון אפור, גם כן למעברים, והדגשת שקע העפעף. 
החמישית היא צללית חומה אגוזית, על העפעף מתקבלת כמעט אפורה, ויש בה חתיכות של גליטר (שאני לא כל כך אוהבת).
לידה צללית מטאלית נוספת, חומה בהירה, עם תת גוון אפור;
והאחרונה היא צללית מאט בגוון קרמי, שמשמשת להארות. 

כל הצלליות בפלטה פיגמנטיות ומרגישות מאד איכותיות (הייתי מאד מתבאסת אם לא!), ואני מוצאת שאני שולחת אליה את היד עוד ועוד.


הפלטה עלתה לי 29.95$ (פלטות צלליות של בובי עולות בדרך כלל 50$ ומעלה).

הפלטה דורגה כ-80% מלאה, אבל לדעתי היא 95% מלאה, כל הצלליות במצב נהדר, על חלקן נראה בבירור שגורדה השכבה העליונה, והיו בה גם כמה צלליות שנראה כי מעולם לא נגעו בהן!

NARS Dual-Intensity Eyeshadow Dione

הרכישה הבאה שלי היא הצללית הזו של NARS. גם בצללית מהסדרה הזו, Dual Intensity, חשקה נפשי כבר המון זמן, אבל המחיר המטורף של הצלליות האלה מנע ממני רכישה של אחת מהן. אבל כאן גלאמבוט נכנס לתמונה, ומצאתי מוצר שהיה 100% מלא, במחיר מוזל ומשתלם (17.63$)!


המיוחד בצלליות מהסדרה הזו הוא שניתן להניח אותן גם רגיל, על יבש, וגם על רטוב. ניתן פשוט להרטיב מברשת במים או בספריי קיבוע, כמו הפיקס פלוס של מאק, ואז ההנחה של הצללית תהיה עצמתית יותר, כמו שנניתן לראות בתמונה:

מימין - הנחה יבשה, משמאל - הנחה רטובה
הגוון שלקחתי הוא Dione, לא יודעת איך יצא שכל הצלליות בהזמנה הזו אפרפרות, אבל יצא...

MAC Pressed Pigment Light Touch

הבא הוא היילייטר של מאק. האמת היא שכאן הסתמנה אכזבה, והמוצר שהגיע היה יבשושי ובקושי הצלחתי להוציא ממנו פגמנט. 
אני מאמינה שאם הייתי מתלוננת לשירות הלקוחות של האתר הייתי מקבלת זיכוי בעבור המוצר, אבל אני מודה שלא ניסיתי. 

יצא פיגמנט בקושי, אבל לפחות מה שיצא- יצא יפה...
שילמתי 12.67$. 

Bite Beauty High Pigment Pencil Pomegranate Mini 1.48g

ואז מצאתי גם את השפתון הזה של BITE  בגוון Pomegranate, שהוא אדום לוהט משגע. כבר הרבה זמן שאני שומעת על השפתונים של בייט ועל רמת הפגמנטיות שלהם, ולא התאכזבתי! 


למעט היופי של הגוון, השפתון מאד נעים על השפתים, לא הכי עמיד, אבל ללא אוכל ושתיה מחזיק ממש יפה. אהבתי מאד. אה, והוא היה חדש לחלוטין, ועלה לי 6.91$. 

שני מוצרים חדשים נוספים, שאספתי באתר הם השניים המוקטנים האלה: 

NARS Smudge Proof Eyeshadow Base Mini 2.8g

פריימר צלליות של NARS שרציתי לנסות כבר הרבה זמן, אבל הא כל כך יקר! מדובר בפריימר מצוין בהחלט, שגרם לצלליות שלי להשאר דבוקות לעפעף כל היום ואני מרוצה ממנו מאד.


עלה לי: 5.17$.

Smashbox X‑Rated Mascara Rich Black Mini 4ml

מסקרת X-RATED של סמאשבוקס היא ההבאה שנכנסה לעגלה שלי, לא כי אני זקוקה למסקרות נוספות, אבל תמיד טוב לנסות ולהכיר חדשות :) 


המסקרה עלתה 6.08$. 

IT Cosmetics Bye Bye Under Eye Concealer Neutral Medium

וקניתי עוד מוצר חדש לחלוטין, אטום באריזתו, וזה הקונסילר Bye Bye Under Eye של It Cosmetics. את הקונסילר הזה ראיתי בסרטון של דזי פרקינס ההורסת, שם היא דיברה על יכולות הכיסוי המופלאות שלו. אני לקחתי את גוון Neutral Medium, שהוא די בהיר, אבל עובד סבבה להארות עבורי. 
לקונסילר הזה מרקם שונה משיצא לי אי פעם להכיר, הוא מאד סמיך, ובהחלט יש לו אטימות מרשימה, שמאפשרת כיסוי טוב. 
בסיכום  הכללי בעיני הוא נחמד, אבל לא עף לי הסכך ממנו. 

MAC Empty Pro Palette 4 Eyeshadows
פלטה ריקה של MAC, הצללית להמחשה
הבאה שנכנסה לעגלתי היא פלטת הצלליות הריקה הזו של MAC. אני מאד אוהבת את הפלטות האלה לנשיאה בתיק, כי אני אוהבת להרכיב לעצמי פלטות יומיות עם הגוונים שבהן אני משתמשת באותו היום, כך שהיא וודאי תהיה מאד שימושית!
המחיר שלה באתר היה 4.86$, וממנה דווקא ניתן למצוא לעיתים די קרובות באתר!

נסיים עם הנסיך של ההזמנה: 
LORAC 3D Liquid Lustre Shimmering Eye Makeup Top Coat 24K

האחרון שאספתי הוא בקבוקון של Lorac 3d Laster Drops בגוון 24K.
מדובר בנוזל מלא בנצנצים מוזהבים, מרהיב ביופיו, שלמעשה לא צריך להשתמש בו ורק לנעוץ בו מבטים ארוכים ולבוא על סיפוקנו :) 

בטיפות האלה של לוראק משתמשים כ-Top Coat לצלליות. ניתן לטפוח מהן באמצעות האצבע על גבי צללית מוזהבת, כדי להעצים אותה ולתת למראה הקפצה משמעותית ויפהפיה של אור. 


הבקבוקון הגיע כשהוא 95% מלא לדעתי (באתר סומן כ-80% מלא), והוא עלה לי 10.37$

אז מה אתן חושבות עכשיו? הייתן קונות איפור יד שניה?


רוצה 10$ הנחה בקניה ראשונה באתר? השתמשי בלינק שלי!
*מותנה ברכישה ב-10$ לפחות